Υπάρχει τρόπος να στηριχθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες;

Τί είπε στο Πρακτορείο η αντιπεριφερειάρχης Β. Πατουλίδου.

Parallaxi
υπάρχει-τρόπος-να-στηριχθεί-η-ακτοπλο-199218
Parallaxi

Τρόπους να χρηματοδοτήσει μερικώς την ακτοπλοϊκή γραμμή που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες αναζητά ο Οργανισμός Τουρισμού του δήμου (ΟΤΘ), προκειμένου να δώσει κίνητρο σε όποια εταιρεία ενδιαφέρεται, για να τεθεί εκ νέου σε λειτουργία το δρομολόγιο και το καλοκαίρι του 2018.

Όπως δήλωσε η πρόεδρος του ΟΤΘ και αντιπεριφερειάρχης, Βούλα Πατουλίδου μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM» η σκέψη είναι να επιδοτήσουν με ένα ποσό ανά επιβάτη τη γραμμή, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας.

«Στη χθεσινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού αποφασίσαμε να στηρίξουμε με κάθε τρόπο, ακόμα και οικονομικά, την επαναλειτουργία της γραμμής. Συζητήσαμε ότι μπορούμε να διαθέσουμε ενδεικτικά ένα ευρώ ανά επιβάτη, το οποίο σύμφωνα με τα στοιχεία μεταφράζεται σε περίπου 70.000 ευρώ τη σεζόν», σημείωσε η κ. Πατουλίδου.

«Δεν καταλήξαμε στο ποσό που μπορεί να απαιτηθεί προκειμένου να πεισθεί κάποιος επιχειρηματίας που θα ενδιαφερθεί αλλά αυτό είναι κάτι που βρίσκεται υπό συζήτηση», πρόσθεσε.

Σύμφωνα με την πρόεδρο, ένα άλλο θέμα που θα εξεταστεί είναι να μειωθούν τα λιμενικά τέλη για περαιτέρω διευκόλυνση της εταιρείας.

Ο χαρακτηρισμός της γραμμής ως άγονης με σκοπό να επιδοτηθεί, σύμφωνα με την κ. Πατουλίδου, απορρίφθηκε εξ αρχής ως ανέφικτη, τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα.

«Οι Σποράδες είναι, όπως ακούμε συχνά να λέει η νεολαία, η Μύκονος του Βορρά. Για εμάς τους Βορειοελλαδίτες αλλά και για τους τουρίστες που έρχονται από το εξωτερικό είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει ακτοπλοϊκή σύνδεση», σημείωσε.

Σύμφωνα με την κ. Πατουλίδου, θα ακολουθήσει εκ νέου συζήτηση μεταξύ του περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα και του δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη.

Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο δρομολόγιο τέθηκε ξανά σε λειτουργία το καλοκαίρι του 2016 και το καλοκαίρι του 2017, μετά από διακοπή έξι χρόνων. Για το καλοκαίρι του 2018, η εταιρεία αποφάσισε να αποσύρει το FlyingCat που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σποράδες, καθώς ανακοίνωσε ότι τα οικονομικά αποτελέσματα δεν ήταν ικανοποιητικά.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα