ΣΕΘ: Υπό πλήρη διάλυση ο κρατικός ΟΑΣΘ – Απίστευτη ταλαιπωρία για τους επιβάτες

Αντιμέτωποι με την πλήρη διάλυση των δημόσιων συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και με μια απίστευτη ταλαιπωρία βρίσκονται καθημερινά οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Θεσσαλονίκης, εργαζόμενοι και καταναλωτές οι οποίοι μετακινούνται με το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς που «εξυπηρετεί» την πόλη. Αυτό αναφέρεται σε ανακοίνωση του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης ο οποίος κάνει λόγο για μια δραματική […]

Parallaxi
σεθ-υπό-πλήρη-διάλυση-ο-κρατικός-οασθ-8211-340034
Parallaxi

Αντιμέτωποι με την πλήρη διάλυση των δημόσιων συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και με μια απίστευτη ταλαιπωρία βρίσκονται καθημερινά οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Θεσσαλονίκης, εργαζόμενοι και καταναλωτές οι οποίοι μετακινούνται με το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς που «εξυπηρετεί» την πόλη.

Αυτό αναφέρεται σε ανακοίνωση του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης ο οποίος κάνει λόγο για μια δραματική κατάσταση που έφτασε στο απροχώρητο. 

Αναλυτικά το κείμενο της ανακοίνωσης: 

Η άνοδος στα λεωφορεία –αλλά και η κάθοδος από αυτά- μετατρέπεται σε… άθλο σχεδόν σε όλες τις λεωφορειακές γραμμές, ενώ η κατάσταση είναι δραματική κατά τις ώρες αιχμής. Στοιβαγμένοι επιβάτες ο ένας πάνω στον άλλο προσπαθούν να φτάσουν στον προορισμό τους, ενώ πολλές φορές τα λεωφορεία είναι ασφυκτικά γεμάτα από την αφετηρία ή –στην καλύτερη περίπτωση- από τις πρώτες στάσεις της διαδρομής. Για τη… συνέπεια των δρομολογίων ούτε λόγος, αφού η σχετική λέξη τείνει να… διαγραφεί από το λεξιλόγιο του ΟΑΣΘ.

Ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης – Νέοι Ορίζοντες γίνεται καθημερινά αποδέκτης της απόγνωσης του εμπορικού κόσμου, αλλά και των εργαζομένων των επιχειρήσεων- μελών του οι οποίοι επισημαίνουν σε όλους τους τόνους τη δραματική κατάσταση την οποία βιώνουν καθημερινά όσοι θέλουν να μετακινηθούν στις δουλειές τους ή να πάνε για ψώνια στις τοπικές περιφερειακές αγορές ή στην αγορά του ιστορικού κέντρου, με κάποιο λεωφορείο του ΟΑΣΘ, καθώς η χρήση ιδιωτικού μέσου μεταφοράς έχει γίνει πλέον απαγορευτική λόγω του υψηλού κόστους καυσίμων και των ακριβών τιμολογίων στους χώρους στάθμευσης.  

«Η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο. Όλοι οι αρμόδιοι από την πλευρά της κυβέρνησης, συμπεριλαμβανομένης και της κρατικής πλέον διοίκησης του ΟΑΣΘ, πρέπει να δώσουν άμεσα λύση για περισσότερα δρομολόγια, κυρίως τις ώρες αιχμής. Τα όρια αντοχής για επιχειρήσεις και πολίτες έχουν ξεπεραστεί», επισήμανε ο πρόεδρος του «ΣΕΘ- Νέοι Ορίζοντες», Ιωάννης (Στάθης) Φωτιάδης υπογραμμίζοντας για ακόμη μία φορά πως η μη εύρυθμη λειτουργία του ΟΑΣΘ επηρεάζει όχι μόνο τους εργαζόμενους αλλά και την αγορά η οποία δέχεται το ένα «χτύπημα» μετά το άλλο.

Με λεωφορείο ο Σπίρτζης…

«Εκ του αποτελέσματος επιβεβαιώθηκαν, δυστυχώς οι φόβοι που είχαμε εκφράσει κατά την κρατικοποίηση του Οργανισμού, καθώς αποδεικνύεται πως η λύση που επελέγη δεν ήταν η ενδεδειγμένη, ενώ οι χειρισμοί που ακολούθησαν δημιούργησαν περισσότερα προβλήματα από αυτά που υποτίθεται θα έλυναν. Οι λύσεις πρέπει να είναι άμεσες και ουσιαστικές για να μη βρεθεί και πάλι η πόλη σε ένα νέο αδιέξοδο», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Φωτιάδης στην πρόσφατη συνεδρίαση των Νέων Οριζόντων και πρότεινε στον υπουργό Μεταφορών, Χρ. Σπίρτζη την επόμενη φορά που θα έρθει στη Θεσσαλονίκη να επιχειρήσει να μετακινηθεί με λεωφορεία του ΟΑΣΘ χωρίς προηγουμένως να έχει ενημερώσει τη διοίκησή του. Εννοείται, σύμφωνα με τον κ. Φωτιάδη, το ίδιο πρέπει να κάνουν και οι «άρχοντες» της πόλης, από δημάρχους και αντιδημάρχους μέχρι υπουργούς, όπως η έχουσα την αρμοδιότητα Μακεδονίας –Θράκης, Κατερίνα Νοτοπούλου.

«Ας αφήσουν τις φιέστες με τις επισκέψεις στους σταθμούς του μετρό που… θα λειτουργήσει στο μέλλον και ας ασχοληθούν με τη σημερινή καθημερινότητα των πολιτών οι οποίοι «στενάζουν» στις στάσεις και στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ», συμπλήρωσε ο κ. Φωτιάδης.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα