Kαθήκον ή αγγαρεία η επέτειος της 27ης Ιανουαρίου;
Αντιμετωπίζει το υπουργείο Παιδείας ένα τόσο σημαντικό γεγονός ως μία ακόμη «υποχρέωση» και μία ακόμη διεκπεραίωση;
Αίσθηση και ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός ότι η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας για την επέτειο της Διεθνούς Ημέρας Μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος στις 27 Ιανουαρίου έφτασε σε κάποια σχολεία της χώρας με χαρακτηριστική καθυστέρηση.
Σε κάποιες σχολικές μονάδες το έγγραφο από το υπουργείο Παιδείας έφτασε στις 26/1, ενώ υπήρχαν και περιπτώσεις σχολείων που το έλαβαν στις 27/1, ανήμερα δηλαδή της Ημέρας Μνήμης, γεγονός που φυσικά υποτιμά και καταργεί τη δυνατότητα οποιασδήποτε διδακτικής αξιοποίησης.
Αντιμετωπίζει το υπουργείο Παιδείας ένα τόσο σημαντικό γεγονός ως μία ακόμη «υποχρέωση» και μία ακόμη διεκπεραίωση;
Το Υπουργείο Παιδείας φέρει ακέραιη την ευθύνη και ο Πρωθυπουργός πρέπει να αναλάβει τις δικές του ευθύνες για τη στελέχωση και τις πρωτοβουλίες των συνεργατών του.
Στο πλαίσιο διαμαρτυρίας για την προχειρότητα αυτή, ξεκίνησε πρωτοβουλία συγκέντρωσης υπογραφών ζητώντας από το Υπουργείο Παιδείας και τον Πρωθυπουργό να κατανοήσουν τη σημασία της επετείου αυτής για τη δημοκρατία στην ελληνική κοινωνία και τα σχολεία του τόπου.
Η συγκέντρωση υπογραφών γίνεται ΕΔΩ.
Άλλωστε, το θέμα δεν έχει να κάνει με το περιεχόμενο της εγκυκλίου ΕΞΕ – 8481 – 2021 – «Εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές δραστηριότητες για την Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος – 27 Ιανουαρίου τ.έ.» (1) και τις προτάσεις που γίνονται προς τα σχολεία ως προς τις «Εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές δραστηριότητες για την Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος», αλλά κυρίως για την καθυστέρηση στην αποστολή της από πλευράς του υπουργείου.
Όλα αυτά βέβαια, λίγες ημέρες μετά την γκάφα που υπέπεσε το υπουργείο Παιδείας με εγκύκλιο που εστάλη ενόψει της εορτής των Τριών Ιεραρχών δίνοντας τη δυνατότητα στον Σύλλογο Διδασκόντων να αποφασίσει αν θα παραστεί αντιπροσωπεία μαθητών στον εκκλησιασμό τού ναού της περιοχής που βρίσκεται το σχολείο. Κι ας είναι το σχολείο κλειστό…