Με συγκρατημένη αισιοδοξία η Θεσσαλονίκη στην τουριστική «αρένα» του 2023

Γαστρονομία, πολιτισμός, κρουαζιέρα, κινηματογραφικές ταινίες στο επίκεντρο

Parallaxi
με-συγκρατημένη-αισιοδοξία-η-θεσσαλο-853821
Parallaxi

Με συγκρατημένη αισιοδοξία, από το «ταμείο» του 2022 και τα πρώτα ενθαρρυντικά στοιχεία για το 2023, μπαίνει στη φετινή τουριστική «αρένα» η Θεσσαλονίκη, όπως προέκυψε από τη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο Οργανισμός Τουρισμός της πόλης, για τον απολογισμό των δράσεών της.

Μεγάλη Βρετανία, Ολλανδία, Ισραήλ, Σερβία, Ρουμανία, Γερμανία αναμένεται να γνωρίσουν από πρώτο χέρι τις ομορφιές της πόλης μέσα στο 2023.

Η κρουαζιέρα μπαίνει ξανά στο επίκεντρο, με την Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρο του Οργανισμού, Βούλα Πατουλίδου, να εστιάζει στην αύξηση 260% που παρουσιάστηκε το 2022.

«Όπλα» για την προβολή της πόλης στο εξωτερικό η γαστρονομία και η πλούσια ιστορία της, με ξένους δημοσιογράφους και ινφλουένσερς να επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη για να μεταφέρουν στις χώρες τους, όσα είδαν και όσα γεύτηκαν.

Οι ομορφιές της Θεσσαλονίκης «ταξίδεψαν» μέσω διαφημιστικής εκστρατείας σε κάθε γωνιά της Ευρώπης, φτάνοντας ακόμα και μέχρι την Κίνα.

«Η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός γίνεται ορατός στο εξωτερικό και τους 12 μήνες και όλοι οι φορείς της πόλης συντάσσονται για την προβολή της. Η Θεσσαλονίκη του 2030 θα είναι πόλη πρότυπο που αξίζει να ζεις και να επισκεφτείς» σημείωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας.

«Η Θεσσαλονίκη έχει ατελείωτες δυνατότητες» επεσήμανε ο Περιφερειακής Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, που στάθηκε και στο κομμάτι των κινηματογραφικών ταινιών που γυρίστηκαν στην πόλη, αλλά και στη γενικότερη αύξηση που παρατηρείται στον γαστρονομικό και αρχαιολογικό τουρισμό.

Εξαιρετικές, χαρακτήρισε, τις προοπτικές για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης το 2023, ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας στο μήνυμά του.

Αναλυτικά ο απολογισμός των δράσεων του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης για το 2022:

Κατά τη διάρκεια του 2022 ο ΟΤΘ αναγνωρίστηκε ως Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMO). Είναι ο πρώτος στην Ελλάδα. Απέσπασε 4 συνολικά βραβεία στον κορυφαίο τουριστικό θεσμό TOURISM AWARDS.

Ανέδειξε τη θέση της Θεσσαλονίκης στο διεθνή χάρτη κρουαζιέρας. Με στρατηγικές συνέργειες, συμμετοχή στο Seatrade Cruise Global, έντυπες και ψηφιακές καταχωρίσεις, press trips και υποδοχή κρουαζιερόπλοιων. Ο προορισμός γνωρίζει θεαματική ανάπτυξη στον τομέα της κρουαζιέρας (260%), έχοντας ήδη προγραμματισμένες 70 αφίξεις.

Με στοχευμένες δράσεις και σε συνεργασία με τα γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού, ο ΟΤΘ ενίσχυσε την εικόνα της Θεσσαλονίκης σε σημαντικές αγορές. Συγκεκριμένα:

Ηνωμένο Βασίλειο:

Με 2 μεγάλες δράσεις προβολής, συνολικής διάρκειας 1 μήνα, η Θεσσαλονίκη προβλήθηκε σε 41 στάσεις στο μετρό και σε 30 κόκκινα λεωφορεία διερχόμενα από κεντρικές στάσεις του Λονδίνου, κατά τη διάρκεια του National Geographic Traveller Food Festival και της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού World Travel Market. Ακόμη, ο ΟΤΘ φιλοξένησε στη Θεσσαλονίκη το «Traverse Elite Mini Conference» για influencers και opinion leaders, ξενάγησε την παραγωγή του Jamie Oliver και φιλοξένησε δημοσιογράφο των Times .

Ισραήλ:

Διοργάνωσε δημοσιογραφικό ταξίδι για το τηλεοπτικό κανάλι i24news και για έγκριτα δημοσιογραφικά μέσα όπως η Hareetz. Φιλοξένησε 17 εκπροσώπους της ισραηλινής αεροπορικής εταιρίας Sun D’Or. Τέλος πραγματοποίησε webinar προβολής του προορισμού σε 40 τουριστικούς πράκτορες σε συνεργασία με τη FedHatta και ψηφιακές καμπάνιες με την Sun D’Or.

Γερμανία:

Διοργάνωσε ταξίδι εξοικείωσης 16 επαγγελματιών του τουρισμού, σε συνεργασία με την σημαντική αλυσίδα RTK* και την Aegean Airlines, υποδέχθηκε και ξενάγησε το γερμανικό κρατικό κανάλι WDR και συνέχισε την επιτυχημένη συνεργασία του με το τηλεοπτικό κανάλι SonnenklarTV, προβάλλοντας διαφημιστική παραγωγή. Συμμετείχε ακόμη στην ITB Digital Business Day, στην εικονική έκθεση FVW TravelTalk Virtual Counter Days και παρουσίασε τον προορισμό σε workshop στη Φρανκφούρτη.

Ιταλία:

Φιλοξένησε δημοσιογράφους των περιοδικών DONNA MODERNA, CONFIDENZE και DOVE, συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση TTG Travel Experience και σε εκδήλωση Οινοτουρισμού στη Ματέρα.

Ολλανδία:

Πρόβαλε video της πόλης, στις προγραμματισμένες και τις πτήσεις τσάρτερ της TRANSAVIA και αφιέρωμα στο περιοδικό enjoy!, παρουσίασε τον προορισμό στην επαγγελματική πλατφόρμα Link to Greece και στο Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop.

ΗΠΑ:

Φιλοξένησε τη διάσημη παρουσιάστρια Diane Kochilas, και την εκπομπή «My Greek Table», τον εκδότη του περιοδικού International Wine Review και τη δημοσιογράφο γαστρονομίας και πολιτισμού του afar.com , κ. Anya von Bremzen.

Πολωνία:

Συμμετείχε στο Greek tourism & gastronomy workshop στη Βαρσοβία και φιλοξένησε δύο πολύ σημαντικούς Πολωνούς δημοσιογράφους του δημοφιλούς περιοδικού National Geographic.

Ισπανία:

Υποστήριξε τα γυρίσματα επεισοδίου της εκπομπής Aqui la Τierra που προβλήθηκε στο Ισπανικό κρατικό κανάλι TVE1.

Ακόμη ο ΟΤΘ ενίσχυσε την προβολή του στην αγορά της Κίνας, στο κινέζικο YouTube και στην πλατφόρμα WeChat , στο Βέλγιο συμμετέχοντας στο ANTOR Belux Media Workshop και στη Ρουμανία, με τη συμμετοχή του στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού TTR .

Συμμετείχε συνολικά σε 7 διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, 3 virtual εκθέσεις και 9 B2B workshops & meetings.

Πραγματοποίησε καταχωρήσεις σε 13 φημισμένα μέσα διεθνούς εμβέλειας και 2 inflight περιοδικά. Οργάνωσε προβολές σε 6 τηλεοπτικά μέσα σε αγορές-στόχους καθώς και σε μέσα πανελλαδικής εμβέλειας.

Υποστήριξε 18 συνέδρια , μεταξύ των οποίων και το εξαμηνιαίο συνέδριο ECTAA , 17 αθλητικές εκδηλώσεις και 15 φεστιβάλ.

Ενίσχυσε την Content Marketing στρατηγική του με καμπάνιες στα social media και στην τηλεόραση, με νέες δικές του παραγωγές. Ακόμη, πραγματοποίησε προώθηση μέσω της Jet2 Holidays, της Trivago και του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

Με στόχευση το 2030, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσίασε το πλάνο δράσεων όπως αυτό αποτυπώθηκε μέσα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας του με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος.

Η παρουσίαση του απολογισμού έκλεισε με ένα ιδιαίτερο τρόπο όπου η κ. Πατουλίδου εξήγησε τον συμβολισμό του δώρου που προσέφερε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στους καλεσμένους. Ένα κύβο του ρούμπικ με το λογότυπο του Οργανισμού.

Η Αντιπεριφερειάρχης και Πρόεδρος του Οργανισμού δήλωσε:

«Ο τουρισμός του μέλλοντος είναι αναμφίβολα ένα παζλ υψηλής πολυπλοκότητας. Αυτό σημαίνει πως, όπως κάθε σύνθετο θέμα, επιδέχεται ποικίλους διαφορετικούς τρόπους ανάλυσης και προσέγγισης. Με στρατηγική, διαίσθηση, τολμηρές πρωτοβουλίες μπορούμε να πετύχουμε το απόλυτο επιθυμητό αρμονικό αποτέλεσμα! Το δώρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό!».

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα