Πώς υποδέχτηκαν το νέο ποδηλατόδρομο στην Κωνσταντίνου Καραμανλή

Ο νέος ποδηλατόδρομος εκτείνεται από την οδό Καυταντζόγλου μέχρι την οδό Βούλγαρη.

Parallaxi
πώς-υποδέχτηκαν-το-νέο-ποδηλατόδρομο-630632
Parallaxi

Ανάμεικτες αντιδράσεις έχει προκαλέσει ο νέος ποδηλατόδρομος επί της λεωφόρου Κωνσταντίνου Καραμανλή. Το ποδηλατικό δίκτυο, που εκτείνεται από την οδό Καυταντζόγλου μέχρι την οδό Βούλγαρη, μήκους τριών χιλιομέτρων είναι μέρος του προσωρινού δικτύου που κατασκευάζεται στον Δήμο Θεσσαλονίκης.

Ανακούφιση για τους ποδηλάτες

Οι ποδηλάτες που χρησιμοποιούν το ποδηλατικό δίκτυο, αισθάνονται ασφαλείς για το ότι μπορούν να κυκλοφορούν άνετα στον δρόμο και όχι πάνω στα πεζοδρόμια. «Μας κορνάρουν στον δρόμο και όταν πάμε από το πεζοδρόμιο πάλι μας την λένε», αναφέρει η Ηλέκτρα, 23 ετών, που χρησιμοποιεί το ποδήλατο για να μετακινηθεί στη δουλειά της. Καθώς μένει στα ανατολικά της πόλης θεωρεί σωστό που υπάρχει ποδηλατόδρομος και εκτός της παραλιακής για όσους μένουν σε ψηλότερα σημεία της πόλης. «Πρέπει να υπάρχουν ποδηλατόδρομοι σε κάποιους κεντρικούς δρόμους και να έχουν μια συνεχόμενη ροή, να μην μένουν μισοί», συμπληρώνει.

Η Μαρία, 20 ετών, ανακουφισμένη δηλώνει πως έπρεπε κάποια στιγμή να αρχίσουν να κατασκευάζονται ποδηλατόδρομοι, για να εκσυγχρονιστεί η Θεσσαλονίκη και να δοθεί προτεραιότητα στο περιβάλλον και στην υγεία. «Έτσι θα μειωθεί και η κίνηση, που είναι τραγική στην πόλη. Απλά πρέπει να γίνεται με σωστό τρόπο και να φτιάχνονται και οι δρόμοι κατάλληλα, έτσι ώστε να μπορούμε να έχουμε ποδηλατοδρόμους και να μη γίνονται μόνο για το φαίνεσθαι», αναφέρει.

Δυσκολία στη στάθμευση αυτοκινήτων

Οι υπάλληλοι καταστημάτων, στο ρεύμα προς τα ανατολικά, βέβαια, έχουν άλλη άποψη. Αυτοκίνητα παρκάρουν κατά το ήμισυ πάνω στον ποδηλατόδρομο και το πεζοδρόμιο για να μπορέσουν να εξυπηρετηθούν από τα καταστήματα της οδού Καραμανλή. «Υπάρχει μεγάλη δυσκολία στη στάθμευση αυτοκινήτων», δηλώνει υπάλληλος σε κατάστημα take away επί της οδού, καθώς πολλοί οδηγοί αφήνουν το αυτοκίνητο γρήγορα πάνω στον ποδηλατόδρομο για να εξυπηρετηθούν.

Την ίδια άποψη έχει και υπάλληλος σε συνεργείο μοτοσυκλετών, «Και εγώ δεν μπορώ να βρω πού να παρκάρω όταν έρχομαι στην δουλειά», αναφέρει, περιμένοντας να δει πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση.

«Για να γίνει ένας ποδηλατόδρομος, πρέπει να υπάρχουν και οι κατάλληλες υποδομές. Κάνε πρώτα υποδομές και μετά ποδηλατόδρομο», δηλώνει υπάλληλος φαρμακείου, λέγοντας πως οι περισσότεροι κάτοικοι της γειτονιάς είναι αρνητικά προσκείμενοι στο νέο αυτό εγχείρημα.

Το δίκτυο του ποδηλατοδρόμου είναι προσωρινό, για να φανούν οι αντιδράσεις του κόσμου, θετικές και αρνητικές, ώστε μετά να οριστικοποιηθεί. Το επόμενο διάστημα θα κατασκευαστεί και δίκτυο στο άλλο ρεύμα της Καραμανλή.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα