ΒΙΝΤΕΟ – Επικίνδυνη για τους πεζούς η διέλευση στην οδό Αλλατίνη (μετρό Νέα Ελβετία)

Όπως αναφέρει κάτοικος της περιοχής, δεν υπάρχουν επαρκή πεζοδρόμια, ενώ η κίνηση έχει αυξηθεί λόγω του μετρό

Κωστής Κοτσώνης
βιντεο-επικίνδυνη-για-τους-πεζούς-η-δ-1268486
Κωστής Κοτσώνης

Μπορεί το ενδιαφέρον όλων στο σταθμό Νέα Ελβετία του μετρό να έχει στραφεί στο μεγάλο πρόβλημα στάθμευσης και στην κατασκευή θέσεων από το Δήμο, όμως σοβαρό ζήτημα υπάρχει και με τη διέλευση των πεζών. Συγκεκριμένα, το πρόβλημα εντοπίζεται στην οδό Αλαττίνη, εκεί όπου αυτές τις μέρες γίνεται η διάνοιξη της βόρειας εισόδου στο σταθμό μετεπιβίβασης.

Σε επικοινωνία της με την Parallaxi, κάτοικος της περιοχής μεταφέρει τις δυσκολίες που συναντούν όσοι πεζοί κινούνται επί της Αλλατίνη, στο ύψος του μετρό. Παρακάτω ακολουθεί το βίντεο που μας έστειλε από την οδό Αλλατίνη:

Όπως αναφέρει στο μήνυμά της:

«Οι χρήστες του μετρό οι οποίοι χρησιμοποιούν τον τερματικό σταθμό της Νέας Ελβετίας και οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι σε μεγάλο ποσοστό να διέλθουν την οδό Αλλατίνη, εφόσον κατοικούν σε κοντινή απόσταση από τον σταθμό αυτό, είναι εκτεθειμένοι σε σοβαρούς κινδύνους που σχετίζονται:

1. Με την αυξημένη κυκλοφορία αυτοκινήτων και άλλων οχημάτων που συχνά κινούνται με μεγάλες ταχύτητες στον δρόμο αυτό

2. Την έλλειψη διαβάσεων και φωτεινών σηματοδοτών που, έστω και προσωρινά, μπορούν να ευαισθητοποιήσουν τους οδηγούς αναφορικά με την διέλευση πεζών στην διασταύρωση της Αλλατίνη με την υπό κατασκευή οδό Ψελλού αλλά και επί της οδού Υψηλάντου

3. Την παντελή απουσία πεζοδρομίων σε ορισμένα σημεία της οδού Αλλατίνη, με αποτέλεσμα οι πεζοί να περπατούν πάνω στο οδόστρωμα από όπου διέρχεται μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων (πλέον) και με μεγάλες ταχύτητες

4. Σε άλλα πάλι σημεία το πλάτος των πεζοδρομίων στην οδό Αλλατίνη δεν ξεπερνά τα 0.5 μέτρα και επίσης εξαναγκάζει τους πεζούς να περπατούν στο οδόστρωμα της Αλλατίνη

5. Την απουσία φωτισμού (έστω και προσωρινά) που να καθιστά ορατή την παρουσία πεζών το βράδυ (και μέχρι τις 12:30μμ οπότε σταματάει η κυκλοφορία του Μετρό).

Θεωρώ ότι για τη λήψη μέτρων που επιτρέπουν την ασφαλή κυκλοφορία των πεζών δεν είναι αναγκαστικό να προηγηθούν δυστυχήματα. Η στοιχειώδης υποχρέωση όλων των φορέων που εμπλέκονται στην ολοκλήρωση του έργου πρέπει να περιλαμβάνει μέτρα, έστω και προσωρινά που διασφαλίζουν την ασφάλεια των πεζών που το χρησιμοποιούν (εφόσον βέβαια μιλάμε για αναβάθμιση στην μετακίνηση των πεζών μέσα στην πόλη της Θεσσαλονίκης)».

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα