Και τι θα γίνει με τα εισιτήρια διπλής διαδρομής του ΟΑΣΘ;
Νέα παράπονα ανάμεσα στους επιβάτες των γραμμών του ΟΑΣΘ.
Εδώ και λίγες εβδομάδες, τα εκδοτικά μηχανήματα εισιτηρίων στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ έχουν απαλλαχτεί από το λεγόμενο “δεκάλεπτο”, για το οποίο άπαντες Θεσσαλονικείς είχαν παράπονο, καθώς δημιουργούνταν πρόβλημα αφού τα μηχανήματα αυτά δεν δίνουν ρέστα.
Την λύση ήρθε να δώσει η νέα διοίκηση του οργανισμου, με την αλλαγή του λογισμικού στα εκδοτικά μηχανήματα εντός των λεωφορείων του οργανισμού, ώστε αυτά να προμηθεύουν το επιβατικό κοινό, αποκλειστικά και μόνο με εισιτήρια των 0,50 ευρώ, 1 ευρώ, και 2 ευρώ. Ο διευθύνων σύμβουλος του κρατικού πλέον φορέα, Σάββας Παναγιωτίδης, είχε δηλώσει στο ΑΠΕ πως με τον τρόπο αυτό “μπαίνει τέρμα στο απαράδεκτο μέτρο, άλλη τιμή να έχει το εισιτήριο στα εκδοτήρια του ΟΑΣΘ και άλλη τιμή μέσα στα αστικά λεωφορεία του οργανισμού, από τα οποία μάλιστα οι επιβάτες δεν παίρνουν ρέστα”.
Και εδώ έρχεται ένα νέο ζήτημα που έχει προκύψει από την αλλαγή, που έχει ξεκινήσει νέα κουβέντα και παράπονα ανάμεσα στους επιβάτες των γραμμών του ΟΑΣΘ: Και τι θα γίνει με τα εισιτήρια των διπλών μετακινήσεων;
Από την αλλαγή του λογισμικού στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ προέκυψε πως, αφού τα εκδοτικά μηχανήματα εκδίδουν, μέχρι τώρα τουλάχιστον, μόνο εισιτήρια των 0,50 ευρώ, 1 ευρώ, και 2 ευρώ, δεν υπάρχει πια η επιλογή να εκδόσει κανείς μέσα στο λεωφορείο εισιτήριο δύο μετακινήσεων που προϋποθέτει 20 ή 30 λεπτά παράπανω. Εισιτήρια διπλής μετακίνησης μπορούν να προμηθευούν μεν οι επιβάτες εκτός λεωφορείου, αλλά όσοι δεν έχουν εισιτήριο από πριν, αναγκάζονται να πληρώσουν την κάθε διαδρομή ξεχωριστά, με αποτέλεσμα να δίνουν σχεδόν τα διπλάσια από ότι αν υπήρχε δυνατότητα έκδοσης διπλού.
Μικρό το κακό θα πουν κάποιοι, κι ας τα προμηθεύονται εκ των προτέρων όσοι θέλουν να κάνουν διπλή διαδρομή. Το τελικό ερώτημα όμως είναι: Θα υπάρξει ποτέ μέρα που πραγματικά θα διευκολύνει ο ΟΑΣΘ το επιβατικό κοινό της πόλης;