Η ΚΟΘ στα 20 μέτρα κάτω από τη γη

Αρχική Εικόνα: Ορχάν Τσολάκ Εικόνες-Βίντεο: Ελένη Βράκα Ήταν μια ιδέα που προωθήθηκε καταρχάς από την ΚΟΘ και τον Κωνσταντίνο Ζέρβα. Μια ιδέα από αυτές τις υπέροχες που εντάσσονται στη στρατηγική της εξωστρέφειας που έχει φέρει την ΚΟΘ πρώτη στις καρδιές των πολιτών της Θεσσαλονίκης. Η αξία της ως ορχήστρα δεν είναι ανάγκη να αναφερθεί ξανά […]

Κύα Τζήμου
η-κοθ-στα-20-μέτρα-κάτω-από-τη-γη-27404
Κύα Τζήμου
or_sm.jpg

Αρχική Εικόνα: Ορχάν Τσολάκ Εικόνες-Βίντεο: Ελένη Βράκα

Ήταν μια ιδέα που προωθήθηκε καταρχάς από την ΚΟΘ και τον Κωνσταντίνο Ζέρβα. Μια ιδέα από αυτές τις υπέροχες που εντάσσονται στη στρατηγική της εξωστρέφειας που έχει φέρει την ΚΟΘ πρώτη στις καρδιές των πολιτών της Θεσσαλονίκης. Η αξία της ως ορχήστρα δεν είναι ανάγκη να αναφερθεί ξανά αφού η αναγνώριση της έχει απλωθεί πια σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, ως μιας από τις καλύτερες συμφωνικές ορχήστρες.

Ο σταθμός Πανεπιστημίου είναι ο τρίτος κατά σειρά που ανοίγει για το κοινό και φαίνεται πως το θέμα θα έχει συνέχεια αφού ο Πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ δέχτηκε την πρόκληση του δημάρχου να ανοίξει σταδιακά για το κοινό όλους τους σταθμούς όπου φυσικά επιτρέπουν οι εργασίες. Κατεβήκαμε στο πρώτο επίπεδο του σταθμού που έχει συνολικά 35 μέτρα βάθος (είναι ο βαθύτερος που κατασκευάστηκε). Οι μουσικοί περίμεναν υπομονετικά τον κόσμο να τακτοποιηθεί και τους επισήμους να κάνουν δηλώσεις πριν ξεκινήσουν την εκτέλεση των τριών έργων του προγράμματος. Εισαγωγή από τις όπερες του Μότσαρτ, Ντον Τζοβάνι και Οι Γάμοι του Φίγκαρο και το τέταρτο μέρος Finale της Συμφωνίας αρ. 9 του Ντβόρζακ. Στη διεύθυνση της ορχήστρας ο Γιάννη Ζγούρας που κατάφερε να αντεπεξέλθει μαζί με την ορχήστρα σε έναν χώρο πολύ πέρα από αυτά που συνηθίζουμε να βλέπουμε ορχήστρες. Ένα εργοτάξιο 20 μέτρα κάτω από τη γη.

Ο Γιάννης Μπουτάρης ευχαρίστησε την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και την ΚΟΘ για την εξαιρετική πρωτοβουλία αλλά δεν άντεξε να μείνει χωρίς τσιγάρο επιστρέφοντας στην καρέκλα του (Κακιά συνήθεια δήμαρχε). Συμμορφώθηκε φυσικά κατευθείαν μόλις τον ενημέρωσαν για τη ρητή απαγόρευση του καπνίσματος στον χώρο. Ο κύριος Τσίτουρας, σημειώνοντας την αρμονική συνύπαρξη τεχνολογίας και πολιτισμού που μπορεί να επιτευχθεί με περισσότερες συνέργειες σαν τη σημερινή στο εγγύς μέλλον, ενημέρωσε για άλλη μια φορά για την πορεία του μετρό θέτοντας καταληκτική ημερομηνία παράδοσης το 2018 αφήνοντας εκτός χρονοδιαγράμματος τον Σταθμό Βενιζέλου. Χαρακτήρισε δυο σταθμούς στην πόλη ως σταθμούς – μουσεία που θα αποτελούν παράδειγμα σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι σταθμοί αυτοί θα είναι της Αγίας Σοφίας όπου μετά τη μετακίνηση των ευρημάτων οι εργασίες εξελίσσονται κανονικά και της Βενιζέλου, όπου η σημαντικότητα των ευρημάτων αμφισβητεί την δυνατότητα μετακίνησής τους και οι καθυστερήσεις του έργου εκεί είναι αδύνατον να υπολογιστούν.

“Αστροναυτικές” θήκες επιστρατεύτηκαν για την προστασία των κοντραμπάσων στο χώρο του εργοτάξιου

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα