Uncategorized

Η πρώτη – χειρότερη επίδοση Ζέρβα

Άπαντες σχεδόν λένε: Αυτή η διοίκηση εγγράφεται ως η χειρότερη όλων, μακράν

Parallaxi
η-πρώτη-χειρότερη-επίδοση-ζέρβα-921880
Parallaxi

Λέξεις Θανάσης Παππάς*

Σύνδεση με τα προηγούμενα

Η διοίκηση Μπουτάρη μονολεκτικά έκανε τη διαφορά, στα πράγματα της αυτοδιοίκησης και της πόλης.

Οι μετέχοντες σε αυτή και όσοι αναδείχθηκαν από αυτή πρέπει να αισθάνονται ότι συνέβαλαν και συμμετείχαν σε κάτι ενδιαφέρον.

Ακόμα και όσοι στα τελευταία χρόνια αντιστάθηκαν αντιπολιτευόμενοι, φαντάζομαι ότι δεν χαραμίζουν τη συμβολή τους και ότι έζησαν.

Όλοι πλην ενός. Του σημερινού δημάρχου που από την αρχή της εκλογής του, διατυμπάνιζε πως είχαμε μια χαμένη 10ετια.

Και να φανταστεί κανείς πως στα 5 χρόνια της 10ετιας ήταν αντιδήμαρχος και αναπληρωτής δημάρχου!

245138681-1072421620255851-2193670449375024711-n.jpg

Μόνο λόγια

Από το 2019 λοιπόν …τέρμα τα ψέματα. Είχε όραμα, σχέδιο και όρεξη για δουλειά, πολύ δουλειά. Στρώθηκε λοιπόν στη δουλειά και τα αποτελέσματα είναι εμφανή.

Το ακούς παντού. Στους ανθρώπους της πόλης, στους επιχειρηματίες, στους εργαζόμενους του δήμου. Άπαντες σχεδόν λένε: Αυτή η διοίκηση εγγράφεται ως η χειρότερη όλων, μακράν.

Κυκλοφοριακή θωράκιση

Η διοίκηση Μπουτάρη έλαβε σοβαρά μέτρα για την ‘’κυκλοφοριακή θωράκιση’’ της πόλης και την εμπέδωση μιας νοοτροπίας τήρησης των νόμων και των κανονισμών, στα θέματα διαχείρισης της πόλης. Βασικά μέτρα ήταν τα εξής:

  • Καθιέρωσε -μετά από πολλές συζητήσεις, γραφειοκρατία και τρικλοποδιές- το νέο ωράριο φορτοεκφόρτωσης για το ιστορικό-εμπορικό κέντρο, με στόχο να μπει τάξη και φρένο στην ασύδοτη και ανεξέλεγκτη συμπεριφορά των εμπλεκομένων με τις φ/ε.
  • Ανανέωσε τον κανονισμό λειτουργίας των πεζοδρόμων, έκανε προμήθειες νέων ηλεκτρονικών κυλινδρικών εμποδίων, προκειμένου οι φ/ε να γίνονται μόνο όταν επιτρέπεται. Οι πεζόδρομοι δεν είναι πάρκινγκ και χώροι φ/ε όποτε επιθυμεί ο καθείς.
  • Σχεδίασε και εφάρμοσε, με βάση την κυκλοφοριακή μελέτη για το κέντρο, μέτρα για την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία των λεωφορειολωρίδων και των βασικών αξόνων, με πασαλάκια. Στόχος η ανεμπόδιστη κυκλοφορία με σεβασμό στους νόμους και στον ΚΟΚ.

Ήταν όλα έτοιμα, ορισμένα είχαν εφαρμοστεί και έπρεπε να ολοκληρωθούν. Σήμερα όλοι τρομάζουν με το μέγεθος της παραβατικότητας και της γιγάντωσης του κυκλοφοριακού.

Τα κατεδάφισε όλα σε χρόνο αστραπή

Η παραβατικότητα και η ασύδοτη συμπεριφορά είναι καθημερινό φαινόμενο, καθώς όλοι έχουν εθιστεί από την συμπεριφορά της διοίκησής αυτής και έχουν το ελεύθερο.

Το χειρότερο είναι ότι διαμορφώνεται μια νοοτροπία, μια ‘’συνείδηση’’ κοινωνικής παραβατικότητας που είναι δύσκολο να αναστραφεί.

Χρειάζεται μεγάλη αποφασιστικότητα και ενσυνείδητη εγρήγορση για την αντιστροφή αυτής της οδυνηρής κατάστασης.

Για να γίνει αυτό πρέπει αναγκαστικά να διαρκέσει η ‘’κοινωνική και αστική παραβατικότητα’’, ένα χρόνο ακόμα, αφού η διοίκηση αυτή αποδείχθηκε κατώτερη των περιστάσεων, σε όλους τους τομείς. Άλλωστε στα ‘’οράματα της’’ ήταν πρωτίστως η κατεδάφιση των όποιων θετικών της προηγούμενης διοίκησης.

Λες και ήθελε να αφανίσει τα ίχνη της.

Όμως όταν στηρίζεσαι στις πελατειακές σχέσεις και δεν είσαι αυθεντικός αυτά παθαίνεις.

*Ο Θανάσης Παππάς είναι αρχιτέκτονας, πρώην αντιπρόεδρος του Οργανισμού Ρυθμιστικού Θεσσαλονίκης και πρώην αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Ανακύκλωσης Δήμου Θεσσαλονίκης.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα