Δήμος Θεσσαλονίκης: Δωρεάν οι κλήσεις στη γραμμή εξυπηρέτησης δημοτών
Σε τι αποσκοπεί η λειτουργία της, τι διευκρινίζει ο Δήμος
Στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης της επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του, ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενημερώνει πως οι κλήσεις στη νέα γραμμή εξυπηρέτησης των δημοτών 8001115192 είναι δωρεάν, τόσο από σταθερά όσο και από κινητά τηλέφωνα.
Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί καθημερινά, (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 08.00 έως τις 17.00 και προσβλέπει στην καταγραφή και διαχείριση των αιτημάτων των δημοτών, σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Δήμου (καθαριότητα, Πράσινο, βιώσιμη κινητικότητα, απομάκρυνση ογκωδών κτλ).
Τα αιτήματα προωθούνται στη συνέχεια προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες, ενώ οι ενδιαφερόμενοι ενημερώνονται από τους αρμόδιους υπαλλήλους για την πορεία διευθέτησης των αιτημάτων τους.
Ζητούμενο για τη δημοτική Αρχή παραμένει η βέλτιστη δυνατή ανταπόκριση στα προβλήματα που δυσχεραίνουν την καθημερινότητα των συμπολιτών μας και η περαιτέρω βελτίωση της επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του Δήμου.