10+ παραστάσεις που δεν πρέπει να χάσετε

0
9912

Το σανίδι τρίζει αμυδρά. Η αυλαία σηκώνεται. Οι ηθοποίοι βγαίνουν στην σκηνή. Το κοινό σωπαίνει και παρακολουθεί. Η μαγεία του θεάτρου κατακλύζει τον χώρο όπου και αν βρεθεί, το τελευταίο διάστημα βρίσκεται διαρκώς στην Θεσσαλονίκη. Ξεχωρίσαμε 10+ παραστάσεις που δεν πρέπει να χάσετε αυτή την εποχή στην πόλη, οπότε μην χάνετε καιρό και τρέξτε να πάρετε εισιτήρια!

“Ταρτούφος ή Οι Απατεώνες”

ταρτουΜετά από δυο επιτυχημένες σεζόν στην Αθήνα, η σκοτεινή κωμωδία του Μολιέρου «Ταρτούφος ή Οι απατεώνες» σε διασκευή και σκηνοθεσία των Αιμίλιου Χειλάκη και Μανώλη Δούνια, ανεβαίνει στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για 5 μόνο παραστάσεις. Πρόκειται για μια σύγχρονη ανάγνωση του κλασικού έργου του Μολιέρου, σε νέα έμμετρη μετάφραση του βραβευμένου ποιητή Γιώργου Μπλάνα, με πρωταγωνιστές τον Αιμίλιο Χειλάκη, τον Άλκι Κούρκουλο και οκτώ ακόμη σπουδαίους ηθοποιούς. Ο Ταρτούφος, ένας ψευτοθρησκευόμενος μικροαπατεώνας που παρουσιάζεται ως υπέρμαχος της ενάρετης ζωής, φιλοξενείται από μια πλούσια, αστική οικογένεια του Παρισιού και διαταράσσει τις ενδοοικογενειακές σχέσεις επηρεάζοντας τον πατέρα της οικογένειας, Οργκόν. Παρόλες τις εκκλήσεις των υπολοίπων μελών της οικογένειας που προσπαθούν να τον πείσουν ότι ο Ταρτούφος είναι κατ’ επίφαση μόνο άνθρωπος της εκκλησίας, ο Οργκόν επιμένει ότι η παρουσία του μέσα στο σπίτι είναι προς όφελος ολόκληρης της οικογένειας.

*Παρασκευή 24 Μαρτίου στις 21:00. Σάββατο 25 Μαρτίου στις 18:00 (απογευματινή) & στις 21:00 (βραδυνή). Κυριακή 26 Μαρτίου στις 18:00 (απογευματινή) & 21:00 (βραδυνή).
Διάρκεια παράστασης: 100′. Προπώληση εισιτηρίων στα Εκδοτήρια της οδού Αριστοτέλους, στα Εκδοτήρια του Μεγάρου και on-line στο www.tch.gr. Πληροφορίες – κρατήσεις: 2310 895938-9.  Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης (Αίθουσα Φίλων Μουσικής – κτίριο Μ1).

“Ελένη” 

ελενηΟ Δ. Αβδελιώδης μετά την συγκλονιστική του αναπαράσταση στο έργο «Πλάτωνα Απολογία Σωκράτη» που καθήλωσε ανθρώπους κάθε ηλικίας και εξακολουθεί να διακρίνεται παντού ανά τον κόσμο, ολοκλήρωσε τη νέα του παράσταση, σκηνοθετώντας για πρώτη φορά Γιάννη Ρίτσο. Η παράσταση θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα της στη Θεσσαλονίκη στο Θέατρο Αυλαία για 5 μόνο παραστάσεις. Η Βερονίκη Αργέντζη, στην πρώτη της συνεργασία με τον Δήμο Αβδελιώδη, ερμηνεύει μοναδικά, το εμβληματικό αυτό έργο του μεγάλου μας ποιητή. Έργο, όπου μέσα από ένα γκρεμοτσακισμένο, γερασμένο κόσμο κωμικοτραγικών εικόνων και αποτυχημένων ονείρων, αναδύεται το φάσμα της Ελένης, ολοζώντανο, στην αναζήτηση μιας απελευθερωτικής αυτογνωσίας, και επιλογής μιας νέας συνειδητής ταυτότητας.

*Τετάρτη 22 Μαρτίου- Κυριακή 26 Μαρτίου. Ώρα Έναρξης: 21:00. Κρατήσεις θέσεων στο 2310237700. Ώρες λειτουργίας : 10:30 π.μ – 1:30 μ.μ και 5:30 μ.μ – 9:00 μ.μ. Θέατρο Αυλαία, Πλατεία ΧΑΝΘ (πλευρά Τσιμισκή). Τιμή εισιτηρίου: Προπώληση, φοιτητές, άτομα άνω των 65, πολύτεκνων, ΑΜΕΑ 10,00 ευρώ. Ταμείο 12,00 ευρώ.

“Ο Πέτρος και ο Λύκος” 

κθβεΤο μουσικό παραμύθι “Ο Πέτρος και ο Λύκος” γράφτηκε από τον Προκόφιεφ με σκοπό να διδάξει τα παιδιά σχετικά με το χαρακτήρα και τη χρήση των οργάνων της ορχήστρας και να τα εξοικειώσει με αυτά. Ο Πέτρος ζει στο σπίτι του παππού του στο δάσος και ως γενναίος νέος δεν φοβάται καθόλου τους κακούς λύκους. Αγνοώντας τις προειδοποιήσεις του παππού του τα βάζει με το λύκο, τον οποίο αιχμαλωτίζει με τη βοήθεια ενός πουλιού. Η γάτα (κλαρινέτο), η πάπια (όμποε), το πουλί (φλάουτο), ο παππούς (φαγκότο), οι κυνηγοί (πνευστά-κρουστά), ο λύκος (κόρνο) και ο Πέτρος (έγχορδα) πρωταγωνιστούν σε αυτή την πολυαγαπημένη ιστορία και διδάσκουν ευχάριστα, με τους ήχους του καθενός να παραπέμπει στα ηχοχρώματα των αντίστοιχων οργάνων. Η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, διοργάνωσε μία σειρά παραστάσεων για σχολεία στην Αίθουσα Συναυλιών της Κ.Ο.Θ. ‘Σόλων Μιχαηλίδης’, τις οποίες παρακολούθησαν από το Νοέμβριο περισσότεροι από 2.500 μαθητές. Λόγω της περιορισμένης χωρητικότητας της αίθουσας δεν κατέστη δυνατόν να φιλοξενηθούν όλα τα σχολεία που ενδιαφέρθηκαν, ενώ πολλοί φίλοι εξεδήλωσαν το ενδιαφέρον να παρακολουθήσουν τις παραστάσεις οικογενειακά. Έτσι προγραμματίστηκαν και δύο απογευματινές παραστάσεις στην Αίθουσα Τελετών του Α.Π.Θ.. Η όμορφη “Συμφωνία των Παιχνιδιών” του πατρός Μότσαρτ αποτελεί το ιδανικό ξεκίνημα μίας μουσικής παράστασης για παιδιά.

*Κυριακή 19 Μαρτίου. Ώρες 17:30 & 19:00. Αίθουσα Τελετών Α.Π.Θ. Τιμές εισιτηρίων:
Γενική είσοδος 10€. Μειωμένο 5 €. Προπώληση εισιτηρίων από το εκδοτήριο της Κ.Ο.Θ. Λεωφόρος Νίκης 73, τηλ. 2310 236990 (Δευτέρα-Πέμπτη) 09:00-17:00, Παρασκευή 09:00-14:00) και από το www.tsso.gr.

“Θα πεθάνω αν πεθάνεις” 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAΤο “Θα πεθάνω αν πεθάνεις” είναι έργο της Σουηδής συγγραφέως Anna Maria Nygren σε σκηνοθεσία Έλενας Πέγκα, και μιας ομάδας ταλαντούχων νεότατων ηθοποιών, τους Γιώργο Βουβάκη, Ορέστη Καρύδα, Κατερίνα Μισιχρόνη και Αλεξάνδρα Ταβουλάρη. Μετά την Αθήνα, η παράσταση θα φιλοξενηθεί στο Θέατρο Αυλαία στη Θεσσαλονίκη μόνο για 5 παραστάσεις. Δύο κορίτσια και δύο αγόρια καταφεύγουν πίσω από ένα δημόσιο κτίριο και πειραματίζονται με τα όρια, τον κίνδυνο, τον έρωτα, την βία, την παραβατικότητα. Απόλυτα και ακραία συναισθήματα σε νεαρά σώματα και ψυχές επιδιώκουν σχέσεις αγάπης και φιλίας, σχέσεις συνύπαρξης, που εύκολα καταλήγουν επικίνδυνες και βίαιες, εύθραυστες και ασταθείς. Το έργο μιλά για το τι σημαίνει εγκατάλειψη, μη αποδοχή, άρνηση. Τα παιδιά που δεν είναι παιδιά, που δεν ξέρουν πώς να ζήσουν, που είναι αποκομμένα από τον κόσμο των ενηλίκων, μιμούνται πράξεις και λόγια ενός κόσμου σκοτεινού και κατεστραμμένου. Στον κόσμο τους όλα είναι αμφίσημα. Η αγάπη έχει την δύναμη να σώσει αλλά και να καταστρέψει την ίδια στιγμή. Αυτά που τους προκαλούν πόνο είναι και αυτά που επιθυμούν γιατί είναι γεμάτα φόβο, αγριεμένα από την απουσία χαράς. Όπως τα παιδιά που μεγαλώνουν σε αυτόν τον κόσμο που αδιαφορεί για αυτά, έτσι και εμείς είμαστε σε έναν κόσμο που αδιαφορεί για μας και εμείς για αυτόν, είμαστε αυτά τα παιδιά που δεν ξέρουμε τι σημαίνουν οι πράξεις μας, που τις κάνουμε ενώ τις φοβόμαστε, ενώ δεν ξέρουμε τι κάνουμε.

*Τετάρτη , Πέμπτη ,Παρασκευή , Σάββατο , Κυριακή (από 29 Μαρτίου 2017 έως 2 Απριλίου 2017). Ώρες παραστάσεων: στις 21:00. Τιμές Εισιτηρίων : Γενική είσοδος 12€, Μειωμένο 10€. Τηλεφωνικές κρατήσεις: 2310-237700. Διάρκεια παράστασης: 70 λεπτά

“Ο Θεός της Σφαγής” 

θεοςΜετά από 192 παραστάσεις και πάνω από 51000 θεατές η εξαιρετική και πολυβραβευμένη κοινωνική κωμωδία που ενθουσίασε κοινό και κριτικούς στην Αθήνα θα παρουσιαστεί από την Κυριακή 16 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη και το Θέατρο Αριστοτέλειον. Δύο εντεκάχρονα αγόρια τσακώνονται στο πάρκο και το αποτέλεσμα του καβγά τους είναι μώλωπες, σκισμένα χείλη και δυο κατεστραμμένα δόντια. Οι γονείς του θύματος καλούν τους γονείς του θύτη στο σπίτι τους. Τέσσερεις ενήλικες, καλλιεργημένοι και πολιτισμένοι, συζητούν το πρόβλημα κι αναζητούν ευγενικά μια λύση. Λίγη ώρα μετά, τους βρίσκουμε να συμπεριφέρονται πιο ανώριμα και βάρβαρα από τα παιδιά τους. Τα ζευγάρια επιτίθενται το ένα στο άλλο, οι γυναίκες στους άνδρες, οι άνδρες στις γυναίκες, ώσπου στο τέλος είναι όλοι εναντίον όλων. Ο Θεός της Σφαγής εμφανίζεται, ένα χάμστερ εξαφανίζεται, και κάθε ενήλικη, πολιτισμένη συμπεριφορά δίνει τη θέση της στον ανήλικο εαυτό και στα ζωώδη ένστικτα που οι τέσσερις ήρωες κρύβουν μέσα τους. “Ο Θεός της Σφαγής” είναι σκηνοθεσίας Γασμίνας Ρεζά και συμμετέχουν οι Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Στεφανία Γουλιώτη, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος και Λουκία Μιχαλοπούλου.

*Απο Κυριακή 16 Απριλίου. Τετάρτη-Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο- Κυριακή: 21:15- Σάββατο – Κυριακή: 19:00. Τιμές Εισιτηρίων: €20, €15 (φοιτητικό). Σάββατο βράδυ €20 (γενική είσοδος). Τετάρτη -Πέμπτη: €15 (άνω των 65 ετών, νεανικό έως 26 ετών, ανέργων),
€14 (Deals for you Cosmote) Τετάρτη ,Πέμπτη. Διάρκεια Παράστασης 90′. Ώρες Ταμείων: 10:30 – 14:00, 17:30-21:00. Θέατρο Αριστοτέλειον, Εθνικής Αμύνης 2.

“Καλιγούλας” 

καλιγουλαςΟ Καλιγούλας, το κορυφαίο έργου του βραβευμένου με Νόμπελ Αλμπέρ Καμύ, σε σκηνοθεσία Αλίκης Δανέζη Knutsen, με το Γιάννη Στάνκογλου στον ομώνυμο ρόλο, έναν πολυμελή θίασο εξαιρετικών ηθοποιών και πρωτότυπη μουσική live επί σκηνής από τον Blaine Reininger των Tuxedomoon, έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, για τρεις μοναδικές παραστάσεις, μετά την επιτυχία που σημείωσε στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.  Ο «Καλιγούλας» δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά τον Μάιο 1944. Ο ίδιος Καμύ το εντάσσει στον «Κύκλο του Παραλόγου», στον οποίο ανήκουν «Ο Ξένος» (1942) και το δοκίμιο «Ο μύθος του Σισύφου» (1942). Η Αλίκη Δανέζη Knutsen, μετά τις θεατρικές επιτυχίες «Festen» και «Οι ζωές των άλλων», σκηνοθετεί έναν πολυμελή θίασο 13 ηθοποιών σε ένα από τα πιο σημαντικά θεατρικά έργα του 20ου αιώνα, αποτυπώνοντας επί σκηνής την δραματική πορεία του Καλιγούλα προς το θάνατο ως μια πράξη «αυτοθυσίας» κι όχι παραφροσύνης.

O Ρωμαίος Αυτοκράτορας Καλιγούλας οδηγείται στα όρια της παράνοιας μετά την απώλεια της αδελφής και ερωμένης του Δρουσίλλας. Η βία, οι συγκρούσεις, οι πλεκτάνες, οι διαξιφισμοί με τους Πατρίκιους συνθέτουν ένα ασφυκτικό σκηνικό, που ο ίδιος επί της ουσίας δημιουργεί, προκειμένου να προκαλέσει τον θάνατό του. Γίνεται καθρέφτης της κοινωνίας γύρω του και ενσαρκώνει με απόλυτη συνείδηση τον παραλογισμό της ύπαρξης και το ανέφικτο της ευτυχίας. Ο Καλιγούλας είναι η ιστορία μιας «ανώτερης» αυτοκτονίας.

*Παρασκευή 21, Σάββατο 22 και Κυριακή 23 Απριλίου. Ώρα: 21.00. Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. 25ης Μαρτίου και Παραλία. Τηλέφωνο: 2310 895938-9. Τιμές εισιτηρίων
Διακεκριμένη & Α’ Ζώνη 18€. Β’ Ζώνη 15€. Γ’ Ζώνη και μειωμένο 12€ 8€ (μειωμένης ορατότητας).

Όλο τον Μάρτιο το Θεατρικό Φεστιβάλ Ανοιχτή Σκηνή 

ANOIXTH SKHNH 2017Η Ανοιχτή Σκηνή ξεκίνησε το 2012 ως 1ο Θεατρικό Φεστιβάλ της Πόλης και βρίσκεται αισίως στην έκτη χρονιά λειτουργίας της. Δείτε εδώ οσά πρέπει να γνωρίζετε για το Φεστιβάλ.

“Aνεμοδαρμένα Ύψη” 

ανεμοδαρμεναΤα «Ανεμοδαρμένα ύψη» γράφτηκαν από την αγγλίδα συγγραφέα Έμιλυ Μπροντέ το 1847, όταν ήταν μόλις 27 ετών. Καθώς είναι ένα από τα πιο γνωστά έργα της παγκόσμιας λογοτεχνίας, έχει μεταφερθεί στο θέατρο και στον κινηματογράφο, έχει γίνει όπερα, μιούζικαλ και μπαλέτο. Ήρωές του είναι τα μέλη δύο οικογενειών, που κατοικούν σε απομονωμένα σπίτια στα χερσοτόπια του Γιόρκσαϊρ και σημαδεύονται από τον έρωτα του Χίθκλιφ και της Κάθριν. Η Μπροντέ παρουσιάζει την ιστορία της καταστροφής τους, φέρνοντας στην επιφάνεια τα απελπισμένα και παράφορα βάθη της ανθρώπινης ύπαρξης, με τρόπο αντίστοιχο της αρχαίας τραγωδίας.

Το βικτωριανό μυθιστόρημα διασκευάζει και σκηνοθετεί ο Γιάννης Καλαβριανός, που συνεργάζεται για πρώτη φορά με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Για τον Γιάννη Καλαβριανό, η ουσία του έργου βρίσκεται στα λόγια της Κάθριν, η οποία, αν και παντρεύτηκε τον Λίντον και έδιωξε τον Χίθκλιφ από κοντά της, ομολογεί: «Η αγάπη μου για τον Λίντον είναι σαν το φύλλωμα στο δάσος: ο χρόνος θα το αλλάξει, όπως ο χειμώνας αλλάζει τα δέντρα. Η αγάπη μου, όμως, για τον Χίθκλιφ, μοιάζει με τους αιώνιους βράχους από κάτω. Είναι η πηγή μιας ελάχιστα ορατής αλλά απολύτως αναγκαίας απόλαυσης. Ο Χίθκλιφ είμαι εγώ. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς τη ζωή μου. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς την ψυχή μου».

*11 Φεβρουαρίου- 4 Απριλίου, Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών, Εθνικής Αμύνης 2, Τηλέφωνο: 2315 200 200

“Γκιακ” 

γκιακΓεννημένος το 1983 στη Μαλεσσίνα Λοκρίδας, ο Δημοσθένης Παπαμάρκος, συγγραφέας του “Γκιακ” άρχισε να γράφει το 1998. Το “Γκιακ” είναι το τελευταίο του έργο και το 2015 τιμήθηκε με το Βραβείο της Ακαδημίας Αθηνών και το Λογοτεχνικό Βραβείο Διηγήματος του περιοδικού «Αναγνώστης». Η σκηνοθέτιδα του έργου, Γεωργία Μαυραγάνη περιγράφει το έργο ως εξής: «Σε ένα τραπέζι γάμου κάπου στα χωριά της Λοκρίδας, σε μια γιορτή «ένωσης» θα ξετυλιχθούν οι ιστορίες των συνδαιτυμόνων, δηλαδή οι ιστορίες του Γκιακ. Γκιακ σημαίνει στα αρβανίτικα αίμα, συγγένεια εξ αίματος, βεντέτα, αντεκδίκηση και φυλή. Οι πρωταγωνιστές αυτών των ιστοριών, αρβανίτες από τα χωριά της Λοκρίδας, έχουν πολεμήσει στη μικρασιατική εκστρατεία κι έχουν όλοι βιώσει το βίαιο τραύμα του πολέμου και της μάχης. Όταν πια επιστρέφουν στον τόπο τους δεν είναι οι ίδιοι. Θα συγκρουστούν με τις παραδοσιακές αξίες της κοινωνίας που τους άνδρωσε και θα κλονιστούν βαθιά, καθώς τίποτα πια στη θέαση του γύρω τους κόσμου δεν είναι το ίδιο. Με έναν τραχύ λαϊκό και έντονα προφορικό λόγο, θα εκμυστηρευτούν τις ιστορίες τους και θα μας κάνουν κοινωνούς των ηθικών και ψυχικών τους διλλημάτων, μεταφέροντας ταυτόχρονα με το δικό τους προσωπικό «ντοκουμέντο» τη βίαιη μεταμόρφωση όλου του σύγχρονου ελληνικού κράτους».

*18 Φεβρουαρίου – 9 Απριλίου, Μικρό Θέατρο Μονής Λαζαριστών, Κολοκοτρώνη 25-27, Σταυρούπολη, Τηλέφωνο: 2315 200 200

Νόστος 

νοστο2Κάθε μέρα σε όλο τον κόσμο υπάρχουν άνθρωποι που αφήνουν τα σπίτια τους, εγκαταλείποντας ένα όνειρο, προς αναζήτηση ενός καλύτερου κόσμου. Άνθρωποι φεύγουν από τον νότο προς τον βορρά, άνθρωποι φεύγουν από την ανατολή προς τη δύση, άνθρωποι φεύγουν από τον νότο της Δύσης προς τον βορρά της Δύσης. Πολλές φορές, όμως, πολλοί από αυτούς τους ανθρώπους δεν καταφέρνουν ποτέ να πλησιάσουν το όνειρό τους, να φτάσουν, δηλαδή, σε αυτόν τον καλύτερο κόσμο, στην ονειρεμένη «Δύση». Κάποιοι, λίγο πιο τυχεροί, που καταφέρνουν να φτάσουν στην καινούρια χώρα, έρχονται αντιμέτωποι με δύσκολες και πρωτόγνωρες εμπειρίες, συνειδητοποιώντας από κοντά την σκληρή πραγματικότητα του να είναι κανείς αόρατος, περιθωριοποιημένος, ένας πολίτης «δεύτερης» κατηγορίας. Σε αυτούς τους ανθρώπους εστιάζει και η παράσταση «Νόστος». Σε όλους αυτούς τους μετανάστες ή πρόσφυγες που έχουν αναγκαστεί να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους για χρόνια και, έχοντας περάσει μια δύσκολη ζωή στην ξενιτιά, κάποια στιγμή, έρχεται η ώρα να επιστρέψουν στην πατρίδα τους. Είναι η μέρα της επιστροφή τους…

Νόστος… Ποιες είναι οι αναμνήσεις τους; Τι από αυτά που άφησαν τότε πίσω είναι εκεί τώρα για αυτούς; Πώς είναι τα πράγματα όταν επιστρέφουν; Πόσο έχουν αλλάξει οι ίδιοι; Πόσο η πατρίδα τους; Πόσο ο κόσμος τους; Βρίσκουν ανταπόκριση τα όνειρα και οι προσδοκίες τους; Πού ανήκουν τελικά αυτοί οι άνθρωποι; Πρόκειται για μια σύγχρονη παράσταση κουκλοθεάτρου με ηθοποιούς, με μουσική επί σκηνής και θέατρο σκιών. Όλες οι παραπάνω τέχνες και τεχνικές συνδυάζονται δημιουργικά προσφέροντας η καθεμιά ξεχωριστά στο χτίσιμο των πέντε ιστοριών που παρουσιάζονται στην παράσταση, των πέντε, δηλαδή, διαφορετικών ανθρώπων που, μετά από πολλά χρόνια, επιστρέφουν στην πατρίδα τους: στο Αφγανιστάν, στην Αλβανία, στην Μπουρκίνα Φάσο, στη Γουατεμάλα και στην Ελλάδα. Σκηνοθεσία του Koldo Vío. Ερμηνευόυν οι Ελένη Γιαννούση, Γιάννης Γκρέζιος, Αναστασία Δαλιάκα…

*Από Πέμπτη 23 Μαρτίου έως Κυριακή 9 Απριλίου. Ώρα: 21.00 , Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών – Φουαγιέ. Ημέρες παραστάσεων: Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή, στις 21:00. Τιμές εισιτηρίων: από 5 έως 13 €.

Δεν σε ξέχασα ποτέ

PP0761J0002v04
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει σε σκηνοθεσία Μιχάλη Σιώνα το έργο του Λέοντα Α. Ναρ, Δεν σε ξέχασα ποτέ, στην Αίθουσα Αιμίλιος Ριάδης του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας “Πόλεμος – Προσφυγιά – Μετανάστευση”.
Μια μουσικοθεατρική παράσταση σε σκηνοθεσία του Μιχάλη Σιώνα για έναν έρωτα που, μετά από πολλές περιπέτειες και αν και ανεκπλήρωτος, αναζητά δικαίωση. Μια παράσταση για τη ζωή μιας διάσημης τραγουδίστριας που τραγουδάει επί σκηνής 13 σεφαραδίτικα και ρεμπέτικα τραγούδια, μερικά από τα οποία γνωρίζουμε κυρίως από την ελληνική εκδοχή τους (Μικρός Αρραβωνιάστηκα, Πού να Βρω Γυναίκα να σου Μοιάζει, Μισιρλού κ.α.). Ένα έργο το οποίο, θυμίζοντας πως οι περισσότεροι από εμάς ήμασταν κάποτε μετανάστες, τιμάει την ιστορία της ισραηλιτικής κοινότητας Θεσσαλονίκης και υπενθυμίζει πως στην πόλη αυτή κάποτε ζούσαν αδερφωμένοι Ορθόδοξοι, Εβραίοι και Οθωμανοί. Στους ρόλους οι Σοφία Καλεμκερίδου και Γιάννης Χαρίσης, ενώ τη μουσική της παράστασης ερμηνεύει ζωντανή ορχήστρα.
*31 Μαρτίου 2017 έως 02 Απριλίου 2017, Μέγαρο μουσικής, ώρα 21:00. Aίθουσα Αιμίλιος Ριάδης. 

 

Shares

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ