Μικροί μαθητές μεταμόρφωσαν ένα πάρκο της Θεσσαλονίκης
Μια δράση που έδωσε άλλη όψη στο παρκάκι της γειτονιάς τους.
Το εγκαταλειμμένο παρκάκι της γειτονιάς τους μεταμόρφωσαν με τo ενδιαφέρον τους μαθητές του δήμου Θερμαϊκού, στο πλαίσιο εκδήλωσης του τοπικού περιβαλλοντικού δικτύου “Δρω για τον τόπο μου”, στο οποίο ανήκουν.
Περισσότεροι από 100 μαθητές και εκπαιδευτικοί από έξι Γυμνάσια του δήμου Θερμαϊκού συγκεντρώθηκαν χθες στο πάρκο- παιδική χαρά της Περαίας (επί της οδού Ανθέων) και ζωγράφισαν παγκάκια και κάδους απορριμμάτων.
Το πάρκο που βρίσκεται δίπλα στο 2ο Γυμνάσιο Περαίας, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα δημόσιου χώρου που έχει αφεθεί στους βανδαλισμούς και δεν χρησιμοποιείται ιδιαίτερα από τους κατοίκους. Μάλιστα οι μαθητές έγραψαν σε ταμπλό που υπήρχε γι’ αυτόν τον σκοπό στον χώρο της εκδήλωσης, τις προτάσεις τους για τη βελτίωσή του.
Το τοπικό δίκτυο σχολείων δήμου Θερμαϊκού με τίτλο “Δρω για τον τόπο μου”, ιδρύθηκε φέτος από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Στη συντονιστική επιτροπή συμμετέχουν η υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αντωνία Δαρδιώτη, η αντιδήμαρχος Παιδείας του δήμου Θερμαϊκού, Κατερίνα Χατζηχριστοφή, ο εκπρόσωπος του ΚΠΕ Κορδελιού Κώστας Στυλιάδης και οι εκπαιδευτικοί των σχολείων του δικτύου Νίκος Γαλάνης από το 2ο Γυμνάσιο Περαίας και Ελένη Ξυλά από το 1ο Γυμνάσιο Περαίας.
Τα προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του δικτύου επικεντρώθηκαν στην οργάνωση και υλοποίηση μίας ή περισσοτέρων δράσεων ανάδειξης του τόπου του σχολείου τους (Περαία, Επανομή, Ν. Μηχανιώνα, Ν. Επιβάτες).
Οι δράσεις σχετίζονται με την ήπια τουριστική αξιοποίηση των περιοχών του δήμου, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, την αισθητική αναβάθμιση και υιοθεσία δημόσιων χώρων κ.λπ. Στόχος ήταν η ενεργοποίηση των μαθητών σε δράσεις για τον τόπο τους έτσι ώστε να συνειδητοποιήσουν ότι η κατάσταση του δημόσιου χώρου είναι ευθύνη όλων.
Πηγή: ΑΠΕ