Ο Δήμαρχος Δέλτα για την γραμμή 55Χ του ΟΑΣΘ
Για την γραμμή 55Χ του ΟΑΣΘ που θα εκτελεί το δρομολόγιο Σταυρούπολη – δομή φιλοξενίας Αναγνωστοπούλου – Ν.Σ. Σταθμός.
Ο δήμαρχος του δήμου Δέλτα, Γιάννης Ιωαννίδης μετά τις αντιδράσεις που ξεσήκωσε η είδηση σε μερίδα του Τύπου και στα κοινωνικά δίκτυα, μέσω δήλωσής του ξεκαθαρίζει «το πώς και το γιατί» όπως αναφέρει, σχετικά με την δρομολόγηση της πρόσθετης γραμμής 55Χ από τον ΟΑΣΘ που θα εκτελεί το δρομολόγιο Σταυρούπολη – δομή φιλοξενίας Αναγνωστοπούλου – Ν.Σ. Σταθμός.
Αναλυτικά η δήλωση του Δημάρχου Δέλτα:
Με αφορμή δημοσιεύματα σε πολλά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα καθώς και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σχετικά με τη δρομολόγηση από τον ΟΑΣΘ πρόσθετης γραμμής ( 55Χ που θα ακολουθεί την διαδρομή Σταυρούπολη – δομή φιλοξενίας Αναγνωστοπούλου – Ν.Σ. Σταθμός) που θα περνάει από τη δομή Αναγνωστοπούλου προς τη Θεσσαλονίκη και με ενδιάμεσες στάσεις (ενδεικτικά ΜΥΤΙΛΗΝΑΚΙΑ, ΑΓΙΟΣ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ, ΣΤΡΟΦΗ ΕΠΤΑΛΟΦΟΥ), είμαι υποχρεωμένος να ξεκαθαρίσω το πώς και το γιατί του θέματος, ώστε να μην υπάρξουν περαιτέρω εκούσιες ή ακούσιες διαστρεβλώσεις, «χαθούμε στη μετάφραση» και χάσουμε την ουσία.
Χρειάζεται πολύ μεγάλη φαντασία για να καταφέρει να μην αντιλαμβάνεται οποιοδήποτε καλοπροαίρετος την αναγκαιότητα, μιας αυτονόητης, απλής και χρήσιμης παρέμβασης, στην οποία συμφωνούν όλοι ( κέντρο φιλοξενίας, πολίτες, δημοτική αρχή, παρατάξεις) σχετικά με την ποιοτικότερη μετακίνηση των προσφύγων.
Το αίτημα της δημοτικής αρχής και καθολικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας και των εκλεγμένων εκπροσώπων της, για πρόσθετη γραμμή του ΟΑΣΘ και η επικύρωση με απόφαση του ΟΑΣΘ για τη δημιουργία της, βοηθά και τους κατοίκους της περιοχής της Ιωνίας και τους πρόσφυγες που βρίσκονται στο Κέντρο φιλοξενίας διότι αφορά την καλύτερη, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη μετακίνηση όλων (κατοίκων και φιλοξενούμενων) προς το κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Η νέα γραμμή με στάση και στο κέντρο φιλοξενίας Αναγνωστοπούλου εξυπηρετεί με καλύτερο και καταλληλότερο τρόπο τους φιλοξενούμενους πρόσφυγες διότι τους βοηθάει στις αναγκαίες μετακινήσεις που χρειάζονται, χωρίς να υποβάλλονται στην κουραστική ταλαιπωρία της πεζοπορίας, που είναι περίπου 1,5 χλμ μέχρι να φτάσουν στην κοντινότερη στάση για να επιβιβαστούν σε κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς, με δυσμενείς καιρικές συνθήκες σε επικίνδυνες διαδρομές, χωρίς πεζοδρόμια, κράσπεδα και διαβάσεις, με ελλειπή φωτισμό, χωρίς προστατευτικές μπάρες και αυτονόητο κίνδυνο για τη ζωή τους,.
Επίσης δίνει τη δυνατότητα στους κατοίκους να μετακινούνται με πιο άνετο τρόπο από το να συνωστίζονται ή να μη καταφέρνουν να επιβιβαστούν στα γεμάτα ενίοτε λεωφορεία της υφιστάμενης γραμμής και να μη μπορούν να εξυπηρετηθούν σε αξιοπρεπείς συνθήκες.
Είναι απόλυτα καθαρό και φανερό ότι κανείς δεν έχει την πρόθεση και δεν μπορεί να εμποδίσει ή να αποκλείσει οποιονδήποτε δημότη, επισκέπτη, εργαζόμενο, πρόσφυγα ή μετανάστη που θέλει να επιβιβαστεί σε οποιοδήποτε λεωφορείο, οποιασδήποτε γραμμής και από οποιαδήποτε στάση από αυτές που μεσολαβούν μέχρι τον τερματικό σταθμό του ΟΣΕ.
Ο Δήμος Δέλτα και οι πολίτες έχουν αποδείξει τα αισθήματα φιλοξενίας και αλληλεγγύης και έχουν καταβάλλει το μέρισμα αλληλεγγύης που τους αναλογεί με το παραπάνω και δικαιούνται να είναι μέτοχοι και στο μέρισμα ανάπτυξης και ποιότητας ζωής που τους αξίζει.
Ο Δήμαρχος Δέλτα
Γιάννης Ιωαννίδης