1. Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες μένουν χωρίς υποστήριξη. 2. Ο δάσκαλος της τάξης δεν μπορεί να παρέχει την αναγκαία εξατομικευμένη βοήθεια. 3. Τα τμήματα θα γίνουν πολυπληθή, γεγονός που υποβαθμίζει δραματικά τη μαθησιακή διαδικασία. 4. Η εκπαιδευτική ισότητα πλήττεται, οι πιο ευάλωτοι μαθητές μένουν πίσω.
Το Τμήμα Ένταξης δεν είναι “προνόμιο”. Είναι νόμιμο δικαίωμα των παιδιών που χρειάζονται ειδική εκπαιδευτική υποστήριξη. Η κατάργησή της, χωρίς τεκμηρίωση και χωρίς εναλλακτική πρόβλεψη, αποτελεί σοβαρή οπισθοδρόμηση για τη δημόσια εκπαίδευση».
Παράλληλα οι γονείς ζητούν:
• Πάγωμα της συγχώνευσης . • Άμεση επανεξέταση της απόφασης. • Διατήρηση και ενίσχυση του Τμήματος Ένταξης. • Πλήρη τεκμηρίωση των κριτηρίων που χρησιμοποιήθηκαν για την απόφαση της Δημοτικής αρχής, αγνοώντας την πραγματική κατάσταση των σχολείων, η οποία έλαβε υπόψη της μόνο τα ποσοτικά κριτήρια, αγνοώντας και τα ποιοτικά κριτήρια . • Παρέμβαση της Περιφερειακής Διεύθυνσης και του Υπουργείου παιδείας. • Επίσημη ενημέρωση για το πώς θα καλυφθούν οι ανάγκες των μαθητών που μέχρι σήμερα λάμβαναν υποστήριξη. • Έγγραφη διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρξουν αλλοιώσεις στα υπάρχοντα τμήματα.


