Τι πιστεύουν οι φοιτητές για τη Λέσχη του ΑΠΘ

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα πραγματοποίηθκε πρόσφατα σχετικά με την γνώμη των φοιτητών για την Πανεπιστημιακή του Λέσχη του ΑΠΘ.

Parallaxi
τι-πιστεύουν-οι-φοιτητές-για-τη-λέσχη-τ-183046
Parallaxi

λεσχη ΑΠΘ

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα πραγματοποίησε πρόσφατα το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης σχετικά με την γνώμη των φοιτητών για την Πανεπιστημιακή Λέσχη του ΑΠΘ.

Το ΑΠΘ ζήτησε από τους φοιτητές του να απαντήσουν ένα ερωτηματολόγιο τον Δεκέμβριο του 2016, με στόχο να μάθει τη γνώμη τους για την Πανεπιστημιακή  Φοιτητική Λέσχη του ΑΠΘ. Το ερωτηματολόγιο περιλάμβανε 11 ερώτησεις σε σχέση με το φαγητό, τη συχνότητα των επισκέψεών τους, την καθαριότητα αλλά και τη συμπεριφορά του προσωπικού, και στάλθηκε ηλεκτρονικά σε 6.300 φοιτητές, εκ των οποίων οι 1.280 απάντησαν, συμμετέχοντας στην έρευνα.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματά της, θετική έδειξε να είναι η εντύπωση που αφήνει η Πανεπιστημιακή Φοιτητική Λέσχη  του ΑΠΘ στην πλειοψηφία των φοιτητών που την επισκέπτονται, ενώ το ερωτηματολόγιο επέτρεπε και την εισαγωγή παρατηρήσεων, που στη συνέχεια λήφθηκαν υπόψη από το ΑΠΘ, το οποίο προέβη σε αντιμετώπιση των ανάλογων προβλημάτων.

DSCN0992

Σύμφωνα με τα δεδομένα της έρευνας:

  • Το 21,48% των φοιτητών επισκέπτεται το εστιατόριο της Πανεπιστημιακής Φοιτητικής Λέσχης του ΑΠΘ κάθε μέρα, 36,25% τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, το 19,53% τουλάχιστον δύο φορές, το 11,64% τουλάχιστον 1 φορά, ενώ το 10,94% όχι πολύ συχνά.
  • Το 50,55% των φοιτητών που απάντησαν τρώνε στην ΠΦΛ μόνο το μεσημέρι, το 40,78% τρώει εκεί μεσημέρι και βράδυ, ενώ το 7,97% την επισκέπτεται για τρία γεύματα (πρωί, μεσημέρι και βράδυ).
  • Όσον αφορά την ποιότητα του φαγητού, το 57,11% την βαθομολογεί σαν καλή, το 23,67% πολύ καλή, το 16,02% κακή και το 2,27% εξαιρετική.
  • Όσον αφορά την ποικιλία του φαγητού, το 47,27% απάντησε πως τη θεωρεί καλή, το 32,11% πολύ καλή, το 12,97% κακή και το 6,48% εξαιρετική.
  • Και όσον αφορά την ποσότητα, το 45,55% την κατατάσσει ως καλή, το 25,31% πολύ καλή, το 21,48% κακή και το 6,17% εξαιρετική.
  • Ως προς την καθαριότητα του εστιατορίου το 46,48% τη θεωρεί καλή, το 31,72% πολύ καλή, το 12,42% κακή και το 7,97% εξαιρετική.
  • Για την καθαριότητα των σκευών, το 47,5% απάντησε καλή, το 27,11% πολύ καλή, το 17,58% κακή και το 6,88% εξαιρετική.
  • Και για την καθαριότητα των χώρων υγιεινής (τουαλέτες κτλ), το 68,6% θεωρεί ότι είναι καλή έως πολύ καλή, το 23,83% κακή και το 5,89% εξαιρετική.
  • Επιπλέον, το 78,83% κρίνει τη λειτουργικότητα του εστιατορίου καλή έως πολύ καλή, το 12,11% κακή και το 7,73% εξαιρετική.
  • Τέλος, όσον αφορά την ταχύτητα εξυπηρέτησης, την θεωρεί καλή το 43,59%, πολύ καλή το 24,22%, κακή το 22,42% και εξαιρετική το 8,52%.

Στις κύριες παρατηρήσεις των φοιτητών ήταν:

  • Ότι οι σαλάτες και τα μαχαιροπήρουνα πρέπει να πλένονται καλύτερα.
  • Ότι ορισμένες ώρες στη διάρκεια λειτουργίας του εστιατορίου αλλάζει το προγραμματισμένο μενού.
  • Ότι ο χώρος των τουαλετών δεν είναι καθαρός και δεν έχει χαρτί υγείας και σαπούνι.
  • Ότι δεν υπάρχουν ποτήρια για πίνουν οι φοιτητές νερό.
  • Ότι ορισμένες ημέρες υπάρχει αναμονή μέχρι 30 λεπτά για την παραλαβή του φαγητού, καθώς και μεγάλη αναμονή για την παράδοση των δίσκων.
  • Ορισμένοι φοιτητές εξέφρασαν παράπονα ότι η συμπεριφορά των ελεγκτών εισόδου δεν είναι ευγενική.
  • Ορισμένοι φοιτητές ζήτησαν να βελτιωθεί ο έλεγχος στην είσοδο ώστε να εισέρχονται στο εστιατόριο μόνον φοιτητές.

Όλες οι παραπάνω παρατηρήσεις λήφθηκαν υπόψη από το ΑΠΘ, το οποίο έκανε τις ανάλογες συστάσεις για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα. Συγκεκριμένα, έγιναν συστάσεις στην ανάδοχο εταιρεία και τους ελεγκτές ποιότητας στη Λέσχη για τον καθαρισμό των σκευών και την μη τήρηση του μενού, και τα δύο από τα οποία αντιμετωπίστηκαν. Επίσης, πλέον οι χώροι των τουαλέτων καθαρίζονται ανά 15 λεπτά κι έχουν νέους κάδους, σαπούνι και χαρτί, ενώ για το θέμα μη διάθεσης ποτηριών, παραγγέλθηκαν 6.000 ποτήρια πολλαπλής χρήσης. Ακόμη, η Λέσχη του ΑΠΘ πλέον λειτουργεί με δύο διανομείς για αποφυγή καθυστερήσεων, και κατασκευάστηκαν επιπλέον ιμάντες παράδοσης των δίσκων. Τέλος, έγιναν συστάσεις στους ελεγκτές για ευγενική συμπεριφορά προς τους φοιτητές και η κατάσταση των ελέγχων έχει βελτιωθεί σημαντικά.

Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα της έρευνας:

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα