Featured

Οι νέες παραστάσεις που φτάνουν στο Θέατρο Αυλαία και δεν πρέπει να χάσεις!

Από πληθωρικούς πρωταγωνιστές και «δυνατά» έργα, μέχρι εντυπωσιακές μουσικοχορευτικές ερμηνείες, αυτές είναι οι παραστάσεις του Θεάτρου Αυλαία που δεν πρέπει να χάσετε!

Parallaxi
οι-νέες-παραστάσεις-που-φτάνουν-στο-θέ-541311
Parallaxi

Με την έλευση της νέας χρονιάς, το Θέατρο Αυλαία επανέρχεται δυναμικά στα θεατρικά πράγματα της πόλης, φέρνοντας πλήθος δυναμικών νέων παραστάσεων στην σκηνή του, ετοιμάζοντάς σας το πιο πλούσιο θεατρικό, αλλά και μουσικό, πρόγραμμα για να επιλέξετε για τα βράδια σας!

Από πληθωρικούς πρωταγωνιστές και «δυνατά» έργα, μέχρι εντυπωσιακές μουσικοχορευτικές ερμηνείες, αυτές είναι οι παραστάσεις του Θεάτρου Αυλαία που δεν πρέπει να χάσετε!

«Αίας» του Σοφοκλή | 24 Ιανουαρίου (18.00 & 21.15)


Ο Γιώργος Νανούρης σκηνοθετεί τον Μιχάλη Σαράντη και τον Απόστολο Χαντζαρά στον «Αίαντα» του Σοφοκλή.

Η παράσταση, που παίζεται με πολύ μεγάλη επιτυχία στην Αθήνα, αποσπώντας ενθουσιώδεις κριτικές, ανεβαίνει για τρεις μέρες στην Θεσσαλονίκη.

Ο Γιώργος Νανούρης, στην πρώτη του επαφή με το αρχαίο δράμα, σκηνοθετεί τον βραβευμένο με βραβείο Χορν, Μιχάλη Σαράντη και τον ζωγράφο Απόστολο Χαντζαρά, δίνοντας μια πολυεπίπεδη εκδοχή του έργου.

Η παράσταση αφηγείται την ιστορία του Αίαντα, με τον ηθοποιό να ερμηνεύει όλους τους ρόλους και τον ζωγράφο να συνομιλεί μαζί του, δημιουργώντας ζωντανά στη σκηνή εικόνες και μνήμες του έργου.

Ρίτα Αντωνοπούλου «2ω και 26λ με τον Χρόνο» | 25 & 26 Ιανουαρίου 2020


Το Ogdoo Music Group παρουσιάζει σε δύο μουσικές παραστάσεις, το Σάββατο 25 Ιανουαρίου στις 21:30 και την Κυριακή 26 Ιανουαρίου στις 19:00, στο Θέατρο Αυλαία στη Θεσσαλονίκη τη νέα παράσταση της Ρίτας Αντωνοπούλου.

Το νέο καλλιτεχνικό εγχείρημα είναι βασισμένο στο αιώνιο και θεμελιώδες για την ανθρωπότητα ζήτημα του ΧΡΟΝΟΥ, που έχει απασχολήσει τους δημιουργούς από την πρώτη στιγμή που ανέτειλε στον κόσμο η καλλιτεχνική έκφραση.

«Το περίσσιο παιδί» του Θανάση Τριαρίδη 20-21 Ιανουαρίου & 16-17 Φεβρουαρίου 2020


Μία φορά κι έναν καιρό, ήταν ένα πρόγραμμα στο κομπιούτερ, ένα πρόγραμμα Διεκπεραίωσης. Το οποίο εντοπίζει στα σκουπίδια ένα μωρό. Και αποφασίζει – ενάντια στους κανόνες της γεμάτης ‘ευμάρεια’ και τεχνητή νοημοσύνη πόλης- να σώσει αυτό το περίσσιο παιδί.

Το παραβολικό παραμύθι του Θανάση Τριαρίδη «Το περίσσιο παιδί» μεταφέρεται για πρώτη φορά επί σκηνής από τη νεοσύστατη ομάδα Ich Bebe, θίγοντας το ζήτημα των ανεπιθύμητων νεογέννητων και εγκαταλελειμμένων παιδιών. Η παράσταση μας ταξιδεύει στο μέλλον, σε μία πόλη ψυχρή και απόμακρη, όπου οι υπολογιστές αποκτούν συναισθήματα που οι άνθρωποι έχουν θάψει. Ή μήπως τελικά δεν μας ταξιδεύει και τόσο μακριά; Και τα περίσσια παιδιά είναι ήδη στην πραγματικότητά μας;

«Μήδεια» του Μποστ | 30 Ιανουαρίου – 9 Φεβρουαρίου 2020


Μετά την τεράστια επιτυχία που σημείωσαν «Ο Καλός Άνθρωπος του Σετσουάν» και «Η Γίδα ή Ποια είναι η Σύλβια;», το Θησείον, ένα θέατρο για τις τέχνες, παρουσιάζει ένα εντελώς διαφορετικό έργο και συγκεκριμένα την ανατρεπτική σατιρική κωμωδία του Μποστ «Μήδεια».

Η παράσταση, που έχουν ήδη παρακολουθήσει στην Αθήνα περισσότεροι από 5.000 θεατές, έρχεται για οκτώ ημέρες στο Θέατρο Αυλαία στην Θεσσαλονίκη!

Τον κεντρικό ρόλο της παιδοκτόνου μάνας δεν ενσαρκώνει γυναίκα, αλλά ο εξαίρετος Μάκης Παπαδημητρίου! Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο βραβευμένος ηθοποιός συνεργάζεται με τον Νικορέστη Χανιωτάκη σε ένα ισχυρό «πάντρεμα», με ένα έργο-πρόκληση κι έναν θίασο που απαρτίζεται από υπέροχους ηθοποιούς: Κώστας Τριανταφυλλόπουλος, Γιάννης Δρακόπουλος, Τζένη Θεωνά, Νικορέστης Χανιωτάκης, Γεράσιμος Σκαφίδας, Μπέτυ Αποστόλου, Άννα Κλάδη.

Γιάννης Μαθές: ζωντανή απόδοση μουσικών θεμάτων.

«Το Μικρό Πόνι» του Πάκο Μπεθέρα 3-4 & 10-11 Φεβρουαρίου 2020


Επίκαιρο όσο ποτέ, «Το Μικρό Πόνι» συνεχίζει για τρίτη χρονιά την επιτυχημένη πορεία του, κι έρχεται για πρώτη φορά στην Θεσσαλονίκη στο Θέατρο ΑΥΛΑΙΑ. Η παράσταση ξεκίνησε στο Θέατρο του Νέου κόσμου τον Οκτώβριο του 2017 και απέσπασε επαινετικές κριτικές. Το βαθιά κοινωνικό και πολύ ευαίσθητο αυτό έργο ανέβηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε μετάφραση της Μαρίας Χατζηεμμανουήλ, για την οποία και τιμήθηκε με το Ευρωπαϊκό Βραβείο Eurodram του Maison d’ Europe et d’ Orient το 2017. Ο συγγραφέας, εμπνευσμένος από αληθινά περιστατικά, εξερευνά τις ευθύνες και τα αίτια του εκφοβισμού, εστιάζει στο θέμα της διαφορετικότητας και της αποδοχής του εαυτού μας και των γύρω μας.

Το «Μικρό Πόνι» είναι αφιερωμένο από τον ίδιο, στη μνήμη δύο παιδιών, του Μάικλ Μορόνες και του Γκρέισον Μπρους, τα οποία το 2014 υπήρξαν τραγικά θύματα κακοποίησης.

Τζόρνταν | 13-15 Φεβρουαρίου 2020


Ο σπαρακτικός μονόλογος «Τζόρνταν» των Άννα Ρέϋνολντς και Μόιρα Μπουφίνι, που μετέφρασε ο Μάριος Πλωρίτης, με την Μαρία Κορινθίου να υποδύεται την τραγική ηρωίδα Σίρλεϋ Τζόουνς, έρχεται σε σκηνοθεσία Γιάννη Αϊβάζη. Στη παράσταση δανείζουν τις φωνές τους ο Τάσος Νούσιας και ο Γιάννης Αϊβάζης.

«Lemon» | 18-23 Φεβρουαρίου 2020


Τριάντα πέντε συνεχόμενα απόλυτα sold-out στην Αθήνα στο ιστορικό ξενοδοχείο Μπάγκειον. Πάνω από 3.500 θεατές! Η παράσταση που διαδίδεται διαρκώς από στόμα σε στόμα και αποθεώνεται από κοινό και κριτικούς, το Lemon, το επιτυχημένο πείραμα των Experimento έρχεται στο Θέατρο Αυλαία στη Θεσσαλονίκη για 5 μόνο παραστάσεις τον Φεβρουάριο του 2020.

Η απίστευτη ιστορία του 1900, που γεννήθηκε πάνω σ’ ένα καράβι και δεν κατέβηκε ποτέ από αυτό, συναντά την προσωπική ιστορία του καθένα από εμάς, φέρνοντας στην επιφάνεια το υπαρξιακό ερώτημα: Εσύ φοβάσαι να κατέβεις από το πλοίο που γεννήθηκες;

«Κούκλες» | 28-29 Φεβρουαρίου 2020


Βασισμένο στο Κουκλόσπιτο του Χένρικ Ίψεν. Ένα κουκλόσπιτο επιβλητικό. Μέσα του κατοικεί μια εντεκάδα γυναικών. Ένας χορός κέρινων ομοιωμάτων. Ή αμαζόνων σε εγρήγορση. Όλες νεαρές. Όλες αλαβάστρινες. Όλες κούκλες. Κι όλες τους είναι κόρες, σύντροφοι, σύζυγοι, αδελφές, φίλες, ερωμένες, μάνες, σε όλους γνωστές και ξένες. Μαριονέτες κι επαναστάτριες. Σε ένα ταμπλό βιβάν του συλλογικού ασυνείδητου της σύγχρονης γυναίκας. Μια στρατιά από εκκολαπτόμενες Νόρες βγαίνει από το κεχριμπάρι της ιστορίας, εξερευνά η μία την άλλη κι όλες μαζί χειραγωγούνται από τον δημιουργό τους. Αλληλέγγυα και συναγωνιστικά. Σε ένα reality show χειραφέτησης. Σε ένα μουσείο ζωντανής σύγχρονης τέχνης.

«Η Αρχή του Αρχιμήδη» του Josep Maria Mirό | 5-8 & 12-15 Μαρτίου 2020


Ο Τζόρντι, δάσκαλος σε ομάδα κολύμβησης παίδων, αγκαλιάζει και δίνει ένα φιλί σε ένα αγοράκι που κλαίει γιατί φοβάται το νερό και δε θέλει να κολυμπήσει χωρίς σωσίβιο. Μια τρυφερή κίνηση ενθάρρυνσης ενός καλού δασκάλου. Μια απρεπής κίνηση με υποβόσκουσα σεξουαλική πρόθεση. Μια κίνηση που ίσως αποκαλύπτει περισσότερα πράγματα για τον παρατηρητή από ότι για τον δράστη. Ποιος είναι αυτός που κοιτάει; Από ποια οπτική;

«Μάστερ και Μαργαρίτα» κι όμΩς κινείται | 16-17 Μαρτίου 2020


Η ομάδα χορού και ακροβασίας κι όμΩς κινείται παρουσιάζει την παράσταση με τίτλο «Μάστερ και Μαργαρίτα», με αφορμή το ομώνυμο μυθιστόρημα του Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ.

Μια σουρεαλιστική μυθοπλασία όπου: ο ίδιος ο Διάβολος, τιμωρός και κουρασμένος, με τη συνοδεία του, κάνει την εμφάνισή του, να γιατρέψει την έλλειψη πίστης, να ισορροπήσει εκ νέου το λογικό με το παράλογο, το εφικτό με το αδύνατο και εν τέλει να περιγελάσει την εμπιστοσύνη του ανθρώπινου είδους, σε αυτό που αυθαίρετα νομοθετεί ως πραγματικότητα.

«Ο δρόμος περνά από μέσα» του Ιάκωβου Καμπανέλλη | 1-5 & 8-12 Απριλίου 2020


Το έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη «Ο δρόμος περνά από μέσα», σε σκηνοθεσία του βραβευμένου με «Κάρολος Κούν» Χρήστου Σουγάρη, με τους Ρούλα Πατεράκη, Πέρη Μιχαηλίδη, Πάρι Θωμόπουλο, Κωνσταντίνα Κλαψινού και Αλέξανδρο Βάρθη.

Μπορεί ένα σπίτι να πεθάνει; Και μάλιστα από πνευμονικό οίδημα; Οι γλωσσομαθείς βιβλιόφιλες κατσαρίδες, τα σκουλήκια που τρώνε τα έπιπλα, και οι νεκροί που κατοικούν μέσα σ’ αυτό το σπίτι, έχουν δικαιώματα πάνω του;

Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης κλείνει το μάτι στον Μπέκετ, τον Ίψεν και τον Τσέχωφ, και αφηγείται με τρόπο αλληγορικό την ιστορία μιας οικογένειας, που χρόνια τρώει η ίδια τα σωθικά της. Την οικογένεια στοιχειώνουν γεγονότα αδιευκρίνιστα, ακαθόριστα, ερμηνευμένα από κάθε πλευρά με τρόπο που την εξυπηρετεί.

«Ο Καλός Άνθρωπος του Σετσουάν» του Μπέρτολτ Μπρεχτ | 22-26 Απριλίου & 29 Απριλίου-3 Μαΐου 2020


Μία από τις καλύτερες παραστάσεις της περασμένης χρονιάς, που παρακολούθησαν περισσότεροι από 15.000 θεατές σε όλη την Ελλάδα!

Η καλλιτεχνική εταιρεία Μυθωδία (Νικορέστης Χανιωτάκης & Γεράσιμος Σκαφίδας) επανέρχεται στη Θεσσαλονίκη με το αριστούργημα του Μπέρτολτ Μπρεχτ «Ο Καλός Άνθρωπος του Σετσουάν» («Der gute mensch von Sezuan»), ένα από τα κορυφαία έργα της παγκόσμιας δραματουργίας σε μετάφραση-σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη και πρωτότυπη μουσική Βασίλη Παπακωνσταντίνου.

«Γυάλινος κόσμος» του Τενεσί Ουίλιαμς, σε σκηνοθεσία Θοδωρή Γκόνη | Μάιος 2020


Στην οικογένεια του Γυάλινου κόσμου συναντάμε την αποσύνθεση ενός ολόκληρου κόσμου. Η μητέρα, Αμάντα, ξεπεσμένη καλλονή, γυρίζει αδιάκοπα στη θύμιση της νιότης της, όταν ήταν μια «κοσμική δεσποινίς» και έχει δημιουργήσει μια σχέση εξάρτησης με τα παιδιά της, την ανάπηρη Λάουρα που ζει απομονωμένη, εγκλωβισμένη στο ονειρικό κέλυφος του γυάλινου θηριοτροφείου της και τον Τομ, που τρυπώνει στους κινηματογράφους για να ζήσει τις περιπέτειες των άλλων. Όλοι τους, προσπαθώντας να ξεφύγουν από τη «φυλακή του εαυτού τους», πλάθουν έναν δικό τους φανταστικό κόσμο, ένα μυθικό παρελθόν, ένα ψεύτικο παρόν, φοράνε μια μάσκα και προσπαθούν να κάνουν και τους άλλους να την πιστέψουν. Όταν στη ζωή τους εμφανιστεί ο Τζιμ, υποψήφιος γαμπρός για τη Λάουρα, ο εύθραυστος γυάλινος κόσμος τους καταρρέει.

Το πρώτο σπουδαίο δράμα του Τένεσι Ουίλιαμς και αυτό που αντικατοπτρίζει περισσότερο από κάθε άλλο, πτυχές της αληθινής ζωής του συγγραφέα.

*Πληροφορίες: Θέατρο ΑΥΛΑΙΑ, Πλατεία ΧΑΝΘ / Τσιμισκή, Τ: 2310 230013, avlaiatheater.gr

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα