Θεσσαλονίκη

ΜΕΤΡΟ: Η μισή αλήθεια για τις λαμαρίνες που φεύγουν στη Μαρτίου

Η απομάκρυνση αφορά μόνο το μισό εργοτάξιο 

Parallaxi
μετρο-η-μισή-αλήθεια-για-τις-λαμαρίνες-907039
Parallaxi

Μια από τις περιοχές που δοκιμάστηκαν περισσότερο στη Θεσσαλονίκη από το έργο του Μετρό είναι η περιοχή της Σόλωνος στη Μαρτίου. Εκεί που κατασκευάζεται ο σταθμός που αρχικά ονομαζόταν Πατρικίου και τώρα Μαρτίου. 

metro-martioy-eKlmO.jpg

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αττικό Μετρό οι λαμαρίνες σε ένα μεγάλο μέρος απομακρύνονται και σύμφωνα με τα πρόθυμα υποστηρικτικά του αφηγήματος, ΜΜΕ μια νέα εποχή ξεκινά. 

stighmiotipo-2022-05-30-93632-pm.png

Μια βόλτα σήμερα το πρωί όμως στην περιοχή σε πείθει ότι τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Το τμήμα που απελευθερώνεται είναι το τμήμα της Σόλωνος που βρίσκεται προς την πλευρά του κέντρου. Αντίθετα στο απέναντι τμήμα του δρόμου, προς το πάρκο της Κρήτης τα πράγματα παραμένουν άγνωστο για πόσο εργοτάξιο. 

metro-martioy-Ii2hs.jpg

Βαριά μηχανήματα, λαμαρίνες, συρματοπλέγματα, μπάζα, συνθέτουν την εικόνα που θα παραμείνει έτσι προφανώς για τα επόμενα χρόνια. 

Μια βόλτα στο τμήμα που απελευθερώνεται σήμερα φανερώνει την απόγνωση και τη θλίψη μιας ολόκληρης γειτονιάς. Τα κλειστά από χρόνια καταστήματα είναι δεκάδες, οι διαλυμένες ζωές των επιχειρηματιών της γειτονιάς το μαρτυρούν. 

metro-martioy-zoLvh.jpg

Και σε αυτή την περίπτωση όπως και στην Δελφών η έννοια της αποζημίωσης είναι φυσικά άγνωστη. 

metro-martioy-mMai7.jpg

Ο σταθμός απέχει μόλις 740 μέτρα από τον προηγούμενο της Ανάληψης και μόλις 525 μέτρα από τον επόμενο της Βούλγαρη. 

Στον Αγγελιοφόρο τον Οκτώβριο του 2008 διαβάζουμε: 

Ανάληψη – Μηνά Πατρικίου

Στην περιοχή, έτσι κι αλλιώς, το πρόβλημα της στάθμευσης είναι τεράστιο και τα κυκλοφοριακά προβλήματα αποτελούν… ρουτίνα. Για την κατασκευή του σταθμού Ανάληψης προβλήματα θα δημιουργηθούν στις οδούς Δελφών, Αναλήψεως, Γ. Δροσίνη, Ψυχάρη και Κατακουζηνού, ενώ για το σταθμό στη Μηνά Πατρικίου προβλήματα θα υπάρξουν στη Σόλωνος, τη Χαλκιδικής, τη Φιλελλήνων, την 25ης Μαρτίου και την Παπαντωνίου. Στο συγκεκριμένο σταθμό, μάλιστα, πρόκειται να κατασκευαστεί η διασταύρωση του μετρό προς την Καλαμαριά, οπότε τα εργοτάξια στην περιοχή θα είναι δύο.

metro-martioy-nrrLf.jpg

Από τότε πέρασαν 14 χρόνια. Η εγκατάλειψη όπως φαίνεται δεν τελειώνει ούτε τώρα. Κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα πότε η περιοχή θα επιστρέψει στην κατάσταση που βρισκόταν πριν τις λαμαρίνες. 

Μια παλιά ιστορική αστική γειτονιά της Θεσσαλονίκης που ρημάχτηκε από ένα έργο ανέκδοτο. 

metro-martioy-ShkFh.jpg
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα