Γυναίκα μαχαίρωσε τον σύζυγό της στη Θεσσαλονίκη – Στο νοσοκομείο ο τραυματίας

Πώς έγινε το αιματηρό επεισόδιο

Parallaxi
γυναίκα-μαχαίρωσε-τον-σύζυγό-της-στη-θ-1118748
Parallaxi

Αιματηρό επεισόδιο ανάμεσα σε ζευγάρι σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης (23/6) στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το επεισόδιο καταγράφηκε στις 10 το πρωί, με την 29χρονη γυναίκα να μαχαιρώνει τον 24χρονο σύζυγό της  μετά από καβγά, στην Άνω Πόλη.

Μετά το περιστατικό η γυναίκα με καταγωγή από τη Ρουμανία συνελήφθη και θα οδηγηθεί ενώπιον του εισαγγελέα. Την προανάκριση για το περιστατικό έχουν αναλάβει οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Λευκού Πύργου.

Ο άνδρας διακομίστηκε με τραύμα στο νοσοκομείο Παπανικολάου και εισήχθη στο χειρουργείο.

Η ανακοίνωση της αστυνομίας: 

Συνελήφθη, σήμερα (23-06-2026) στην Άνω Πόλη, 29χρονη αλλοδαπή, για απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος του 24χρονου συντρόφου της.

Σε βάρος της συλληφθείσας σχηματίσθηκε δικογραφία από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου, για απόπειρα ανθρωποκτονίας, ενδοοικογενειακή βία και παράβαση του Νόμου περί όπλων.

Ειδικότερα, πρωινές ώρες σήμερα (23-06-2026) εντοπίστηκε, από αστυνομικούς του Α.Τ. Λευκού Πύργου, σε διαμέρισμα στην περιοχή της Άνω Πόλης ο 24χρονος, φέροντας τραύματα από αιχμηρό αντικείμενο.

Η συλληφθείσα με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος της, θα οδηγηθεί στις αρμόδιες δικαστικές αρχές.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα