Συνεχίζουν να «πνίγουν» την Αγίου Δημητρίου τα διπλοπαρκαρισμένα τουριστικά λεωφορεία
Αιχμές κατοίκων για δύο μέτρα και δύο σταθμά από Τροχαία και Δημοτική Αστυνομία
Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κεντρικότεροι δρόμοι της Θεσσαλονίκης, είναι αυτό των διπλοπαρκαρισμένων οχημάτων.
Η οδός Αγίου Δημητρίου είναι ένας από αυτούς και ειδικότερα στο ύψος του Τουρκικού Προξενείου, όπου πληθώρα τουριστικών λεωφορείων σταθμεύουν εκεί, προκειμένου οι τουρίστες που μεταφέρουν, να περιηγηθούν στην περιοχή και συγκεκριμένα στο Μουσείο Ατατούρκ.
Σύμφωνα με την καταγγελία του κ. Αναστάσιου Χρυσοχόου κατοίκου της περιοχής στην parallaxi, οι τουρίστες αποβιβάζονται από τα λεωφορεία τα οποία σταθμεύουν στο σημείο και επιστρέφουν σε αυτά μετά από μισή ή και μία ώρα.
Αυτό, όπως σημειώνει, έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργείται «κυκλοφοριακό χάος» στο σημείο και να εξοργίζει τους κατοίκους της περιοχής.
Μάλιστα, ισχυρίζεται ότι η Τροχαία και η Δημοτική Αστυνομία που περιπολούν στο σημείο, λειτουργούν με δύο μέτρα και δύο σταθμά, αφού κόβουν κλήσεις μόνο για τα ΙΧ που είναι παράνομα παρκαρισμένα στο δρόμο, αλλά δεν κάνουν το ίδιο για τα τουριστικά λεωφορεία.
Η parallaxi επικοινώνησε με τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης ζητώντας τη θέση της για το θέμα.
Κύκλοι της Τροχαίας σημειώνουν στην parallaxi ότι:
«Βεβαιώνονται οι παραβάσεις , ελέγχονται οι ταχογράφοι και κόβονται κανονικά οι κλήσεις σε όλα τα οχήματα που σταθμεύουν παράνομα. Δεν υπάρχει καμία πρόθεση για μεροληψία και οποιοσδήποτε παραβαίνει τους κανονισμούς, λαμβάνει το αντίστοιχα πρόστιμα και κλήσεις».
Αντίστοιχες είναι πάντως οι εικόνες που σημειώνονται και λίγα μέτρα πιο πριν από το Τουρκικό Προξενείο και συγκεκριμένα στον Ιερό Ναό του Αγ. Δημητρίου, αλλά και σε άλλα σημεία όπως το Επταπύργιο, ο Λευκός Πύργος, αλλά και το Βασιλικό Θέατρο.
Στην οδό 30ης Οκτωβρίου επιτρέπεται η ολιγόλεπτη στάση λεωφορείων για αποβίβαση και επιβίβαση τουριστών στη Θεσσαλονίκη, αλλά ελλείψει χώρων στάθμευσης, τα πούλμαν παραμένουν εκεί για αρκετή ώρα, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι διαθέσιμες λωρίδες κυκλοφορίας και να δημιουργείται κυκλοφοριακό κομφούζιο.