Διαδικτυακή καμπάνια για τη Μακεδονία ξεκίνησε ο Απόστολος Τζιτζικώστας

Με κεντρικό σύνθημα "Σεβασμός στην Αλήθεια" .

Parallaxi
διαδικτυακή-καμπάνια-για-τη-μακεδονί-50172
Parallaxi

Διαδικτυακή καμπάνια για τη Μακεδονία, με κεντρικό σύνθημα “Σεβασμός στην Αλήθεια” (Respect the Truth) ξεκίνησε ο Απόστολος Τζιτζικώστας, με την ιδιότητα του “πολιτικού προσώπου” και όχι του περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας. Στόχος της καμπάνιας είναι να μην κυρωθεί από τη Βουλή των Ελλήνων η Συμφωνία των Πρεσπών.

Σύμφωνα με τον κ. Τζιτζικώστα, η καμπάνια έχει ως σήμα το “αποτύπωμα”, που αποτελεί ευθεία και ξεκάθαρη αναφορά στη μοναδικότητα της Μακεδονίας, όπως ακριβώς μοναδικό είναι και το αποτύπωμα κάθε ανθρώπου. “Το σύνθημα “Σεβασμός στην Αλήθεια” (Respect the Truth) δηλώνει ξεκάθαρα ότι καμιά “λύση” στο ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων δεν μπορεί να σταθεί αν δεν αναγνωρίζει την ιστορικότητα, τη μοναδικότητα και την ελληνικότητα της Μακεδονίας, αν δεν κατοχυρώνει τα εθνικά μας δίκαια και αν δεν σέβεται την πολιτιστική μας κληρονομιά και τους αγώνες των Μακεδόνων και των υπόλοιπων Ελλήνων για την υπεράσπιση της Μακεδονίας”, αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Παράλληλα, ο κ. Τζιτζικώστας, επισημαίνει ότι “η «Συμφωνία των Πρεσπών», που αναγνωρίζει συνδυαστικά “μακεδονική” εθνότητα, γλώσσα και όνομα στα Σκόπια πυροδοτεί τον αλυτρωτισμό και δεν λύνει απολύτως κανένα πρόβλημα. Αντιθέτως, είναι εθνικά επιζήμια και δημιουργεί τον κίνδυνο αποσταθεροποίησης της ευρύτερης περιοχής στο μέλλον”.

Ο ίδιος τονίζει ότι “μια πλειοψηφία “μπάλωμα” 151 βουλευτών δεν μπορεί να βάλει σε περιπέτειες τη Μακεδονία και τη χώρα”, ζητά τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, καλεί τους βουλευτές να καταψηφίσουν τη Συμφωνία των Πρεσπών και προσθέτει: “την Κυριακή 20 Ιανουαρίου θα είμαστε όλοι στην Πλατεία Συντάγματος στην Αθήνα στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία μας”.

Η ανακοίνωση αναφέρει ότι “τα μηνύματα της διαδικτυακής καμπάνιας, αποτελούν τις σταθερές θέσεις του Απόστολου Τζιτζικώστα για τη “Συμφωνία των Πρεσπών”, γνωστοποιεί ότι ήδη τα πρώτα μηνύματα έχουν κυκλοφορήσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο Ίντερνετ και ενημερώνει ότι το σύνθημα και το σήμα της καμπάνιας είναι ελεύθερα και μπορεί να τα χρησιμοποιήσει οποιοσδήποτε επιθυμεί.

Πηγή: ΑΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα