Μαθητές της Θεσσαλονίκης δημιούργησαν ένα wearable που σώζει ζωές

Ένα wearable για λιγότερα ατυχήματα στα χιονοδρομικά κέντρα.

Parallaxi
μαθητές-της-θεσσαλονίκης-δημιούργησ-331294
Parallaxi

Ο στόχος για λιγότερα ατυχήματα στα χιονοδρομικά κέντρα ήταν το κίνητρο 25 μαθητών, καθώς ξεκίνησαν να δημιουργήσουν μία εικονική επιχείρηση, που θα παρήγαγε ένα καινοτόμο προϊόν. Το “xBand” ένα wearable τελευταίας τεχνολογίας ήταν η μετουσίωση της ιδέας σε προϊόν και η συνολική παρουσίασή του εξασφάλισε στην ομάδα του Κολλεγίου Ανατόλια το 2ο βραβείο του πανελλήνιου διαγωνισμού “Μαθητική Εικονική Επιχείρηση”, που διοργάνωσε το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece με τη συμμετοχή 133 σχολείων από όλη την Ελλάδα.

Το “xBand” είναι μία συσκευή που φορά ο χρήστης στο χέρι του και παρακολουθεί ζωτικά σημεία του χρήστη (θερμοκρασία και καρδιακό ρυθμό), συλλέγει πληροφορίες για την ακριβή τοποθεσία του και σε περίπτωση κινδύνου, δίνει ειδοποίηση σε έναν κεντρικό υπολογιστή για να σταλούν πρώτες βοήθειες.

Η εταιρία συστήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2017 με την επωνυμία “xBand Ι.Κ.Ε.”. Οι μαθητές και μαθήτριες που χωρίστηκαν σε τμήματα (παραγωγής, χρηματοοικονομικό, μάρκετινγκ κλπ) αναλαμβάνοντας συγκεκριμένα καθήκοντα και αρμοδιότητες. “Ζητάμε από τα παιδιά να σκεφτούν δημιουργικά και έξω από το κουτί, να εστιάσουν σε ιδιαίτερα γκρουπ καταναλωτών. Είχαμε αρκετούς μαθητές χιονοδρόμους και έτσι προέκυψε αυτό το προϊόν, καθώς σκέφτηκαν να σχεδιάσουν κάτι που θα βοηθούσε να μειωθούν τα σοβαρά ατυχήματα”, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η καθηγήτρια και σύμβουλος του προγράμματος Αντιγόνη Πυροβέτση για την ιδέα που προέκυψε.

“Tους αφήνουμε μόνους τους. Έχουμε μαθητές από τη Β’ και τη Γ’ Λυκείου από το τμήμα του Διεθνούς απολυτηρίου. Οι μεγαλύτεροι μαθητές καταλαμβάνουν τις ηγετικές θέσεις της επιχείρησης και κάνουν συνεντεύξεις για την πρόσληψη των υπόλοιπων μελών της επιχείρησης”, εξήγησε.

Μετά τη βράβευση του προϊόντος της εικονικής τους επιχείρησης, οι μαθητές και ιδιαίτερα εκείνοι που φέτος αποφοιτούν, σκέφτονται να μην εγκαταλείψυν την ιδέα τους και να βρουν χρηματοδότες πραγματικούς και να προχωρήσουν στην υλοποίησή της. “Έχουν κοστολογήσει ολόκληρο το σύστημα και την υποστήριξη πίσω από αυτό. Σκέφτονται να απευθυνθούν σε μεγάλα χιονοδρομικά κέντρα”, ανέφερε η κ. Πυροβέτση, προσθέτοντας πως το κέρδος για τους μαθητές που συμμετέχουν σε τέτοια προγράμματα είναι ότι “διαπιστώνουν τις δικές τους αεριόριστες δυνατότητες, χωρίς να υπάρχει παρέμβαση από τον καθηγητή παρά για να τους παροτρύνει να φτάσουν εκεί που μπορούν”.

Η μαθητική επιχείρηση “Helme.t” από τα εκπαιδευτήρια Μπουγά στην Καλαμάτα, κέρδισε το πρώτο βραβείο του εκπαιδευτικού προγράμματος “Μαθητική Εικονική Επιχείρηση”, του “Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece” και το εισιτήριο για τον Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό του Junior Achievement Europe, στις 16-18 Ιουλίου στο Βελιγράδι. Την τρίτη θέση απέσπασε η εταιρεία “Όμηρος – Ρίχνω Φως στον Πολιτισμό” από το 1ο ΕΠΑΛ Ασπροπύργου, ενώ την 4η θέση κατέκτησε η εταιρεία “Α. FREedge” από την Εκπαιδευτική Αναγέννηση.

Πηγή: ΑΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα