ΟΑΣΘ: Προσλήψεις μετά από 11 χρόνια και ηλεκτρικά λεωφορεία στο επίκεντρο
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Κ. Ταγγίρης μίλησε για την ενίσχυση του στόλου, το προσωπικό, τις πολύπαθες γραμμές αλλά και την έλευση του Μετρό
Η μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή, η ενίσχυση των γραμμών που θα δώσουν “ανάσα” στα πολύπαθα δρομολόγια των δυτικών συνοικιών, αλλά και η προσπάθεια για ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού με προσλήψεις μετά από μία δεκαετία, αποτελούν τις βασικές προτεραιότητες της νέας διοίκησης του ΟΑΣΘ και του προέδρου του, κ. Κώστα Ταγγίρη.
Μεταξύ άλλων τόνισε οι συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης βρίσκονται σε φάση αναδιάρθρωσης καθώς η πόλη περιμένει το Μετρό, το οποίο όπως σχολίασε, «δεν θα είναι φυσικά αποκομμένο από τα υπόλοιπα μέσα συγκοινωνίας».
Η επόμενη μέρα του ΟΑΣΘ θα είναι… ηλεκτρική
Ο κ. Ταγγίρης ανέφερε πως τον Σεπτέμβριο, ο ΟΑΣΘ αναμένεται να παραλάβει τα πρώτα 100-130 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία από τα συνολικά 300, μέσω μεγάλου διαγωνισμού του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Στα δύο αμαξοστάσια του Οργανισμού, στον Φοίνικα και στη Σταυρούπολη, βρίσκονται σε εξέλιξη τοπογραφικές μελέτες, προκειμένου ο ΟΑΣΘ να είναι έτοιμος να υποδεχθεί και να φιλοξενεί τα ηλεκτρικά λεωφορεία στις εγκαταστάσεις του, ώστε εκεί να φορτίζονται και να συντηρούνται.
«Ανάσες» για τη Δυτική Θεσσαλονίκη
Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ τόνισε ότι εξοικονομήθηκαν 30 οχήματα, σταδιακά από τις αρχές Φεβρουαρίου, από την ανάθεση έξι επιπλέον λεωφορειακών γραμμών στα ΚΤΕΛ (1, 45, 57, 58, 59, 64), αλλά και 80 οδηγοί, οι οποίοι πλέον εξυπηρετούν κατά κύριο λόγο τις γραμμές της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο τα ΚΤΕΛ θα εκτελούν και τις γραμμές 70 και 71 οι οποίες δρομολογούνται μόνον τους δύο μήνες αυτού του έτους.
«Ξεπαγώνουν» οι προσλήψεις
Ο κ. Ταγγίρης στάθηκε ιδιαίτερα στις προσπάθειες που γίνονται να βγουν από τον… πάγο οι προσλήψεις προσωπικού στον ΟΑΣΘ, καθώς η τελευταία ήταν το 2012. Οι εργαζόμενοι σήμερα είναι συνολικά 1490, ενώ μέχρι τέλη Αυγούστου ο αριθμός έφτανε τους 1630. Εκατοντάδες εργαζόμενοι αποχώρησαν λόγω συνταξιοδότησης ή κινητικότητας, ενώ ο Οργανισμός λόγω εκκαθάρισης δεν μπορούσε να προχωρήσει σε προσλήψεις. Πλέον, το αρμόδιο υπουργείο αναζητά λύση για να ξεπεραστούν τα νομικά ζητήματα. Όταν συμβεί αυτό ο ΟΑΣΘ θα προχωρήσει σε προκηρύξεις για την πρόσληψη οδηγών, αλλά και κρίσιμων ειδικοτήτων για την ομαλή λειτουργία του Οργανισμού, όπως ηλεκτρονικών, ηλεκτρολόγων και άλλων κατηγοριών τεχνιτών.
Παράλληλα, ο νέος πρόεδρος του ΟΑΣΘ, πρόσθεσε:
«Οι πρόδρομες επενδύσεις, οι οποίες χρηματοδοτούνται από την ΕΕ, ξεκίνησαν για να είναι ασφαλής η υποδοχή των ηλεκτρικών λεωφορείων. Τα λεωφορεία που έχει χορηγήσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης είναι 49. Στον δρόμο βρίσκονται αυτή τη στιγμή τα 40 από αυτά και περιμένουμε τα υπόλοιπα 6 να λειτουργήσουν μέσα στο επόμενο διάστημα.
Βαριά προβλήματα έχουν μόνο τα 3 από αυτά. Όταν θα φτάσουν τα καινούργια λεωφορεία στην πόλη, όσα από τα παλιά είναι “κουρασμένα”, θα αποσυρθούν.
Βρισκόμαστε σε μία περίοδο αναδιάρθρωσης των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, καθώς περιμένουμε την υποδοχή του μετρό, το οποίο δεν θα είναι φυσικά αποκομμένο από τα υπόλοιπα μέσα συγκοινωνίας».