Θεσσαλονίκη: Στη φυλακή 20χρονος που ανάγκασε 25χρονο να του δώσει 20.000 ευρώ

Τον απειλούσαν με πριόνι και πιστόλι, ενώ του είχαν δέσει τα χέρια με ιμάντα - Ελεύθερος αφέθηκε ο 16χρονος αδελφός του κατηγορούμενου

Parallaxi
θεσσαλονίκη-στη-φυλακή-20χρονος-που-ανά-932531
Parallaxi

Toν δρόμο για τη φυλακή πήρε ο 20χρονος, ενώ ελεύθερος με όρους αφέθηκε ο 16χρονος αδερφός του, μετά την απολογία τους, οι οποίοι κατηγορούνται ότι μαζί με άλλους τρεις νεαρούς, οδήγησαν έναν 25χρονο, σε ερημική περιοχή, στο δήμο Ωραιοκάστρου.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, κατηγορούνται ότι τον λήστεψαν, του έδεσαν τα χέρια με ιμάντα και τον απείλησαν με πριόνι και πιστόλι, προκειμένου να τους μεταφέρει ένα ποσό μεγαλύτερο των 19.000 ευρώ σε έναν λογαριασμό που του υπέδειξαν. Στη συνέχεια τον συνόδευσαν σε ένα ΑΤΜ, αλλά δεν κατάφεραν να βγάλουν χρήματα και του πήραν όσα χρήματα είχε πάνω του.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο 20χρονος, ο οποίος είχε επαφές με τον 25χρονο, είχε υποστηρίξει ότι αποδέχεται τα όσα έγιναν και μάλιστα είχε πει ότι θα επέστρεφε τα χρήματα.

Τα δύο αδέλφια διώκονται για ληστεία– από κοινού, απόπειρα εκβίασης, όπως επίσης για παραβάσεις του νόμου περί όπλων (διακεκριμένη κι απλή, κατά περίπτωση).

Η απολογία τους στη Γ’ Τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης, ολοκληρώθηκε νωρίτερα, ενώ στην ίδια δικογραφία βρίσκονται ακόμη δύο 16χρονοι κι ένας 18χρονος. Με σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα, ο 20χρονος κρίθηκες προφυλακιστέος και ο 16χρονος αδερφός του αφέθηκε ελεύθερος υπό όρους.

Πηγή: ΕΡΤ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα