Στους βιομηχανικούς ερειπιώνες της οδού Γιαννιτσών
Χωρίς κανένα ενδιαφέρον από την πλευρά της πολιτείας για την αξιοποίηση αυτών των κτιρίων σήμερα μοιάζουν θλιβερές σκιές ενός άλλοτε ένδοξου παρελθόντος.
Εκατό χρόνια πριν η Θεσσαλονίκη είχε 150 βιομηχανικές μονάδες, κυρίως δυτικά. Εκεί άλλωστε τις τοποθετούσε και το περίφημο σχέδιο Εμπράρ. Νέες μονάδες εγκαινιάζονται μετά τον ερχομό των προσφύγων που εντάσσονται στο εργατικό δυναμικό της πόλης.
Η αποβιομηχάνιση της πόλης και η μεταφορά των εδρών πολλών επιχειρήσεων σε περιοχές της Σίνδου, της Θέρμης αλλά και τα Βαλκάνια μετέτρεψε την περιοχή πάνω από τους Λαχανόκηπους και μέχρι τα ΚΤΕΛ, στην απόληξη της Γιαννιτσών, αλλά και τα ξυλάδικα και την περιοχή της Κτηνιατρικής, σε ένα τόπο γεμάτο παλιά βιομηχανικά κελύφη με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική αξία, εγκαταλελειμμένες βιομηχανικές εκτάσεις και ερημιά.
Χωρίς κανένα ενδιαφέρον από την πλευρά της πολιτείας για την αξιοποίηση αυτών των κτιρίων σήμερα μοιάζουν θλιβερές σκιές ενός άλλοτε ένδοξου παρελθόντος.