Pads4Dads: Οι πατεράδες μιλούν (επιτέλους) για την περίοδο!
Μια υπέροχη καμπάνια.
Επιτέλους, το 2019 μπορούμε να μιλάμε για την περίοδο, ανοιχτά και με περηφάνια. Καμπάνιες σε όλο τον κόσμο, ρίχνουν αυτή την πολυπόθητη γροθιά στο στομάχι του συντηρητισμού και προωθούν τη σημαντικότητα του ανοιχτού διαλόγου για το θέμα.
Πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν οι μπαμπάδες, οι οποίοι αναλαμβάνουν τα ηνία και καθοδηγούν το ανδρικό φύλο προς την πρόοδο, με μια νέα κίνηση που έρχεται από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Η διαδικτυακή καμπάνια #PadsforDads, αποτελεί πρωτοβουλία της εταιρείας ‘’Hey Girls’’. Το πρόσωπο του κινήματος είναι ο ηθοποιός Michael Sheen, ο οποίος κινητοποιεί τους πατεράδες να αγοράζουν προϊόντα υγιεινής για τις κόρες τους και να νιώθουν επαρκείς ώστε να συζητούν το θέμα της περιόδου μαζί τους.
«Όταν ψωνίζεις για το φαγητό της κόρης σου, γνωρίζεις τι να αγοράσεις. Όταν πρόκειται για ταμπόν, δεν έχεις ιδέα! Έχω κόρη και ξέρω πόσο δύσκολη μπορεί να είναι η συζήτηση περί περιόδου» μοιράζεται ο M. Sheen, ηθοποιός και ακτιβιστής, ο οποίος μάχεται για την κατάρριψη του συγκεκριμένου θέματος-ταμπού.
«Ας μην αφήσουμε τους μπαμπάδες έξω από την ‘’αιματηρή’’ συζήτηση!»
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Σύμφωνα με έρευνα του ‘’Hey Girls’’, 1 στους 3 πατεράδες δεν είναι έτοιμος για αυτή τη συζήτηση. Στο πλαίσιο της έρευνας κυκλοφόρησε ένας οδηγός γραμμένος από μπαμπάδες για μπαμπάδες, όπου μπορούν να μάθουν πώς να διαχειρίζονται το θέμα με τις κόρες τους.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Celia Hodson, ιδρυτικό μέλος της ‘’Hey Girls’’, εξηγεί γιατί είναι σημαντική η παροχή των πατεράδων με πληροφορίες σχετικά με την περίοδο και τα προϊόντα υγιεινής.
«Η εκπαίδευση παίζει σημαντικό ρόλο στην κατάρριψη των μύθων και των ταμπού σχετικά με την περίοδο» δηλώνει η Hodson.
Πηγή: Independent