Μητσοτάκης από το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ: «Είναι μια καλή μέρα για τη Θεσσαλονίκη»

Τι είπε για τα ηλεκτρικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης ο πρωθυπουργός

Κασσάνδρα Μητκάκη
μητσοτάκης-από-το-αμαξοστάσιο-του-οασ-1163574
Κασσάνδρα Μητκάκη

Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης και μεταξύ άλλων έδωσε το παρών στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη, μιλώντας για την κυκλοφορία νέων ηλεκτρικών λεωφορείων του Οργανισμού, κυρίως στην Δυτική Θεσσαλονίκη.

«Είναι μια καλή μέρα για τη Θεσσαλονίκη να συγχαρώ την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών αλλά και τους εργαζόμενους και τη διοίκηση του ΟΑΣΘ για το ότι είμαστε συνεπείς στα χρονοδιαγράμματα και βγαίνουν τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στην κυκλοφορία», είπε αρχικά, ενώ στη συνέχεια τόνισε ότι δίνεται έμφαση στην βιώσιμη κινητικότητα, καθώς μόλις το 15% των μετακινήσεων στην πόλη γίνονται με συγκοινωνίες και στόχος είναι να φτάσει στο 50% με τη λειτουργία και την επέκταση του Μετρό.

Είναι λεωφορεία αθόρυβα, με ηλεκτρισμό και μπορούν να μπαίνουν και πολίτες μα αμαξίδιο. Θα ακολουθήσυν κι άλλα λεωφορεία. Από τα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία τα 110 ήρθαν στη Θεσσαλονίκη. Ένας νέος σταθμός φόρτισης θα είναι έτοιμος τις επόμενες εβδομάδες. 

Η προμήθεια που ξεπέρσε τα 120 εκ ευρώ έγινε μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Οι πόροι του Ταμείου κατευθύνονται στην ίδια την κοινωνία. Φέραμε συνολικά 36 δις ευρώ πρόσθετων πόρων.

Δείτε βίντεο

No description available.

Ο κ. Σταϊκούρας από την πλευρά του τόνισε:

«Πάμε να… δώσουμε γκάζια. Η εξυπηρέτηση των πολιτών βελτιώνεται. Με την κυκλοφορία των ηλεκτρικών λεωφορείων ανανεώνεται το 1/3 του συνολικού στόλου του ΟΑΣΘ και βελτιώνεται η προσβασιμότητα όλων των πολιτών, με τη ράμπα και την ειδική θέση για ΑμεΑ. 

Ευθυγραμμιζόμαστε με την ΕΕ για τα ζητήματα της πράσινης μετάβασης, υπάρχει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, με 30% μείωση των εκπομπών άνθρακα και 3 εκατ. ευρώ από το πετρέλαιο.

Εκ του αποτελέσματος τα χρονοδιαγράμματα τηρήθηκαν, παρά τις αντιξοότητες. Ηταν μια  πρωτόγνωρη διαδικασία, υπάρχει διαγωνισμός για ακόμη 225 λεωφορεία. Περνάμε σε ένα νέο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη για επίλυση προβλημάτων στον ΟΑΣΘ δημιουργία νέου φορέα και αναβάθμιση των συγκοινωνιών.

Έχουμε πολλά ακόμα να κάνουμε. Ο συγκοινωνιακός χάρτης αλλάζει.  Η Θεσσαλονίκη γίνεται πιο φιλική στους κατοίκους τους επισκέπτες το περιβάλλον. Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε». 

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα