H Θεσσαλονίκη βγαίνει προς τα έξω
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσίασε το πλάνο δράσεών του για να κάνει την πόλη μας προορισμό.
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ένας φορέας που προωθεί το πρόσωπο της πόλης σε Έλληνες και ξένους επισκέπτες, αριθμώντας μεγάλο έργο στα τελευταία χρόνια λειτουργίας του, παρουσίασε το πλάνο δράσεών του για να κάνει την πόλη μας προορισμό.
Ο Αστικός Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός πρωτοσυστάθηκε το 2005, με στόχο την ενίσχυση και την προώθηση της τουριστικής ταυτότητας της Θεσσαλονίκης, την προώθησή της ως τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και με σκοπό την σύμπραξη όλων των φορέων Τουρισμού του Νομού Θεσσαλονίκης για μια κοινή στρατηγική.
Στην παρουσίαση των δράσεών του πριν λίγες μέρες, η Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και επί δύο χρόνια πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, έδωσε έμφαση στον στόχο του Οργανισμού, που είναι η ανάδειξη της πόλης ως δημοφιλή τουριστικό προορισμό, με ισχυρή εικόνα και αναγνωρίσιμο Brand name δηλώνοντας πως “μετά από δύο χρόνια δουλειάς χωρίς λόγια, ο Οργανισμός αρχίζει να βρίσκει τον δρόμο του και να παράγει έργο. Στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του ευρωπαϊκού και παγκόσμιου τουρισμού προσπαθούμε να πετύχουμε τους στόχους μας με μια σειρά συγκεκριμένων δράσεων για την προώθηση του brand name “Thessaloniki, Many stories, one heart”.
Ο Οργανισμός επίσης δίνει πια στην Θεσσαλονίκη διαδικτυακή παρουσία, με την νέα www.thessaloniki.travel, τον νέο επίσημο τουριστικό οδηγό της πόλης.