Πέγκας: Απούσα η νέα διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης από τα μεγάλα θέματα της πόλης

Αναλυτικά η ανακοίνωσή του.

Parallaxi
πέγκας-απούσα-η-νέα-διοίκηση-του-δήμου-1045261
Parallaxi

Την απουσία της νέας διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης καταδικάζει ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Θεσσαλονίκη Για Όλους», Σπύρος Πέγκας και συγκεκριμένα σε μεγάλα θέματα της πόλης που ορίζουν το μέλλον της, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του.

Ολόκληρη η ανακοίνωση: 

Κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης διαπιστώθηκε για άλλη μία φορά πως η νέα διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης είναι απούσα από τα μεγάλα θέματα της πόλης μας, τα οποία ορίζουν το μέλλον της και οφείλουν να έχουν ως βασικό και πρωταρχικό στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.

Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Θεσσαλονίκη Για Όλους» Σπύρος Πέγκας έθεσε επί τάπητος τα θέματα που απασχολούν οριζόντια τη Θεσσαλονίκη, για τα οποία, ως δια μαγείας, η νέα διοίκηση δείχνει να μην έχει άποψη.

Συγκεκριμένα, ο Σπύρος Πέγκας αναφέρθηκε στον Νέο Οικοδομικό Κανόνα και στον κίνδυνο υπερδόμησης των ήδη επιβαρυμένων πόλεών μας αλλά και στην παρακράτηση των εσόδων του τέλους παρεπιδημούντων από την ΑΑΔΕ, που ήδη προκαλούν αρνητικό αποτύπωμα στα έσοδα και στον ισολογισμό του πρώτου τετραμήνου του δήμου.

Για τη μελέτη ανάπτυξης του μετρό Θεσσαλονίκης, η οποία παρουσιάστηκε σε εκδήλωση παρουσία του πρωθυπουργού, ο Σπύρος Πέγκας επισήμανε ότι θα έπρεπε πρώτα να γίνει διαβούλευση στους δήμους του μητροπολιτικού τόξου της Θεσσαλονίκης, κάτι που ορθά τόνισε σε παρέμβασή του και ο δήμαρχος Νεάπολης – Συκεών, Σίμος Δανιηλίδης.

Ας μην κρυβόμαστε! Η μελέτη ανάπτυξης του μετρό Θεσσαλονίκης που αφορά στις επεκτάσεις της βασικής γραμμής, χωρίς να έχει τεθεί ακόμη σε λειτουργία, αποτελεί φιλόδοξο σενάριο -αν όχι επιστημονικής φαντασίας- με ουδεμία χρηματοδοτική πρόβλεψη, που αγνοεί παντελώς τις τοπικές ευαισθησίες και με αυθαίρετη προτεραιοποίηση τοποθετεί τη σύνδεση με το αεροδρόμιο «Μακεδονία» ως τέταρτη προτεραιότητα.

Από τη μελέτη απουσιάζει οποιαδήποτε αναφορά στις στάσεις του μετρό, σε τερματικούς και μη σταθμούς, που ενώ σε άλλη περίπτωση χρηματοδοτείται η διαμόρφωσή τους παράλληλα μέσω της Ανάπλασις Α.Ε., στη Θεσσαλονίκη αφήνονται χωρίς κάποια κατασκευαστική πρόνοια.

Τέλος, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Θεσσαλονίκη Για Όλους», αναφέρθηκε στο νέο δίκτυο 100 πόλεων που χρηματοδοτείται από το ίδρυμα Bloomberg Philanthropies για την Κλιματική Αλλαγή.

Η Αθήνα, τα Τίρανα και τα Σκόπια συμμετέχουν σε αυτό. Η Θεσσαλονίκη όχι!

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα