Θεσσαλονίκη: Ανανέωση των καρτών στάθμευσης μόνιμων κατοίκων
Πώς θα γίνει η διαδικασία
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης και η Αντιδημαρχία Δημοτικών Κοινοτήτων και Γειτονιών ενημερώνει ότι η ανανέωση των καρτών στάθμευσης μόνιμων κατοίκων, που είναι σε ισχύ έως τις 31/12/2024, για το έτος 2025 θα πραγματοποιηθεί με υποβολή νέας αίτησης ανανέωσης και των απαραίτητων δικαιολογητικών από 01/09/2024 έως 31/12/2024, σύμφωνα με τις υπ’ αρ.:297/03-04-2024 (Α΄ Δημ. Κοινότητα) & υπ’ αρ.: 332/10-04-2024 (Γ΄ Δημ. Κοινότητα) Αποφάσεις Δημοτικής Επιτροπής των Α’ & Γ’ Δημ. Κοινοτήτων .
Οι κάτοικοι των Α’ και Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων, οι οποίοι επιθυμούν την ανανέωση της κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου, καλούνται να υποβάλουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του THESi (εδώ) προς αποφυγή αναμονής, συνωστισμού και συγχρωτισμού στις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης. Η ανανεωμένη ιστοσελίδα παρέχει στους πολίτες ένα ψηφιακό περιβάλλον φιλικό προς το χρήστη για την χορήγηση νέων καρτών. Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής υποβολής, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής της αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο αντίστοιχο αρμόδιο γραφείο του Δήμου, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), στις ώρες εξυπηρέτησης κοινού (08:00-14:00).
Συγκεκριμένα: Α’ Δημοτική Κοινότητα : Κεντρικό κτίριο του Δημαρχιακού Μεγάρου (Βασ Γεωργίου Α΄ 1) 2313317282 & 2313317290 thesikarta_a@thessaloniki.gr Γ’ Δημοτική Κοινότητα : Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη 2313318269 , 2313318268 & 2313318275 thesikarta_c@thessaloniki.gr Οι κάτοχοι των ηλεκτρονικών καρτών θα ενημερωθούν μέσω e-mail και μηνύματος SMS στο κινητό τους για την ανανέωση της κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου του έτους 2025 .