Ματιές στην πόλη

Μπήκαμε επιτέλους στο Μετρό… απλά δεν κινείται

Τα διαφορετικά χρώματα στους σταθμούς, τα συστήματα ασφαλείας και η χωρητικότητα των βαγονιών

Μυρτώ Τούλα
μπήκαμε-επιτέλους-στο-μετρό-απλά-δεν-1086048
Μυρτώ Τούλα

Πλημμύρισε με κόσμο ο σταθμός της Αγίας Σοφίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, που άνοιξε σήμερα για να δει ο κόσμος από κοντά και να φωτογραφίσει τους συρμούς. 

Για την πρόσβαση στις εγκαταστάσεις, σήμερα και αύριο, 25 και 26 Νοεμβρίου, θα είναι ανοιχτές και οι δύο είσοδοι του σταθμού «Αγία Σοφία» στη συμβολή των οδών Εγνατίας και Αγίας Σοφίας, με την είσοδο να είναι δωρεάν, τις φωτογραφήσεις και τη λήψη βίντεο να επιτρέπονται και τις ώρες επίσκεψης να έχουν οριστεί από τις δέκα το πρωί, μέχρι και τις τέσσερις το απόγευμα.

Ο κόσμος ενθουσιασμένος να δει το πολύπαθο μετρό της Θεσσαλονίκης, μπήκε μέσα και άρχισε να βγάζει φωτογραφίες και σέλφι μπροστά από τα βαγόνια.

Ο κάθε σταθμός έχει διαφορετικό χρώμα και συγκεκριμένα, ο σταθμός της Αγίας Σοφίας είναι μουσταρδί!

Μπροστά από τα βαγόνια έχει πόρτες ασφαλείας και δεν υπάρχει οδηγός, καθώς το μετρό είναι αυτόματο.

Μάλιστα, σε ερώτηση που έκανε πολίτης σε εργαζόμενο, για πότε αναμένεται να ανοίξουν οι πόρτες του και επίσημα να ξεκινήσει τη λειτουργία, ο εργαζόμενος απάντησε «Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι…».

Πρόκειται για έναν συρμό 51 μέτρων, όπου ο καθένας θα λειτουργεί σε διαφορετική σήραγγα και θα αποτελείται από 4 βαγόνια. Συνολικά χωράνε 450 άτομα σε κάθε βαγόνι, με την προϋπόθεση να… στριμωχτούνε λιγάκι. Αν οι επιβάτες δεν προλάβουν να μπουν μέσα, η πόρτα θα ανοίξει αυτόματα.

Η απόσταση που θα διανύει υπολογίζεται σε 17 λεπτά από τον ΟΣΕ μέχρι και την Νέα Ελβετία.

Η πόρτα που υπάρχει μπροστά στα βαγόνια ανοίγει αυτόματα κάθε φορά που φτάνει ένα βαγόνι. Αυτό φυσικά συμβαίνει για λόγους ασφαλείας αλλά και για να λειτουργεί ο κλιματισμός τόσο τον χειμώνα, όσο και το καλοκαίρι.

Υπάρχουν 70 συστήματα ασφαλείας στο Μετρό Θεσσαλονίκης και σύμφωνα με τα λεγόμενα, είναι πιο σύγχρονο από το Αττικό Μετρό.

Δείτε φωτογραφίες από την Parallaxi: 

 

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα