Μανδρίνος: Επανεκκίνηση στην τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης με στόχο το κλείσιμο της ψαλίδας
Η θέση του προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης για το νέο τουριστικό πλάνο ΟΤΘ - Δήμου Θεσσαλονίκης για την πόλη
Για επανεκκίνηση, με στόχο το κλείσιμο της ψαλίδας που υπάρχει στην τουριστική ανάπτυξή της Θεσσαλονίκης σε σχέση με την τουριστική ανάπτυξη της χώρας, έκανε λόγο σε δήλωση του ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, κ. Ανδρέας Μανδρίνος.
Αναλυτικά αναφέρει:
Μετά από πολύχρονη αναμονή για τη δημιουργία ενός στρατηγικού σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης της Θεσσαλονίκης που δεν προχωρούσε λόγω προσωπικών πολιτικών και οικονομικών συμφερόντων, έφτασε η μέρα αυτό να υλοποιηθεί από έναν ικανό αποτελεσματικό γνώστη των διαδικασιών αλλά κυρίως αξιόπιστο άνθρωπο, το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης και Πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Στέλιο Αγγελούδη.
Η Θεσσαλονίκη των είκοσι ετών αναμονής για το μετρό, της υποθαλάσσιας που δεν έγινε ποτέ, των εκθέσεων της ΔΕΘ που κατηφόρισαν στη διαδρομή στην πρωτεύουσα, του αεροδιαδρόμου με την αναμονή επτά ετών για τις υπερατλαντικές πτήσεις που καμία ποτέ δεν προσγειώθηκε στη Μίκρα – αλήθεια γιατί ποτέ δεν επιχείρησε το κράτος δίνοντας κίνητρο στις αεροπορικές εταιρείες να πραγματοποιεί μία στάση στη Θεσσαλονίκη, έστω μία από τις δεκαπέντε πτήσεις ΗΠΑ-Αθήνας; -έφτασε χθες στη θέση επανεκκίνησης, με στόχο το κλείσιμο της ψαλίδας που υπάρχει στην τουριστική ανάπτυξή της σε σχέση με την τουριστική ανάπτυξη της χώρας.
Προϋπόθεση για αυτό, είναι να υπάρξει από το Πρωθυπουργικό Γραφείο και από τον Υπουργό Επικρατείας κ. Σκέρτσο οικονομική ενίσχυση για την εκτέλεση του Action Plan της πόλης, κάτι που έχει ήδη συμβεί με την ενίσχυση προς το Δήμο Θεσσαλονίκης για την καθαριότητα με απτά αποτελέσματα, αλλά και με τη σχολική στέγη. Χωρίς αυτή, δε θα μπορέσει να γίνει τίποτα και η περιοχή θα μείνει με το χαμηλότερο ΑΕΠ ανά κάτοικο μαζί με την Ήπειρο, αλλά και με τη χαμηλότερη μέση δαπάνη ανά επισκέπτη με νούμερα δυσανάλογα με αυτά της υπόλοιπης χώρας.
Η επόμενη ημέρα δε θα είναι εύκολη. Το αντίθετο θα χρειαστεί δουλειά με γρήγορη μετατροπή του ΟΤΘ σε DMO, στελέχωση και συνεργασία με κορυφαίους επαγγελματίες του Μάρκετινγκ και βέβαια με μετρήσιμα όλα τα αποτελέσματα των δράσεων, για να υπάρχει αξιοπιστία. Δε θέλω να ξεχαστεί η αθόρυβη αλλά ουσιαστική συνεισφορά στο εγχείρημα, της Υφυπουργού Τουρισμού κ. Έλενας Ράπτη και του Αντιδημάρχου Πολιτισμού, Τουριστικής Ανάπτυξης & Διαδημοτικής Συνεργασίας του Δήμου Θεσσαλονίκης κ. Βασίλη Γάκη.