Ο Γ. Μυλόπουλος αμφισβητεί ότι το Μετρό θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει τον Νοέμβριο
«Ο Ταχιάος είναι αναξιόπιστος» τονίζει ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό.
Ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό και νυν επικεφαλής της παράταξης «Αλλαγή στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας», Γιάννης Μυλόπουλος, με αφορμή τις σημερινές διαβεβαιώσεις του υφυπουργού Μεταφορών Ν. Ταχιάου ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει τον Νοέμβριο του 2024, θέτει σειρά ερωτημάτων και αμφισβητεί ότι το μετρό θα λειτουργήσει σε 9 μήνες.
Η δήλωση του Γιάννη Μυλόπουλου είναι η εξής:
“Σχετικά με τις σημερινές δηλώσεις Ταχιάου για το Μετρό Θεσσαλονίκης:
1. Μακάρι αυτή τη φορά να λέει την αλήθεια και να το παραδώσουν, όπως υπόσχονται, το Νοέμβριο του 2024. 2. Ο κ. Ταχιάος είναι αναξιόπιστος. Έτσι υπόσχονταν μέχρι πρότινος ότι θα παραδώσουν το έργο τον Απρίλιο του 2023 και αθέτησε την υπόσχεσή του. Τώρα υπόσχεται για Νοέμβριο του 2024. Εδώ θα είμαστε… 3. Στη θέση του πάντως θα ήμουν πιο προσεκτικός. Καθώς, από όσο πληροφορούμαι, ο σταθμός της Ν. Ελβετίας είναι ακόμη… χωράφια. Ούτε οι απαλλοτριώσεις δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη. Και ως γνωστόν οι δικαστικές διαμάχες καθυστερούν πολύ. Τι έκανε, αλήθεια, 4,5 χρόνια για τον συγκεκριμένο σταθμό; 4. Πόσο θράσος πρέπει να έχει ένας εκ των κυρίων υπευθύνων για τη μεγάλη καθυστέρηση του έργου από το 2019 μέχρι το τέλος του 2024, όταν λέει ότι πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες αλλού;
Ο Ταχιάος είναι υπόλογος για μια καθυστέρηση του έργου μεγαλύτερη των 4 ετών
– Ο κ. Ταχιάος παρέλαβε το 2019 το 75% του έργου ολοκληρωμένο, τη συμφωνημένη με τον εργολάβο ημερομηνία ολοκλήρωσης του έργου για το τέλος του 2020 και την τεχνική λύση που εξασφάλιζε την παραμονή των αρχαίων στη θέση τους, την ίδια που εφαρμόστηκε το 2000-2004 στο Μετρό της Αθήνας στο σταθμό Μοναστηράκι, σε πλήρη εφαρμογή. – Είναι υπόλογος για τη μεταφορά της ολοκλήρωσης του έργου από το τέλος του 2020 στον Απρίλιο του 2023 και τώρα, δια της διολισθήσεως, στο Νοέμβριο του 2024. Είναι υπόλογος δλδ για μια καθυστέρηση του έργου μεγαλύτερη των 4 ετών. – Το 25% δηλαδή του έργου που απέμενε, όταν παρέλαβε το Μετρό ο κ. Ταχιάος, το εκτέλεσε σε τόσο χρόνο, όσος περίπου ήταν ο συμβατικός χρόνος εκτέλεσης ολόκληρου του έργου. Δεν το λες αυτό και επιτυχία… – Γι αυτή την καθυστέρηση που η διοίκηση Ταχιάου προκάλεσε στο έργο, σε σχέση με το μέχρι το 2019 χρονοδιάγραμμα το οποίο παραβίασε, το δημόσιο πλήρωσε για αποζημιώσεις στους εργολάβους περισσότερα από 100 εκ ευρώ. Κάποιοι ευθύνονται γι’ αυτή την αιμορραγία… – Ο κ. Ταχιάος, τέλος, είναι ένας εκ των κύριων υπόλογων για την καταστροφή του Decumanus Maximus που βρέθηκε στη Βενιζέλου. Ένα μνημείο που βρέθηκε σε ακέραιη και αυθεντική κατάσταση και που σήμερα τοποθετούν στη θέση του απομιμήσεις και ρεπλίκες. Κατά τα άλλα, η μπάλα στην κερκίδα…”.