Δήμος Θεσσαλονίκης: Σε λειτουργία το 15192, η νέα γραμμή εξυπηρέτησης δημοτών

Ποιες ώρες θα λειτουργεί η γραμμή, ποια αιτήματα θα καταγράφει

Parallaxi
δήμος-θεσσαλονίκης-σε-λειτουργία-το-15192-1094558
Parallaxi

Στο πλαίσιο της ευχερέστερης επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης τίθεται σε λειτουργία το πενταψήφιο νούμερο 15192.

Η νέα τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί καθημερινά, (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 08.00 έως τις 17.00 και θα αφορά στην καταγραφή αιτημάτων των δημοτών σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Δήμου (καθαριότητα, απομάκρυνση ογκωδών, πράσινο, δημόσιος χώρος κτλ).

Τα αιτήματα στη συνέχεια θα προωθούνται από τους υπαλλήλους του Δήμου προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες.

Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί προσθετικά στην εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» και αναμένεται να συμβάλει τόσο στην αμεσότερη «χαρτογράφηση» των προβλημάτων όσο και στην ταχύτερη δυνατή επίλυσή τους.

Με το νέο αυτό εργαλείο που έχουν στη διάθεσή τους οι δημότες επιβεβαιώνεται η δέσμευση της δημοτικής Αρχής για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής τους και την αλλαγή της εικόνας της πόλης.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα