Θεσσαλονίκη

Δεν είναι installation είναι έργο πνοής…

Η Θεσσαλονίκη έχει πολύ πλάκα. Ή θα εγκαινιάζει μακέτες που δεν θα γίνονται ποτέ έργα ή θα δημιουργεί ευφάνταστα ”έργα” που θα καταλήγουν ανέκδοτα.

Parallaxi
δεν-είναι-installation-είναι-έργο-πνοής-987608
Parallaxi

Η Θεσσαλονίκη έχει πολύ πλάκα. Ή θα εγκαινιάζει μακέτες που δεν θα γίνονται ποτέ έργα ή θα δημιουργεί ευφάνταστα ”έργα” που θα καταλήγουν ανέκδοτα.

Χθες με μια ανάρτηση στο fb ο πρώην τεχνικό σύμβουλος του δημάρχου Δημήτρης Μήτρου μας παρουσίασε το νέο πάρκινγκ ποδηλάτων!

Στη θέα αυτού του δημιουργήματος χθες έγινε στα σόσιαλ το έλα σώσε.

Είναι εμφανές ότι μπροστά σε ένα λυόμενο σχολείο που στοιχειώνει εκεί δεκαετίες και δεν υπάρχει καμία απολύτως μέριμνα από το δήμο να το κλείσει, πηγαίνουν και κοτσάρουν ένα πάρκινγκ για ποδήλατα σε μια πόλη που δεν έχει ποδηλατόδρομους, με την ελπίδα να αφήνουν οι άνθρωποι τα αυτοκίνητα τους σε κοντινά πάρκινγκ, να κατευθύνονται στο κέντρο με το ποδήλατο, το οποίο στο τέλος της ημέρας θα κλειδώνουν στο πάρκινγκ προφανώς για μην το βρουν ποτέ την επόμενη αφού οι κλοπές είναι δεκάδες.

Το βασικό βέβαια είναι με μια μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας κατασκευάστηκε ο συγκεκριμένος χώρος στάθμευσης, προς πίεση να αλλάξει η χωροθέτηση εκεί σταθμού αυτοκινήτων.

Μετά από το ανελέητο κράξιμο συγκοινωνιολόγων και πολιτών ο κ. Μήτρου, πρώην σύμβουλος του δημάρχου απάντησε.

”Αν ο Δήμος έκανε αντί για το πάρκινγκ ποδηλάτων, πάρκινγκ αυτοκινήτων και γέμιζε το χώρο μπροστά από το Μέγαρο Μουσικής και ακριβώς δίπλα στο προαύλιο και την είσοδο του σχολείου -πάρκινγκ και σχολείο χωρίζονται με μια περίφραξη-με 100 αυτοκίνητα, είμαι περίεργος τι θα έλεγαν σήμερα κάποιοι.

Όσο για τη ζήτηση από ποδηλάτες, αν δεν υπάρξουν υποδομές δεν θα αυξηθεί ποτέ. Ο Δήμος τον ποδηλατόδρομο μέχρι το σταθμό τον κατασκεύασε πέρυσι το καλοκαίρι, υπάρχει πλέον μια χάραξη ποδηλατόδρομου 6 χλμ μελετημένη και ενταγμένη στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, με την οποία όσοι αφήνουν το αυτοκίνητό τους στις εκατοντάδες νέες θέσεις στάθμευσης στην περιοχή του Μεγάρου, μπορούν να φτάνουν με ποδήλατο μέχρι το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Θα μπορούσε να μας ενημερώσει ο κ. Μήτρου με ποια μελέτη κατασκευάστηκε, με ποια απόφαση, πώς ανατέθηκε η εργολαβία και με ποιες διαδικασίες, καθώς και από που πληρώθηκε.

Βέβαια, υπάρχουν και άλλα ερωτήματα που αναζητούν απάντηση. Όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι γιατί η ανακοίνωση του πάρκινγκ ποδηλάτων γίνεται από τον κ. Μήτρου ο οποίος έχει παραιτηθεί από τη θέση για να είναι υποψήφιος στις επικείμενες αυτοδιοικητικές εκλογές; Δεν θα έπρεπε να ανακοινωθεί από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο; Επίσης, γιατί κανείς δε γνωρίζει στο δημοτικό συμβούλιο για το συγκεκριμένο πάρκο;

Και όλα τα παραπάνω φυσικά, από μια διοίκηση η οποία κατάργησε τους ποδηλατόδρομους σε Νέα Εγνατία και Παπάφη.

Σε μία πόλη που δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι, αλλά προωθείται η δημιουργία 400 ποδηλατοστασίων σε 120 σημεία σε όλες τις γειτονιές της.

Υπάρχει άραγε λογική;

Τις απαντήσεις δίνει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος στο Ράδιο-Θεσσαλονίκη και μας αφήνει παγωτό. Είναι προσωρινό, αύριο μπορεί να ξηλωθεί, όποιος θέλει ας το αφήσει το ποδήλατο δεν μπορούμε να το φυλάμε όλη μέρα, δεν κάναμε μελέτη, δεν ξέρω όσο κόστισε, δεν έχω μιλήσει με κανέναν ποδηλάτη…Ακούστε τον

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα