Δήμαρχος Σκοπέλου: Εντελώς ασύμφορο το ταξίδι Θεσσαλονίκη για Σποράδες με συμβατικό πλοίο
Αντίθετος με τις φετινές προδιαγραφές των πλοίων της γραμμής Θεσσαλονίκη-Σποράδες ο δήμαρχος Σκοπέλου
Την αντίθεσή του στην εκκίνηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Θεσσαλονίκης-Σποράδων υπό τις φετινές εγκριθείσες από το υπουργείο Ναυτιλίας προδιαγραφές για τα πλοία που θα την εκτελούν εξέφρασε ο δήμαρχος Σκοπέλου, Σταμάτης Περίσσης.
«Το τεράστιο πλεονέκτημα της συγκοινωνίας αυτής ήταν η αμεσότητα και η ταχύτητα, με την οποία μπορούσε κάποιος επιβάτης από τη Βόρεια Ελλάδα αλλά και από την ενδοχώρα των Βαλκανίων να φτάσει στα νησιά των Σποράδων. Με τα πλοία, που είχαμε τα προηγούμενα τρία χρόνια, μπορούσε ο καθένας να είναι σε 3,5-4 ώρες στη μακρύτερη διαδρομή από Θεσσαλονίκη. Σε αντίθετη περίπτωση, έπρεπε να πάει μέσω Βόλου και να κάνει 7,5 ώρες για να ‘ρθει στη Σκόπελο.
Εάν επιλεγεί η λύση, που έχει προωθηθεί, θεωρώ ότι θα είναι εντελώς ασύμφορη η προσέλευση του οποιουδήποτε από τη Θεσσαλονίκη. Θα θέλει περισσότερη ώρα να έρθει στα νησιά με ένα απλό συμβατικό πλοίο από το να έρθει μέσω Βόλου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Στ. Περίσσσης στην ΕΡΤ3 και ζήτησε να ισχύσουν οι προδιαγραφές των προηγουμένων ετών (χωρητικότητα 700 ατόμων, μεγάλες ταχύτητες κτλπ).
Όπως προκύπτει από τη σύμβαση ανάθεσης, η εκτέλεση των δρομολογίων της επιδοτούμενης γραμμής Θεσσαλονίκη – Βόρειες Σποράδες θα διαμορφωθεί ως εξής: Πέντε δρομολόγια την εβδομάδα από 1/7/2024 έως 1/9/2024, τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα από 2/9/2024 έως 8/09/2024, τρία δρομολόγια την εβδομάδα από 9/09/2024 έως 15/9/2024.