Θεσσαλονίκη: Επιστολή Αγγελούδη στη THEMA – Ζητά λειτουργία του Μετρό μέχρι τις 01:00

Το αίτημα του Δήμου Θεσσαλονίκης προς την εταιρεία

Parallaxi
θεσσαλονίκη-επιστολή-αγγελούδη-στη-thema-8-1415499
Parallaxi

Το Μετρό Θεσσαλονίκης άνοιξε ξανά τις πύλες του μετά τη διακοπή της λειτουργίας του λόγω των δοκιμαστικών δρομολογίων για την επέκταση προς Καλαμαριά που αναμένεται να παραδοθεί μέσα στον Ιούλιο.

Ωστόσο, η επαναλειτουργία του δε συνδυάστηκε με αλλαγή στο ωράριο λειτουργίας καθώς ο πρώτος συρμός αναχωρεί στις 05:15, ενώ οι πύλες του Μετρό κλείνουν στις 23:00.

Εξέλιξη πάντως που προκαλεί την αντίδραση των Θεσσαλονικέων, αλλά και των επισκεπτών της πόλης, μιας και πολλοί θα ήθελαν το Μετρό να λειτουργεί και πιο αργά.

Προς αυτήν την κατεύθυνση ο Δήμος Θεσσαλονίκης και ο δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης έστειλε επιστολή στη THEMA με την οποία ζητά τη λειτουργία του Μετρό μέχρι τις 01:00.

Ιδιαίτερα από τη στιγμή που βρισκόμαστε πλέον εν μέσω καλοκαιρινής περιόδου και η κίνηση στην πόλη είναι αυξημένη.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα