Διαμαρτυρία μαθητών και γονέων ενάντια στις συγχωνεύσεις σχολείων και τάξεων

Οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου και του 5ου Δημοτικού Σχολείου Νεάπολης προχώρησαν σε συμβολική διαμαρτυρία

Parallaxi
διαμαρτυρία-μαθητών-και-γονέων-ενάντ-1415041
Parallaxi

Συμβολική διαμαρτυρία ενάντια στις συγχωνεύσεις των σχολείων και τις συμπτίξεις των τάξεων πραγματοποίησαν σήμερα (19/12) το απόγευμα γονείς και μαθητές του 3ου και 5ου Δημοτικού Σχολείου Νεάπολης στην πλατεία Ειρήνης της περιοχής.

Συγκεκριμένα γονείς και μαθητές του συγκεκριμένου σχολείου αντιδρούν στη συγχώνευση των δύο Δημοτικών, η οποία όπως αναφέρουν ανακοινώθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Νεάπολης – Συκεών χωρίς να έχει προηγηθεί καμία διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς.

Με την απόφαση αυτή, -όπως αναφέρουν στις ανακοινώσεις τους – παύει να λειτουργεί το Τμήμα Ένταξης, μια δομή απολύτως απαραίτητη για μαθητές που χρειάζονται εξατομικευμένη στήριξη. Με τον ίδιο μαθητικό πληθυσμό, θα λειτουργεί ένα Τμήμα Ένταξης με 12 μαθητές και όχι 24 μαθητές (12+12), όπου θα υπήρχε η δυνατότητα αν δεν γίνει η συγχώνευση.

Θα δημιουργηθούν τμήματα των 25 μαθητών και οι πλεονάζοντες μαθητές θα μετακινηθούν σε όμορα σχολεία.

Στην ανακοίνωσή τους προσθέτουν επίσης ότι «η κατάργησή της συγκεκριμένης τάξης θα έχει άμεσες και σοβαρές συνέπειες:

1. Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες μένουν χωρίς υποστήριξη. 2. Ο δάσκαλος της τάξης δεν μπορεί να παρέχει την αναγκαία εξατομικευμένη βοήθεια. 3. Τα τμήματα θα γίνουν πολυπληθή, γεγονός που υποβαθμίζει δραματικά τη μαθησιακή διαδικασία. 4. Η εκπαιδευτική ισότητα πλήττεται, οι πιο ευάλωτοι μαθητές μένουν πίσω.

Το Τμήμα Ένταξης δεν είναι “προνόμιο”. Είναι νόμιμο δικαίωμα των παιδιών που χρειάζονται ειδική εκπαιδευτική υποστήριξη. Η κατάργησή της, χωρίς τεκμηρίωση και χωρίς εναλλακτική πρόβλεψη, αποτελεί σοβαρή οπισθοδρόμηση για τη δημόσια εκπαίδευση».

Παράλληλα οι γονείς ζητούν:

• Πάγωμα της συγχώνευσης . • Άμεση επανεξέταση της απόφασης. • Διατήρηση και ενίσχυση του Τμήματος Ένταξης. • Πλήρη τεκμηρίωση των κριτηρίων που χρησιμοποιήθηκαν για την απόφαση της Δημοτικής αρχής, αγνοώντας την πραγματική κατάσταση των σχολείων, η οποία έλαβε υπόψη της μόνο τα ποσοτικά κριτήρια, αγνοώντας και τα ποιοτικά κριτήρια . • Παρέμβαση της Περιφερειακής Διεύθυνσης και του Υπουργείου παιδείας. • Επίσημη ενημέρωση για το πώς θα καλυφθούν οι ανάγκες των μαθητών που μέχρι σήμερα λάμβαναν υποστήριξη. • Έγγραφη διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρξουν αλλοιώσεις στα υπάρχοντα τμήματα.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα