Θεσσαλονίκη: Ξεκίνησαν τα έργα αποκατάστασης στο περιαστικό δάσος Παύλου Μελά
Ποια η τοποθέτηση του πρωθυπουργού και για το FlyOver
Ξεκίνησαν τα έργα αποκατάστασης στο περιαστικό δάσος Παύλου Μελά σύμφωνα με ανάρτηση του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη. Το έργο της αποκατάστασης και της αναδάσωσης είναι δωρεά του επιχειρηματία Σταύρου Ανδρεάδη, τον οποίο και ευχαρίστησε ο Πρωθυπουργός.Το σημείο της ανάρτησης, που αφορά το συγκεκριμένο θέμα αναφέρει:
«Έχουμε μία ακόμη σημαντική εξέλιξη που αφορά τη Θεσσαλονίκη. Ξεκίνησαν τα έργα αποκατάστασης στο περιαστικό δάσος Παύλου Μελά Θεσσαλονίκης, στην περιοχή της Ευκαρπίας. Σε πρώτη φάση θα γίνει η διαμόρφωση δρόμων πρόσβασης και περίφραξης της συνολικής έκτασης των 3000 στρεμμάτων, και θα ακολουθήσει η φύτευση 300.000 δέντρων με στόχο να δημιουργηθεί ένα υποδειγματικό περιαστικό δάσος αναψυχής στη δυτική Θεσσαλονίκη, που είναι περιβαλλοντικά υποβαθμισμένη και πονάει από την έλλειψη πρασίνου. Όλο το έργο της αποκατάστασης και της αναδάσωσης είναι δωρεά του επιχειρηματία Σταύρου Ανδρεάδη και τον ευχαριστούμε για την σπουδαία κοινωνική προσφορά του» ανέφερε ο πρωθυπουργός.
Επιπλέον, ο Κυρ. Μητσοτάκης τοποθετήθηκε για το κυκλοφοριακό ζήτημα που προέκυψε στη Θεσσαλονίκη λόγω των εργασιών για το FlyOver:
«Ο αρμόδιος υπουργός ανακοίνωσε έξι πρόσθετες παρεμβάσεις για την άμβλυνση των επιπτώσεων στο κυκλοφοριακό της πόλης από τις εργασίες κατασκευής της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου Fly Over. Μεταξύ αυτών είναι η εκμίσθωση τμημάτων του πρώην στρατοπέδου Καρατάσιου για την εξασφάλιση διαδρόμου για τα ασθενοφόρα προς τα Νοσοκομεία 424 και Παπαγεωργίου, και η ανάθεση αρμοδιοτήτων στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ ΑΕ για τη λειτουργία της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, από το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου έως τον κόμβο Θεσσαλονίκης-Μουδανιών. Ακόμη, θα αποδοθούν χώροι της ΓΑΙΑΟΣΕ και της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για την κατασκευή υπαίθριων χώρων στάθμευσης. Ταυτόχρονα, θα ενισχυθεί περισσότερο ο ΟΑΣΘ, με λεωφορεία και προσωπικό. Θα συνεχίσουμε να παίρνουμε κάθε πρόσφορο μέτρο για μειώσουμε την, δυστυχώς αναπόφευκτη, ταλαιπωρία κατοίκων και επισκεπτών της Θεσσαλονίκης έως ότου ολοκληρωθεί αυτό το χρήσιμο και αναγκαίο έργο για την πόλη».