Lidl Ελλάς: Η ναυαρχίδα της ΒΙΠΕΘ
Έχοντας την έδρα της εδώ και 10 χρόνια στη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ιδιοκτήτες στην περιοχή
Συμπληρώνοντας φέτος 25 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Ελλάδα, με πληθώρα ενεργειών για τους καταναλωτές, τους ανθρώπους της και τις οικογένειές τους, η Lidl Ελλάς αποτελεί τη ναυαρχίδα της Σίνδου.
Έχοντας την έδρα της εδώ και 10 χρόνια στη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ιδιοκτήτες στην περιοχή, συμμετέχοντας ενεργά στη λήψη κρίσιμων αποφάσεων για το παρόν και το μέλλον της πιο παραγωγικής περιοχής της Μακεδονίας.
Στην περιοχή εδράζονται το μεγαλύτερο Κέντρο Logistics της Lidl στην Ελλάδα, καθώς και τα δύο κτήρια γραφείων Κεντρικής Διοίκησης ιδιοκτησίας της Lidl Ελλάς που εγκαινιαστήκαν από τη Lidl Ελλάς τον Μάιο του 2014 και φιλοξενούν περίπου 700 εργαζομένους. Έναν αριθμό εργαζομένων που αποτελεί την ηγέτιδα δύναμη σε μέγεθος της ΒΙΠΕΘ.
Έχοντας επενδύσει ιδιαίτερα στο βιώσιμο κτηριακό της απόθεμα, διαθέτει κτήρια που εμφανίζουν εξαιρετική ενεργειακή απόδοση, χάρη στις μελέτες και τις ενέργειες που έγιναν. Ως αποτέλεσμα αυτού τα κτήρια παρέχουν υψηλότατα επίπεδα οπτικής, θερμικής άνεσης και εσωτερικής ποιότητας αέρα. Περαιτέρω, παρέχουν εσωτερικούς και εξωτερικούς ιδιωτικούς χώρους ανάπαυσης και χώρους σίτισης, ασφαλή πρόσβαση σε όλο το συγκρότημα με παρεχόμενες ευκολίες, και ολοκληρωμένο σχεδιασμό και παροχές για άτομα με κινητικές δυσκολίες ή άλλες ειδικές ανάγκες, αποτελώντας ένα ιδανικό περιβάλλον εργασίας.
Οι εγκαταστάσεις της Σίνδου σε αριθμούς
To Κέντρο Logistics της Lidl στην Ελλάδα έχει συνολική έκταση 62.122 μ2.
Τα δύο κτήρια γραφείων Κεντρικής Διοίκησης (Κτήριο A&B) έχουν συνολική επιφάνεια 8.889 μ2.
Και τα τρία κτήρια βρίσκονται στη Σίνδο της Θεσσαλονίκης, σε μια έκταση 200.000m2.
Όλα τα κτήρια ηλεκτροδοτούνται από σύστημα φωτοβολταϊκών.
Γιατί η Lidl Ελλάς έχει επιλέξει ως έδρα της τη Θεσσαλονίκη;
Η Lidl παγκοσμίως επιλέγει συμπρωτεύουσες κι όχι πρωτεύουσες για να έχει μια απόσταση από τα πολιτικά κέντρα αποφάσεων και να λειτουργεί απρόσκοπτη βασιζόμενη στη φιλοσοφία, στις αρχές και στη στρατηγική της. Η Θεσσαλονίκη παραμένει η έδρα της εταιρείας για όλες τις Υπηρεσίες Υποστήριξης και Διοίκησης στη χώρα, ενώ η περιοχή έχει κριθεί κατάλληλη ως διαμετακομιστικός κόμβος στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Η Θεσσαλονίκη, ένα σταυροδρόμι για αιώνες ανάμεσα σε Ανατολή, Δύση και Βαλκάνια, ένας εξέχων τόπος για το εμπόριο και τις μεταφορές των αγαθών, βρίσκει χάρη στην επιλογή της Lidl Ελλάς ένα κομμάτι του παλιού της εαυτού, ως έδρα μίας ηγέτιδας δύναμης του εμπορίου.
H ΑΦΕΤΗΡΙΑ 1998 – 1999
Ορόσημα:
1999
To πρώτο Logistics Center στη Γέφυρα Θεσ/νίκης.
1ο εβδομαδιαίο φυλλάδιο προσφορών.
Στις 9 Ιουνίου ανοίγουν ταυτόχρονα τα 10 πρώτα καταστήματα και μέχρι το τέλος του έτους, γίνονται 34.
ΕΞΕΛΙΞΗ 2002 -2010
Ορόσημα:
2002
Δεύτερο Logistics Center στη Θήβα.
2005
Τρίτο Logistics Center στην Πάτρα και τέταρτο στα Τρίκαλα.
2006
Ένταξη επώνυμων κωδικών στην γκάμα.
2008
Ενίσχυση της επικοινωνίας με το πρώτο τηλεοπτικό σποτ.
2009
Ένταξη εισαγόμενων κωδικών χοιρινού κρέατος από Έλληνες προμηθευτές.
Η EΔΡΑΙΩΣΗ 2011-2021
Ορόσημα:
2011
Δημιουργία «φούρνου» στα καταστήματα.
2013
Νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις στη Σίνδο με συνολικό εμβαδόν πάνω από 60.000 τ.μ.
Πέμπτο Logistics Center στην Αττική.
2016
Επέκταση Logistics Centers Αττικής-Τρικάλων.
Νέο concept αρχιτεκτονικής καταστημάτων, ξεκινώντας από την Αλικαρνασσό Κρήτης και τα Διαβατά Θεσσαλονίκης.
Πρώτη Μελέτη Κοινωνικο-οικονομικής Επίδρασης για το έτος 2015.
2017
Διάκριση για πρώτη φορά με την εθνική, αλλά και την ευρωπαϊκή πιστοποίηση “Top Employer”.
Ένταξη για πρώτη φορά στις “The Most Sustainable Companies in Greece”.
Πρώτη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης για τα έτη 2016 –2017.
2019
Πρώτη Μελέτη Social Return on Investment.
Απόσυρση των πλαστικών μίας χρήσης από τα καταστήματά μας.
2020
Λανσάρισμα του καινοτόμου προγράμματος πιστότητας πελατών Lidl Plus.
2021
Kλιματική στρατηγική 2030, με φιλόδοξους κλιματικούς στόχους και δέσμευση για την προστασία του κλίματος.
Υπογραφή της Χάρτας Διαφορετικότητας.
2022-2024
Ορόσημα:
2022
100% χρήση πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας σε όλες τις εγκαταστάσεις.
Λανσάρισμα της σειράς τοπικών προϊόντων γεωγραφικής προέλευσης «Νώμα».
AutoDispo – Relex ψηφιοποίηση Supply Chain παραγγελίες καταστήματος.
2023
Διάκριση ως “Retailer of the year” στα Supermarket Awards.
Best Buy Award για την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής στην Ελλάδα.
2024
Η Lidl Official Partner του UEFA EURO 2024.
Επετειακή καμπάνια «25 χρόνια Lidl Ελλάς».
Δεδομένα:
Πάνω από 6.700 συνεργάτες
Πάνω από 450 Έλληνες προμηθευτές
230 Καταστήματα
Επένδυση πάνω από €20.000.000 για τις
ηλεκτρονικές ετικέτες τιμών (ESL)
Πάνω από € 1,4δις επενδύσεις από το 1999