Θεσσαλονίκη: Έντονη διαμαρτυρία για την αυθαίρετη μετακίνηση προσωπικού του νοσοκομείου «Άγιος Δημήτριος»
Τι αναφέρεται στην επιστολή από το Σωματείο Εργαζομένων
Έντονη διαμαρτυρία για την αυθαίρετη μετακίνηση προσωπικού και την περαιτέρω υποβάθμιση του νοσοκομείου «Ο Άγιος Δημήτριος» εκφράζουν οι εργαζόμενοι και το Σωματείο Εργαζομένων μέσα από επιστολή.
Στην επιστολή, εκφράζεται η έντονη αγανάκτηση για την απόφαση μετακίνησης των εργαζομένων του Νοσοκομείου προς άλλη υγειονομική δομή.
«Η απόφαση αυτή λαμβάνεται σε μια περίοδο (καλοκαιρινών αδειών) που το δικό μας νοσοκομείο βρίσκεται ήδη σε κατάσταση λειτουργικής κατάρρευσης λόγω τραγικών ελλείψεων σε έμψυχο δυναμικό. Οι εναπομείναντες εργαζόμενοι ξεπερνούν καθημερινά τα όρια των ανθρώπινων αντοχών τους, πραγματοποιώντας ακόμη και διπλοβάρδιες, προκειμένου να κρατήσουν όρθια τα τμήματα και τις κλινικές», τονίζεται από τους εργαζομένους.
Ολόκληρη η επιστολή:
Με την παρούσα επιστολή, το προσωπικό και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων του Γ.Ν.Θ. «Ο Άγιος Δημήτριος» εκφράζουμε την πλήρη αντίθεσή μας και την έντονη αγανάκτηση μας για την απόφαση μετακίνησης των εργαζομένων του Νοσοκομείου μας προς άλλη υγειονομική δομή. Η απόφαση αυτή λαμβάνεται σε μια περίοδο (καλοκαιρινών αδειών) που το δικό μας νοσοκομείο βρίσκεται ήδη σε κατάσταση λειτουργικής κατάρρευσης λόγω τραγικών ελλείψεων σε έμψυχο δυναμικό. Οι εναπομείναντες εργαζόμενοι ξεπερνούν καθημερινά τα όρια των ανθρώπινων αντοχών τους, πραγματοποιώντας ακόμη και διπλοβάρδιες, προκειμένου να κρατήσουν όρθια τα τμήματα και τις κλινικές.
Η αποδυνάμωση ακόμη και μιας θέσης εργασίας τη δεδομένη στιγμή δημιουργεί ανεπανόρθωτα κενά, αυξάνει την εργασιακή εξουθένωση (burnout) του υπάρχοντος προσωπικού και θέτει σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια του Νοσοκομείου. Η τακτική των «μπαλωμάτων» με την μετακίνηση υπαλλήλων από ένα υποστελεχωμένο νοσοκομείο σε ένα άλλο δεν λύνει το βαθύ δομικό πρόβλημα του Ε.Σ.Υ. Αντίθετα ανακυκλώνει τη μιζέρια, υποβαθμίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας και στις δύο δομές και εξωθεί το προσωπικό σε παραιτήσεις (πρόσφατα στο ακτινολογικό τμήμα παραιτήθηκε ακτινολόγος ιατρός, τον οποίο υποχρέωναν σε μετακίνηση σε άλλο νοσοκομείο). Η υγεία των πολιτών μας δεν είναι αναλώσιμο αγαθό ούτε οι εργαζόμενοι μετακινούμενα πιόνια για την κάλυψη διοικητικών αστοχιών.
Απαιτούμε: 1. Να ανακληθεί άμεσα κάθε απόφαση για απόσπαση η μετακίνηση προσωπικού του Νοσοκομείου μας 2. Να πραγματοποιηθούν άμεσες και μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όλων των ειδικοτήτων για την πλήρη κάλυψη όλων των οργανικών κενών 3. Να διασφαλιστούν ανθρώπινες συνθήκες εργασίας και η τήρηση των νόμιμων ωραρίων και αναπαύσεων για όλο το προσωπικό (κανονικές άδειες, ρεπό και ρεπό ιατρών μετά από εφημερίες)
Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δεν θα δεχθούμε την περαιτέρω απαξίωση του Νοσοκομείου μας και είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε σε δυναμικές κινητοποιήσεις για την υπεράσπιση της δημόσιας υγείας και των δικαιωμάτων μας.
