Και τώρα τι;

Ακόμη μία τουριστική ατραξιόν εγκατάλειψης;

Δημήτρης Κουγιουμτζόπουλος
και-τώρα-τι-164450
Δημήτρης Κουγιουμτζόπουλος

Τώρα που η εορταστική περίοδος τελείωσε και μαζί της έφυγε σωστά το περίπτερο με το τζιπ του χορηγού από το πεζοδρόμιο στη συμβολή των οδών Παύλου Μελά και Παλαιών Πατρών, μας έμεινε το οικολογικό περίπτερο να μας θυμίζει την ημέρα που το βανδάλισαν και τις κόντρες που προκάλεσε στο διαδίκτυο. Δυστυχώς μόνο αυτά.

20170122_163917

Διότι ο χώρος δεν μπορεί να επιτελέσει κανέναν από τους σκοπούς για τους οποίους σχεδιάστηκε. Ακούσαμε  και χαρήκαμε από τους Ecothess πως θα ήταν ένας αυτοδιαχειριζόμενος και οικολογικός χώρος, όπου κάθε πεζός θα μπορεί να κάνει μία στάση για να χαλαρώσει. Ακριβώς πίσω είναι δυο ΚΑΦΑΟ κι ένας κάδος απορριμμάτων, Κυριακή μεσημέρι ασφυκτικά γεμάτος, και τρεις σειρές παρκαρισμένα ΙΧ. Ένα διόλου χαλαρωτικό και οικολογικό περιβάλλον.

20170122_163936

Μέσα στο περίπτερο μαθαίνουμε πως θα μπορούσε κάποιος να φορτίσει το κινητό του. Κάποιοι ωστόσο φρόντισαν να το αφήσουν χωρίς ρεύμα και με 2 μεταλλικές βάσεις τις οποίες ανάθεμα αν μπορεί να καταλάβει κανείς σε τι χρησιμεύουν. Υπάρχει επίσης και ένα ράφι για ανταλλαγές βιβλίων. Είναι άδειο χωρίς ούτε καν ένα διαφημιστικό έντυπο πάνω. Όσο για το ηλιακό σιντριβάνι, αυτό παρουσιάζει μια εικόνα εγκατάλειψης και αν λειτουργεί κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πώς. Οι δυο ελιές είναι φυτεμένες σε μόλις 20 εκατοστά χώμα, οι οποίες μάλλον επιλέχθηκαν για την ανθεκτικότητά τους ως δένδρα παρά με κάποια άλλα κριτήρια.

20170122_163945Αν αφεθεί, θα είναι ακόμη μία ακόμη τουριστική ατραξιόν εγκατάλειψης. Θα ήταν πιο τίμιο να ξηλωθεί, όπως αποσύρθηκε το κουβούκλιο με το τζιπ, παρά να είναι ένα παγκάκι μέσα σε ένα μεταλλικό σκελετό που κανένας δεν χρησιμοποιεί. Ακόμα καλύτερα θα μπορούσε ο συγκεκριμένος χώρος με όλες του τις λειτουργίες ενεργοποιημένες να αποτελέσει μία πρότυπη στάση λεωφορείου του ΟΑΣΘ. Αλλά εδώ δεν ξέρουμε αν θα έχουμε ΟΑΣΘ, οι στάσεις μας απασχολούν τώρα;

20170122_164105

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα