Βρε λες να ζήσουμε να το δούμε;

Με την υπογραφή της νέας σύμβασης για τη συνέχιση των αρχαιολογικών ανασκαφών στα έργα του μετρό, μια ελπίδα γεννιέται.

Parallaxi
βρε-λες-να-ζήσουμε-να-το-δούμε-92202
Parallaxi

metro_02

Η μεγάλη ανοιχτή πληγή της πόλης που κοντεύει να κλείσει 10 χρόνια, κλείνοντας συγχρόνως επιχειρήσεις, σπίτια και δρόμους φαίνεται πως ίσως τελικά επουλωθεί. Χωρίς να έχει διευκρινιστεί ξεκάθαρα ποιος δρόμος θα ακολουθηθεί σχετικά με την τύχη των αρχαίων της Βενιζέλου, είναι μεγάλο βήμα έστω ότι επαναπροσλαμβάνονται αρχαιολόγοι με σκοπό τη συνέχιση του έργου.

Η Αττικό Μετρό Α.Ε. υπέγραψε χθες, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Υποδομών κ. Γιώργου Δέδε, με την ανάδοχο κοινοπραξία τη συμπληρωματική σύμβαση ύψους 25.000.000 ευρώ για τις αρχαιολογικές ανασκαφές του Μετρό Θεσσαλονίκης. Με την υπογραφή της σύμβασης δίδεται η δυνατότητα για την ολοκλήρωση των αρχαιολογικών ανασκαφών στα υπόλοιπα μέτωπα της βασικής γραμμής του έργου, καθώς έως σήμερα έχει ολοκληρωθεί ποσοστό της τάξεως 82%. Σταδιακά θα προσληφθούν και θα απασχοληθούν περισσότερα από 400 άτομα διαφόρων ειδικοτήτων και αναμένεται να έρθουν στο φως και άλλες πτυχές από την ιστορία της Θεσσαλονίκης.

Οι προαναφερόμενες ενέργειες δίνουν ελπίδες στο να δοθεί οριστική λύση στα πολύπλοκα προβλήματα του Μετρό Θεσσαλονίκης και πλέον να ανοίξει ο δρόμος για την απρόσκοπτη ολοκλήρωση αυτού του μεγάλου έργου. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης, με 18 σύγχρονους σταθμούς και 14,5 χλμ. Γραμμής (συμπεριλαμβανομένης και της υπό κατασκευή επέκτασης της Καλαμαριάς) αυξάνει σταδιακά τους ρυθμούς κατασκευής του σε περισσότερα μέτωπα προσφέροντας εργασία και εμπειρία σε ολοένα και μεγαλύτερο εργατικό δυναμικό της χώρας.

Εν τω μεταξύ σε εξέλιξη βρίσκονται τα εξής:

  • κατασκευάζονται με εντατικούς ρυθμούς οι σταθμοί Πατρίκιος, Νέα Ελβετία, Βούλγαρη καθώς και το Αμαξοστάσιο στο ανατολικό άκρο της βασικής γραμμής του Μετρό
  • συναρμολογούνται στο σταθμό Νέα Ελβετία τα δυο μηχανήματα ολομέτωπης κοπής (ΤΒΜ) του έργου προκείμενου να διανοίξουν τα τελευταία 1,9 χλμ. δυο δίδυμων σηράγγων που απομένουν από το σύνολο των 7,8 χλμ.
  • ξεκινούν οι προπαρασκευαστικές εργασίες για την κατασκευή με την μέθοδο ανοιχτού ορύγματος της σήραγγας μήκους 1,1 χλμ., η οποία συνδέει το Αμαξοστάσιο με την Βασική Γραμμή του Μετρό.

Διαβάστε τα πάντα γύρω απ΄το Μετρό και όλα όσα έχουν συμβεί μέχρι σήμερα εδώ

#TAGS
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα