Η πρώτη δημόσια κόντρα στην παράταξη του Κωνσταντίνου Ζέρβα είναι γεγονός

Και η αφορμή δόθηκε από το μέλλον των ηλεκετρικών πατινιών

Parallaxi
η-πρώτη-δημόσια-κόντρα-στην-παράταξη-τ-461905
Parallaxi

Όταν 4 στελέχη της διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης ασχολούνται με το θέμα των ηλεκτρικών πατινιών που υπάρχουν στο Δήμο και τα εκμεταλλεύονται 2 εταιρείες ήταν απλά ζήτημα χρόνου να προκύψει διαφωνία. Και η διαφωνία προέκυψε για το ποιος από όλους έχει την αρμοδιότητα επικοινωνίας με τις εταιρείες προκειμένου να προκύψει, στο μέλλον, οικονομικό αντάλλαγμα για το χώρο που καταλαμβάνουν πάνω στα πεζοδρόμια της πόλης.

Μέχρι σήμερα οι δύο συγκεκριμένες εταιρείες ούτε έχουν καταβάλλει τέλος για την χρήση του κοινόχρηστου χώρου ενώ τον χρησιμοποιούν, ούτε έχουν ορίσει σημεία εκκίνησης και στάθμευσης, ούτε έχουν γνωστοποιήσει προς το δήμο την έδρα και τον κατά νόμο υπεύθυνο.

Αυτό οδήγησε πριν από περίπου μια εβδομάδα τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Μάκη Κυριζίδη, να στείλει μια επιστολή προς τις δύο εταιρείες ζητώντας να προβούν άμεσα σε συγκεκριμένες ενέργειες απειλώντας μάλιστα με κατασχέσεις “υπερασπιζόμενος” με αυτόν το τρόπο και τις κινήσεις “ευταξίας” που συχνά επικαλείται ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Είναι όμως ο κ. Κυριζίδης ο υπεύθυνος να βάλει μια τάξη σε αυτήν την κατάσταση; Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος του Δήμου Θεσσαλονίκης Σωκράτη Δημητριάδη, όχι!

Μιλώντας στον Flash 99,4 ο κ. Δημητριάδης τόνισε ότι το θέμα με τις 2 εταιρείες παροχής ηλεκτρικών πατινιών το χειρίζεται ο ίδιος, ο αντιδήμαρχος Οικονομικών, Μιχάλης Κούπκας και ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης, αρμόδιος για θέματα δημοτικής αστυνομίας, Δημήτρης Δαγκλής. Μάλιστα ο κ. Δημητριάδης προχώρησε και σε χαρακτηρισμούς λέγοντας πως το τελεσίγραφο ήταν μια “βιαστική κίνηση” του κ. Κυριζίδη την οποία απέδωσε σε “λάθος συνεννόηση”.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο ίδιος, ο κ. Κούπκας και ο κ. Δαγκλής έχουν κάνει ήδη αρκετά ραντεβού με τις δύο εταιρείες ώστε να διαμορφώσουν το πλαίσιο στο οποίο θα κινούνται από εδώ και πέρα διότι, όπως υποστηρίζει, οι εταιρείες τους είχαν ενημερώσει ότι θα βγει ένας νόμος ο οποίος θα κανονίζει τη χρήση αλλά και τη λειτουργία μέσα στον ελεύθερο χώρο που παρέχουν οι δήμοι, αλλά αυτό δεν έχει γίνει ακόμα και ο Δήμος δεν μπορεί να περιμένει άλλο.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως πρόσφατα ο αντιδήμαρχος περιβάλλοντος, Σωκράτης Δημητριάδης έχασε το δεύτερο μισό του τίτλου του αυτό της βιώσιμης κινητικότητας το οποίο πέρασε στον ίδιο τον δήμαρχο, παρά το γεγονός πως “απόλαυσε” την μεγάλη και καλή δημοσιότητα που πήρε η επιχείρηση ψαρέματος των ηλεκτρικών πατινιών από τον βυθό του Θερμαϊκού κόλπου.

Άνθρωποι της διοίκησης λένε πως εδώ και καιρό ο δήμαρχος δεν ήταν ικανοποιημένος από τις ενέργειες του αντιδημάρχου για αυτό και του αφαίρεσε τη συγκεκριμένη αρμοδιότητα. Το τι θα ακολουθήσει από δω και μπρος είναι πραγματικά ενδιαφέρον για το μέλλον της διοίκησης…

Σε κάθε περίπτωση πάντως η εικόνα δυο αντιδημάρχων να συνομιλούν με εταιρείες για το ίδιο θέμα χωρίς πρώτα να έχουν μιλήσει μεταξύ τους δεν είναι και ότι καλύτερο από πλευράς οργάνωσης για την διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα