Ένα εκ. ευρώ από την Αττικό Μετρό για να διαφημίσει το μετρό της Θεσσαλονίκης!
Μια κίνηση με πολλές απορίες.
Η χρηματοδότηση του προγράμματος, που θα κατατεθεί στη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, θα προέλθει από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ΕΣΠΑ 2014-2020.
Το Πρόγραμμα Επικοινωνιακής Προβολής και Παραγωγής Οπτικοακουστικού Υλικού για το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης, συνολικής αξίας 640.000 ευρώ, στο πλαίσιο της πράξης «Μετρό Θεσσαλονίκης Βασική Γραμμή (Έργο 2) Ολοκλήρωση Κατασκευής και Προμήθεια Συρμών – Φάση Β’» του ΕΣΠΑ ενέκρινε η Αττικό Μετρό.
Επίσης, εγκρίθηκε το Πρόγραμμα Επικοινωνιακής Προβολής και Παραγωγής Οπτικοακουστικού Υλικού για το έργο της Επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά, συνολικής αξίας 450.000 ευρώ, στο πλαίσιο της πράξης «Επέκταση του Μετρό Αθήνας, τμήμα Χαϊδάρι – Πειραιάς και Συρμοί του Μετρό Αθήνας – Ολοκλήρωση κατασκευής και θέση σε λειτουργία – Φάση Β» του ΕΣΠΑ.
Τέλος, το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε τη διενέργεια διεθνούς διαγωνισμού με ανοικτή διαδικασία σχετικά με «Υπηρεσίες Διαφήμισης για την Κάλυψη των Αναγκών Επικοινωνίας, Προβολής και Δημοσιότητας της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. και των έργων που εκτελούνται για την Επέκταση της Γραμμής 3, Τμήμα Αγία Μαρίνα – Δημοτικό Θέατρο» και «Μετρό Θεσσαλονίκης – Βασική Γραμμή – Επέκταση προς Καλαμάρια».
Την αποκάλυψη κάνει το athenstransport.com και προκαλεί σκέψεις για τη χρησιμότητα του στην παρούσα φάση που οι καθυστερήσεις τοποθετούν την ολοκλήρωση του έργου το νωρίτερο το 2023.
Η σπατάληση ενός τέτοιου ποσού σε μια εποχή που η Θεσσαλονίκη υποφέρει συγκοινωνιακά και θα μπορούσε να καλύψει μέρος της αγοράς λεωφορείων που απαιτούνται για την ανακούφιση του κοινού γεννά σκέψεις μήπως αφορά πράξη αποπροσανατολισμού από το κύμα αντίδρασης σε σχέση με την απόσπαση των αρχαιοτήτων.