Θεσσαλονίκη-ΕΙΚΟΝΕΣ: Παράτησαν λεκάνη και μπάζα έξω από υπό ανακαίνιση δημοτικό γυμναστήριο

Σοβαρή καταγγελία από κάτοικο της γειτονιάς για τους υπεύθυνους εργασιών σε υπό ανακαίνιση Δημοτικό Γυμναστήριο οι οποίοι άφησαν μπάζα και απορρίμματα στο πεζοδρόμιο

Parallaxi
θεσσαλονίκη-εικονες-παράτησαν-λεκάν-1488353
Parallaxi

Εικόνες που προκαλούν τουλάχιστον από…εντύπωση μέχρι και οργή αντικρίζουν τα τελευταία 24ωρα κάτοικοι και διερχόμενοι από το Δημοτικό Γυμναστήριο της περιοχής Βούλγαρη (επί της οδού Τζαβέλλα).

Η πολυπόθητη και θετική, κατά τα άλλα, ανακαίνιση του αθλητικού χώρου έχει προκαλέσει μια πρώτης τάξεως αισθητική υποβάθμιση της γειτονιάς.

Όπως καταγγέλλουν κάτοικοι της περιοχής και φαίνεται στις φωτογραφίες, οι υπεύθυνοι των εργασιών δεν μπήκαν καν στον κόπο να νοικιάσουν έναν ειδικό κάδο για τα μπάζα (κοντέινερ). Αντίθετα, επέλεξαν την εύκολη λύση, αυτή που κατά τα άλλα ο δήμος έχει στιγματίσει πολλές φορές και μάλιστα επιβάλλοντας τσουχτερά πρόστιμα που φτάνουν μέχρι και τα 5.000 ευρώ. Ήτοι, πέταξαν φερτά υλικά, απορρίμματα και είδη υγιεινής στον εξωτερικό κοινόχρηστο χώρο του πεζοδρομίου.

Το κερασάκι στην τούρτα; Ανάμεσα στους σωρούς από μπάζα, αλουμινένιες δοκούς κ.α. δεσπόζει σε κοινή θέα… μια παλιά λεκάνη τουαλέτας (!) παρατημένη πάνω στο πεζοδρόμιο, ενώ στην κεντρική είσοδο του γυμναστηρίου υπάρχει και η σχετική ανακοίνωση για την ανακαίνιση.

Από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Λάζαρος Ζαχαριάδης υπογράμμισε ότι τα υλικά θα μαζευτούν κατά τις βραδινές ώρες.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα