Ο Αγγελούδης απαντά στον Μυλόπουλο για το άλμα επί κοντώ στην Καμάρα
«Μόνο πανηγύρι δεν ήταν αλλά μια επιτυχής προσπάθειας διαφήμισης και ενίσχυσης της εικόνας της πόλης»
Στην ανάρτηση του Γιάννη Μυλόπουλου, σχετικά με το γήπεδο στίβου και τους αγώνες άλματος επί κοντώ στην Καμαριά, απάντησε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης.
Συγκεκριμένα, στην ανάρτησή του, ο επικεφαλής της παράταξης «Αλλαγή στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας» απευθύνει στον δήμαρχο την ερώτηση, «ποιο το νόημα όλης αυτής της σκηνοθεσίας;», αναφερόμενος στους αγώνες άλματος επί κοντώ που πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 24 Μαΐου, στο μνημείο της Καμάρας.
Ολόκληρη η ανάρτηση του Γιάννη Μυλόπουλου:
«Έστησαν ένα ολόκληρο (τεχνητό, δηλαδή ψεύτικο) σκηνικό μπροστά στην Καμάρα και τη Ροτόντα για να κάνουν αγώνες άλματος επί κοντώ. Ποιο το νόημα όλης αυτής της σκηνοθεσίας;
1. Να φέρουν τον αθλητισμό κοντά στον κόσμο; Μα, είναι αυτό το φυσικό περιβάλλον του αθλητισμού; Μπορεί, δηλαδή, αύριο όποιος θέλει να μιμηθεί τη δραστηριότητα και να αθληθεί σε αυτό το άθλημα, να το κάνει μπροστά στην Καμάρα; Προφανώς όχι. Πρέπει να πάει σε γήπεδο. Άρα άτοπο το νόημα της εξοικείωσης του κόσμου με το άθλημα με αυτόν τον τρόπο.
2. Να εξοικειώσουν τον κόσμο με τα μνημεία της πόλης; Μα, ποιος έμαθε, βλέποντας τους αθλητές και τις αθλήτριες να πηδούν, τι είναι η Ροτόντα και τι η Αψίδα του Θριάμβου; Πότε κατασκευάστηκαν, για ποιο λόγο και από ποιους; Κανείς. Άρα άτοπο και αυτό το ενδεχόμενο.
3. Μήπως να περάσουν ένα μήνυμα ότι προτεραιότητα στη ζωή έχει η δική μας επιθυμία, ακόμη και σε βάρος του περιβάλλοντος; Ότι, δλδ, δεν είναι σωστό να προσαρμόζουμε τις ανάγκες μας στο περιβάλλον, (που είναι και η βιώσιμη πρακτική), αλλά αντίθετα, να προσαρμόζουμε το περιβάλλον στις ανάγκες μας; Αν ισχύει αυτό, τότε το μήνυμα της εκδήλωσης είναι ατυχέστατο. Γιατί σε αυτή την πολιτική οφείλεται η καταστροφή του πλανήτη, η καταστροφή της παράδοσης και του πολιτισμού και η κλιματική αλλαγή.
4. Τέλος, μήπως επαναλαμβάνεται η θλιβερή ιστορία του «Ένας ήρωας με παντούφλες»; Που έστησαν άγαλμα του ηρωικού πλην φτωχού στρατηγού, για να… πιάσουν κάποιοι επιτήδιοι την καλή; Αυτό είναι το χειρότερο ενδεχόμενο. Γιατί δείχνει ότι εν έτει 2025 δεν υπάρχει ούτε… φιλότιμο!
Άρα, γιατί Δήμαρχε; Προς τι, αγαπητέ Στέλιο, όλο αυτό το πανηγύρι;»
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, σχολίασε λίγη ώρα αργότερα κάτω από την ανάρτηση, απατώντας στα ερωτήματα του κ. Μυλόπουλου και αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «ίσως ήρθε η ώρα όλοι μαζί να δούμε την Θεσσαλονίκη της εξωστρέφειας της αισιοδοξίας της αυτοπεποίθησης όχι της γκρίνιας της τοξικότητας και της διαίρεση».
Ο ίδιος μάλιστα κατέληξε ότι το γήπεδο στίβου στην Καμάρα «μόνο πανηγύρι δεν ήταν αλλά μια επιτυχής προσπάθειας διαφήμισης και ενίσχυσης της εικόνας της πόλης».
Ολόκληρο το σχόλιο του Στέλιου Αγγελούδη:
«Αγαπητε μου Γιάννη Με εκτίμηση Απαντώ άλλωστε τα αυτονόητα δεν ισχύουν πάντα .
1. Ο συνδυασμός ενός διεθνους μήτινγκ ολυμπιακού αγωνίσματος σε εμβληματικά τοπόσημα της πόλης αναδεικνύει την πόλη ,δημιουργεί ελκυστική εικόνα διαφήμισης της Θεσνικης για την τουριστική της αξιοποίηση κάνει γνωστά τα μνημεία της και το δημόσιο χώρο της εντός κ εκτός της Ελλάδος , προσελκύει το ενδιαφέρον ενός πολυπληθούς και ιδιαίτερου κοινού όπως η παγκόσμια αθλητική κοινότητα .
2. Ο δημόσιος χώρος αξιοποιείται ώστε ο πολίτης να έχει την δυνατότητα στην καρδιά της πόλης να συμμετέχει στη γνώση κ την θέαση ενός δημοφιλούς ολυμπιακού αγωνίσματος και του μνημειακού της πλούτου άλλωστε πάνω από 2.500 άνθρωποι παρακολούθησαν με ενδιαφέρων το γεγονός ( ελπίζω να μην ενόχλησε αυτό )
3. Σε όλο το κόσμο είναι μια πρακτική που ακολουθείτε τοσο για αθλητικά όσο και για πολιτιστικά γεγονότα .
4. Ειλικρινά με εξέπληξες δυσάρεστα ,η Γαλλία οργάνωσε τους ολυμπιακούς αγώνες της αποκλειστικά γύρω από τα μνημεία της για να τα κάνει ακόμη πιο γνωστά στην παγκόσμια κοινότητα Αγαπητέ Γιάννη ίσως ήρθε η ώρα όλοι μαζί να δούμε την Θεσσαλονίκη της εξωστρέφειας της αισιοδοξίας της αυτοπεποίθησης όχι της γκρίνιας της τοξικότητας και της διαίρεση .
ΤΕΛΟΣ να είσαι σίγουρος μόνο πανηγύρι δεν ήταν αλλά μια επιτυχής προσπάθειας διαφήμισης και ενίσχυσης της εικόνας της πόλης Με εκτίμηση»