Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών για Fly Over: Καταστρέφονται 82.000 τμ τ. αναδασωτέας δασικής έκτασης
Οι κάτοικοι του Συνοικισμού κρατώντας πανό με τη φράση «FLY στα κέρδη τους OVER στην ζωές μας» εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην κατασκευή του έργου.
O ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΥΝΟΙΚΙΣΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΤΩΝ έδωσε ηχηρό παρόν μέσα και έξω από το Δημαρχείο Θεσσαλονίκης κατά το χθεσινό απογευματινό debate των υποψηφίων δημάρχων του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Οι κάτοικοι του Συνοικισμού κρατώντας πανό με τη φράση «FLY στα κέρδη τους OVER στην ζωές μας» εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην κατασκευή του έργου, ενώ στο πλευρό τους τάχθηκαν και άλλες συλλογικότητες όπως η Πρωτοβουλία Κατοίκων Πυλαίας, η Ομάδα Πρωτοβουλίας Κρυονερίου και οικολογικές οργανώσεις κ.α. Κατά τη διάρκεια του debate και στο τέλος μοιράστηκε σε όλους τους παρευρισκόμενους το παρακάτω φυλλάδιο.
Η ανακοίνωση του συνδέσμου κατοίκων συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών:
FLY ΣΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ
OVER ΣΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ
ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΗ ΤΑΧΕΙΑ ΛΕΩΦΟΡΟΣ (FLY OVER) ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ:
ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ! ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΣΕΙΧ ΣΟΥ! ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 82.000 τμ τ. αναδασωτέας δασικής έκτασης! ΥΛΟΤΟΜΟΥΝΤΑΙ 20.000 τ.μ. έκτασης με πεύκα, έλατα κ.λπ. όχι για να γίνει ο δρόμος αλλά ένα εργοτάξιο που δεν προβλέπεται σε καμιά μελέτη.
ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ στις περιοχές από τις οποίες θα διέρχεται το έργο αλλά και σε όλη τη Θεσσαλονίκη. Οι ανησυχίες μας είναι εύλογες αν λάβουμε υπόψη μας και την πρόσφατη καταδίκη της Ελλάδας από το Δικαστήριο της Ε.Ε. για την ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα στη Θεσσαλονίκη. ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΟΣ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ καθώς ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2020 (!!!) ΕΝ ΜΕΣΩ COVID – 19, με ελάχιστο κυκλοφοριακό φόρτο, λόγω απαγόρευσης κυκλοφορίας (lock down).
ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΗΧΟΡΥΠAΝΣΗ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΠΙΒΛΑΒΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ. Ενώ το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο θορύβου στις αστικές περιοχές είναι τα 50 db, τα επίπεδα θορύβου στις περιοχές από τις οποίες το έργο θα διέρχεται κυμαίνονται ήδη από 70db-100db.
ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ Η ΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΩΝ ΔΟΝΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ, ΚΑΘΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΧΩΡΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ! Με αρχικό προϋπολογισμό 373.000.000€ είναι πολύ πιθανή τόσο η αυξημένη αναπροσαρμογή του κατά την διάρκεια εκτέλεσης όσο και η ΕΠΙΒΟΛΗ ΔΙΟΔΙΩΝ υπέρ των αναδόχων (όπως έγινε στην εξωτερική περιφερειακή). ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΕΜΑΣ Ο ΛΑΓΑΡΙΑΣΜΟΣ! ΚΑΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ και ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ!
ΚΑΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ (πχ. ΥΠΟΓΕΙΑ) ΠΟΥ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ!
Η ΚΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΕΥΘΥΝΕΣ!
ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΕΡΓΟ!