Θέατρο

Τα θέατρα του Φεβρουαρίου

Αυτά είναι τα θεατρικά που αναμένουμε τον νέο μήνα στη Θεσσαλονίκη.

Parallaxi
τα-θέατρα-του-φεβρουαρίου-282697
Parallaxi

Ο Φεβρουάριος μπαίνει πλήρης παραστάσεων, με την θεατρική σκηνή της πόλης να υπόσχεται πληθώρα νέων έργων πίσω από την αυλαία της, έτοιμων να υποδεχτούν το κοινό της. Δεκαέξι ολόκληρα θεατρικά αναμένουμε τον νέο μήνα στη Θεσσαλονίκη, τα οποία σίγουρα δεν πρέπει να χάσετε. Σημειώστε.

Στο ΚΘΒΕ

«ΝΤΑ» του Χιου Λέοναρντ

Το «ΝΤΑ», το πολυβραβευμένο και διακεκριμένο έργο του Ιρλανδού θεατρικού συγγραφέα Χιου Λέοναρντ, παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία Δημοσθένη Παπαδόπουλου, στην πρώτη του συνεργασία με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.

Ένας γιος επιστρέφει στην πόλη που γεννήθηκε για την κηδεία του πατέρα του και βιώνει ξανά όλη την προηγούμενη ζωή του. Ένα έργο με πολύ χιούμορ και βαθιά συγκίνηση που ξεδιπλώνει τις σχέσεις γιου – πατέρα και μάνας μέσα από αλλεπάλληλα πηδήματα μέσα στον χρόνο. Ο χρόνος είναι στην ουσία ο πρωταγωνιστής στο έργο. Ο υποκειμενικός και αντικειμενικός χρόνος καθώς και η υποκειμενική κρίση που αλλάζει μέσα σε αυτόν. Ο Ντα (υποκοριστικό από το Daddy) μεταμορφώνεται στα μάτια του γιου του πότε σε μία τρυφερή και στοργική φιγούρα και πότε σε έναν πραγματικό τύραννο.

Ένα έργο που παρουσιάζει με πολύ μοντέρνο τρόπο το μικροαστικό κοινωνικό και οικογενειακό περιβάλλον του εικοστού αιώνα στην Ιρλανδία μέσα στο οποίο μεγάλωσε ένα παιδί που τώρα ως ενήλικας το ζει σχεδόν ψυχαναλυτικά και λυτρωτικά από την αρχή. Στο ρόλο του ΝΤΑ ο Κώστας Σαντάς.

Η παράσταση παρουσιάζεται με αγγλικούς υπέρτιτλους κάθε Σάββατο και Κυριακή.

*Έναρξη: 27 Ιανουαρίου 2018, Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών, Ώρες: Τετάρτη: 18.00, Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο 21:00, Κυριακή 19:00, Πληροφορίες: 2315 200000

«Περιμένοντας τον Γκοντό» του Σάμουελ Μπέκετ

Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει τη νέα παραγωγή «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Σάμουελ Μπέκετ, σε σκηνοθεσία Γιάννη Αναστασάκη. Το αντισυμβατικό έργο του Μπέκετ έρχεται από το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018, στο Βασιλικό Θέατρο.

Εβδομήντα χρόνια μετά τη συγγραφή του (1948) το αριστουργηματικό έργο του Σάμουελ Μπέκετ «Περιμένοντας το Γκοντό» φωτίζει τα αδιέξοδα της μεταπολεμικής Ευρώπης. Έχει γίνει πλέον καθεστώς η Ρώσικη Επανάσταση του ΄17, που με το ξέσπασμά της δημιούργησε τεράστιες προσδοκίες, έχουν λήξει δυο παγκόσμιοι πόλεμοι που άφησαν εκατομμύρια νεκρούς κι ερείπια κι ο άνθρωπος στα μισά του 20ού αιώνα προσπαθεί να βρει την ελπίδα. Μετέωροι σε ένα έρημο τοπίο ο Βλαδίμηρος κι ο Εστραγκόν  μιλούν, σιωπούν και περιμένουν. Ο Γκοντό υποσχέθηκε πως θα ρθεί. Μάλλον Αυτός θα δώσει και τη λύση!

Το έργο κατατάχθηκε στο λεγόμενο «Θέατρο του Παραλόγου». Θα μπορούσε νάναι μια κλοουνερί, ένα νούμερο στο τσίρκο, μια πραγματεία για την ανθρώπινη ύπαρξη, ένα δοκίμιο γραμμένο στον 21ο αιώνα που διανύουμε, μια κωμωδία που παρωδεί την τραγωδία του ανθρώπινου είδους από την εμφάνισή του ως σήμερα. Απόλυτα επίκαιρο το θεατρικό έργο του Μπέκετ, ίσως του σημαντικότερου θεατρικού συγγραφέα του 20ού αιώνα, ανεβαίνει στη Σκηνή του Βασιλικού Θεάτρου.

Η παράσταση παρουσιάζεται με αγγλικούς υπέρτιτλους κάθε Παρασκευή και Σάββατο.

*Έναρξη: 3 Φεβρουαρίου 2018, Βασιλικό Θέατρο, Ώρες: Τετάρτη 18:00, Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο 21:00, Κυριακή 19:00, Πληροφορίες: 2315 200000

«Οι Ηλίθιοι» του Νηλ Σάιμον

Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, θέλοντας να ενισχύσει την επαφή του με το θεατρικό κοινό, παρουσιάζει μια νέα παραγωγή που στόχο έχει να φτάσει σε κάθε γειτονιά της πόλης, σε συνεργασία με τους δήμους. «Οι Ηλίθιοι», μια ρομαντική κωμωδία που παίζεται με μεγάλη επιτυχία σε όλες τις σκηνές του κόσμου, θα παρουσιαστεί από το Φεβρουάριο, σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Παπαδόπουλου, σε δημοτικά θέατρα του νομού Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για ένα έργο που σατιρίζει τα κοινωνικά ήθη και τα πολιτικά συστήματα του 20ου αιώνα γραμμένο από τον σπουδαίο και πολυβραβευμένο Αμερικανό θεατρικό συγγραφέα και σεναριογράφο Νηλ Σάιμον.

Ένας νέος δάσκαλος, ο Λέων Τολτσίνσκυ, φθάνει σ’ ένα απομακρυσμένο χωριό της Ουκρανίας γεμάτος όνειρα και φιλοδοξίες για μια λαμπρή καριέρα. Οι κάτοικοι όμως τον πληροφορούν ότι πριν από 200 χρόνια, μια κατάρα έπεσε στο χωριό και από τότε όλοι, άντρες, γυναίκες, παιδιά και ζώα, είναι ηλίθιοι. Καθήκον του δασκάλου είναι να σπάσει την κατάρα αυτή. Αν δεν το καταφέρει μέσα σε 24 ώρες, θα γίνει κι αυτός ηλίθιος.

*Πρώτη Παρουσίαση: Δήμος Συκεών, 9-11 Φεβρουαρίου 2018, Πληροφορίες: 2315 200000

Το πορτρέτο του Ντόριαν Γκρέι στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Η νέα παραγωγή των Χορευτών του Βορρά είναι η σκηνική μεταφορά του Πορτρέτου του Ντόριαν Γκρέυ του Όσκαρ Ουάιλντ. Το πορτρέτο γερνά, αλλά ο Ντόριαν παραμένει νέος. Ο Ντόριαν –η όψη της τελειότητας χωρίς συναίσθημα– αντανακλά ολόκληρη την κοινωνία. Ηδονισμός, εμμονή με την όψη, λατρεία του ειδώλου, καταστροφική φύση του ναρκισσισμού. Ένας ολόκληρος κόσμος με ένα κινητό στο χέρι αυτοφωτογραφίζεται. Η γενιά των selfies, της ανάγκης αποδοχής μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, της συχνής αυτοέκθεσης, κοιτάζει με αμηχανία το πορτρέτο του Ντόριαν. Μήπως όμως είναι αντανάκλαση; Οι Χορευτές του Βορρά, χωρίς emoticons και pixels ψευδαίσθησης, χορεύουν τη σκοτεινή ιστορία του εθισμού στην εικόνα του Εγώ.

*2-4 Φεβρουαρίου 2018, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, 25ης Μαρτίου και Παραλία, Ώρα: 21:00, Τηλ. 2310 895 800

Στο Θέατρο Αυλαία

Το 2018 βρίσκει το Θέατρο Αυλαία φέρνει συνεργασίες με τις πιο δημοφιλείς ομάδες της Θεσσαλονίκης και παρουσίαση των πιο ξεχωριστών παραστάσεων της Αθήνας.

Nerium Park

Η Θεατρική ομάδα ριSκο και το Αβέρτο Θέατρο παρουσιάζουν  για πρώτη φορά στην Ελλάδα  το σύγχρονο έργο του Καταλανού συγγραφέα Josep Maria Miro, “Νέριουμ Παρκ” (Nerium Park) σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Οικονόμου στο “Θέατρο Αυλαία”.

Ο Ζεράρ και η Μάρτα, ένα νεαρό ζευγάρι, αγοράζουν το πρώτο διαμέρισμα σε ένα συγκρότημα νεόδμητων κατοικιών, το “Nerium Park”, στα περίχωρα της μεγαλούπολης που ζουν και εργάζονται. Το ζευγάρι που είναι εννέα χρόνια μαζί μοιάζει να βρίσκει στο καινούργιο τους διαμέρισμα το ιδανικό τόπο για να δημιουργήσουν την οικογένεια που ονειρεύονται. Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Ο αρχικός ενθουσιασμός πολύ γρήγορα υποχωρεί και στη θέση του εισβάλει ο φόβος, η ανασφάλεια και η τρέλα. Tο έργο εκτυλίσσεται σε 12 σκηνές, όσοι και οι μήνες ενός έτους, και ο τίτλος του συνδέεται με το επιστημονικό όνομα της πικροδάφνης  (Nerium Oleander), ενός διακοσμητικού τοξικού θάμνου που χρησιμοποιείται ευρέως για τη διακόσμηση των νέων οικισμών και των οδικών αρτηριών.

To “Nerium Park” αναφέρεται στη γενιά της οικονομικής κρίσης, που ενηλικιώθηκε σε ένα αμείλικτα υλιστικό και ανταγωνιστικό κόσμο και που δε διαθέτει τα ψυχικά εφόδια για να αντιμετωπίσει το κοινωνικό  χάος  που έφερε μαζί της η νέα οικονομική πραγματικότητα. Μια δυνατή ιστορία με μεγάλη αγωνία, ένα απροσδόκητο σύγχρονο θρίλερ, που δεν του λείπει το χιούμορ, με εντάσεις και δραματικές κορυφώσεις που κρατούν ζωντανό το ενδιαφέρον του θεατή μέχρι το τέλος.

*5 έως 25 Φεβρουαρίου 2018, Θέατρο Αυλαία, Ώρα: 21.00, Πληροφορίες -Κρατήσεις: 6943 649009

Επάγγελμα πόρνη

Μετά τις sold-out παραστάσεις στην Αθήνα και την πετυχημένη περιοδεία ανά την Ελλάδα η παράσταση «Επάγγελμα Πόρνη» έρχεται στο Θέατρο Αυλαία. Κομψή, φιλοσοφημένη, εκκεντρική, εστέτ, μαγκιόρα, σκληρή, τρυφερή η Λιλή Ζωγράφου περνάει δια πυρός και σιδήρου και βγαίνει νικήτρια μιας και η ουσία της δεν αλλοιώνεται καταμαρτυρώντας πως η ζωή νικά. Έχοντας το μότο αυτό ως πηγή έμπνευσης, ο Ένκε Φεζολλάρι σκηνοθετεί την Αλεξάνδρα Παλαιολόγου στο κεφάλαιο «Ιστορίες Της Χούντας», του βιβλίου «Επάγγελμα Πόρνη», της Λιλής Ζωγράφου. Δύο ιστορίες, αυτοβιογραφικές, που δίνουν το στίγμα της εποχής και σκιαγραφούν τη συγγραφέα-ορόσημο της Ελλάδας της μεταπολίτευσης: μίας γυναίκας αγωνίστριας ενάντια σε κάθε μορφή βίας. Σε κάθε καθεστώς που εξαθλιώνει την ανθρώπινη υπόσταση και σε κάθε αυτεπάγγελτη εξουσία που στερεί τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα.

*7, 8, 9 Φεβρουαρίου 2018, Θέατρο Αυλαία, Ώρα: 21.00

Για την Ελένη

Στην παράσταση, που παρουσιάζει για πρώτη φορά στη σκηνή την τραγική ιστορία της μεγάλης κρητικιάς Ελένης Παπαδάκη, θύμα των Δεκεμβριανών, η Ηθοποιός επιστρέφει στο χώρο της για να αφηγηθεί το εμφύλιο κύτταρο του Θεάτρου, του τόπου της, του καιρού της.

*12-13 Φεβρουαρίου 2018, Θέατρο Αυλαία, Ώρα 21.00

Οι Κρημνοί

Οι Κρημνοί είναι ένα θεατρικό performance σε σύλληψη και σκηνοθεσία του Ανδρέα Μπαλαούρα που πραγματεύεται τις ιδιάζουσες συμπεριφορές μίας ερωτικής σχέσης. “Ο κρημνός ένα μόσχευμα, ένα κομμάτι του ιστού που λαμβάνεται από ένα μέρος του σώματος.” Όταν οι σχέσεις αποδομούνται, οι προσωπικότητες αλλοιώνονται, χάνεται η αξιοπρέπεια και η λογική. Τα κομμάτια δεν μπορούν να συνυπάρξουν για να ζήσουν αρμονικά. Η ζήλια, ο εγωισμός και η διεκδίκηση εκτοπίζουν τη βούληση.

*17-18 Φεβρουαρίου 2018, Θέατρο Αυλαία

Οργισμένα Νιάτα

Η ANDRODELY p.c παρουσιάζει το έργο του Άγγλου συγγραφέα Τζον Όσμπορν «Οργισμένα Νιάτα» (Look Back in Anger) σε απόδοση, δραματουργική επεξεργασία και σκηνοθεσία Κίρκης Καραλή. Εφτά Κυριακές. Εφτά εποχές. Εφτά διαφορετικές πόλεις. Τέσσερις άνθρωποι σε ένα σπίτι στο Σικάγο του ’56, στο Παρίσι του ’62, στο Μιλάνο του ’72, στην Αθήνα του ’81, στη Μόσχα του ’88, στο Βερολίνο του ’91, στο Λονδίνο του ’97. Οι ίδιοι άνθρωποι, η ίδια ιστορία. Η λύσσα ενός αυτοκαταστροφικού πάθους και η πορεία προς την ενηλικίωση. Κι όταν ο Τζίμυ Πόρτερ ενηλικιωθεί, μαζί του θα κλείσει κι ο 20ός αιώνας. Ο τελευταίος -ίσως- αιώνας που οι νέοι πολέμησαν για τα ιδανικά τους.

*26, 27, 28 Φεβρουαρίου 2018 & 1 Μαρτίου 2018, Θέατρο Αυλαία

Θέατρο Αυλαία, Πλατεία ΧΑΝΘ (πλευρά Τσιμισκή), Πληροφορίες-Κρατήσεις: 2310 237700

Στο Θέατρο Σοφούλη

Το Θέατρο Σοφούλη φέρνει συνεργασίες που δίνουν βήμα στους τοπικούς θιάσους της Θεσσαλονίκη.

ΕΛΛΑΣ, ΓΕΛΑΣ…

Τέσσερις κωμωδίες του Γεωργίου Σουρή έρχονται στο Θέατρο Σοφούλη σε σκηνοθεσία Παύλου Δανελάτου. Ο σατιρικός ποιητής, θεατρικός συγγραφέας και εκδότης Γεώργιος Σουρής (1852-1919) έχει χαρακτηριστεί ως ο «Νέος Αριστοφάνης». Γνωστός κυρίως από την έμμετρη εβδομαδιαία σατιρική εφημερίδα Ο Ρωμηός, στην οποία έγραφε αποκλειστικά σχεδόν ο ίδιος, υπήρξε πολύ δημοφιλής στο ευρύ κοινό, λόγω του ευφυούς ευθυμογραφικού περιεχομένου των κειμένων του και της γλώσσας του, που αποτελεί μίξη δημοτικής και καθαρεύουσας.

*2,3,4 & 9,10,11 Φεβρουαρίου 2018, Θέατρο Σοφούλη

«Για πάντα μαζί, ξανά…»

Μια μοντέρνα κωμωδία υποταγμένη στις σύγχρονες παθογένειες μιας οικογένειας όπου η συνήθεια και η φθορά της καθημερινότητας διαταράσσει την ισορροπία της. Η υποδόρια βία μέσα από το κωμικό στοιχείο σε όλη του την ψυχολογική, κοινωνική και γλωσσική του διάσταση απεικονίζει τις σύγχρονες προβληματικές ενός ζευγαριού ακυρώνοντας τις παραδοσιακές άξιες.

*17,18,24,25 Φεβρουαρίου 2018, Θέατρο Σοφούλη, Ώρες: Σάββατο 21:00 και Κυριακή 20:30

Θέατρο Σοφούλη, Τραπεζούντος 5 και Θεμιστοκλή Σοφούλη, Καλαμαριά, Τηλ. 2310423925

Splinters στο Θέατρο Τ

Splinters είναι: Οι ακίδες που τρυπούν το δέρμα. Θραύσματα σχέσεων. Καθημερινών. Ή όχι; Οι μικρές λεπτομέρειες στην επικοινωνία, που ξεσκεπάζουν τα χάσματα. Ό,τι σημαίνει «έλξη/επαφή/έρωτας/αγάπη» όταν ξύσεις την επιφάνεια.

Μετά το δυναμικό ξεκίνημα και τη θερμή υποδοχή από κοινό και κριτικούς στην Αθήνα, το νέο έργο της Νίνας Ράπη Splinters παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Μιχαήλ στο Θέατρο Τ στη Θεσσαλονίκη. Γραμμένα με χιούμορ, επίκαιρα και διαχρονικά, τα επτά μονόπρακτα της Νίνας Ράπη επικεντρώνονται σε σχέσεις φίλων, φύλων και φυλών, σχέσεις ερωτικές, εξουσιαστικές και ανθρώπινες, μιλώντας για όλα αυτά που (δεν) τολμάμε.

*5 έως και τις 28 Φεβρουαρίου 2018, Θέατρο Τ, Ώρες: Δευτέρα – Τρίτη στις 21:30 και Τετάρτη στις 22:00, Τηλέφωνο κρατήσεων: 2310 854 333

Lolita Reserved στο Θέατρο Αριστοτέλειον

Μετά τον επιτυχημένο κύκλο παραστάσεων του στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου και στο Θέατρο Tempus Verum – Εν Αθήναις το “Lolita Reversed” του Χρήστου Καρασαββίδη έρχεται στη Θεσσαλονίκη από τις 5 Φεβρουαρίου και για τέσσερις μόνο παραστάσεις, στο Θέατρο Αριστοτέλειον. Η προσωποποίηση του απαγορευμένου καρπού κρύβεται στη σοκαριστική ιστορία που λογοκρίθηκε και λατρεύτηκε από εκατομμύρια αναγνώστες, την «Λολίτα» του Βλαντιμίρ Ναμπόκοφ. Εμπνευσμένο από το ομώνυμο αιρετικό μυθιστόρημα, το “Lolita Reversed” ξαναγράφει από την αρχή τη θυελλώδη ερωτική ιστορία ανάμεσα στον πατριό και το ανήλικο νυμφίδιο, εξερευνώντας τα όρια της παιδικής σεξουαλικότητας και της εκμετάλλευσης ανάμεσα στον θύτη και το θύμα, ιδίως, όταν αυτοί οι ρόλοι είναι δυσδιάκριτοι. Η πιο διάσημη παράνομη ερωτική ιστορία του κόσμου, σε μια ολοκαίνουρια εκδοχή δοκιμάζει τις αντοχές της ανθρώπινης επιθυμίας και τα όρια του σύγχρονου θεάτρου.

*5-8 Φεβρουαρίου 2018, Θέατρο Αριστοτέλειον, Εθνικής Αμύνης 2, Ώρα: 21:15, Τηλ. 2310 262 051

«Αφέντης και Δούλος» στο Θέατρο Αθήναιον

Η παράσταση που γνώρισε μεγάλη επιτυχία  με κοινό και κριτικούς ανεβαίνει στη Θεσσαλονίκη, στο θέατρο ΑΘΗΝΑΙΟΝ, από Παρασκευή 9 έως και Κυριακή 18 Φεβρουαρίου. Ο Γιώργος Νανούρης διασκευάζει και σκηνοθετεί το διήγημα του Λέοντος Τολστόι «Αφέντης και Δούλος» με τον Δημήτρη Λιγνάδη στο ρόλο του Αφέντη και τον ίδιο στο ρόλο του Δούλου. Τη μουσική της παράστασης υπογράφει ο Λόλεκ.

Το διήγημα του Λέοντος Τολστόι που γράφτηκε σε μια πολύ δύσκολη οικονομική περίοδο της Ρωσίας 125 χρόνια πριν, είναι ίσως πιο επίκαιρο από ποτέ. Μοιάζει με σύγχρονη παραβολή που μιλά για την αναζήτηση του νοήματος της ζωής. Ένας πλούσιος έμπορος αψηφά τις ακραίες καιρικές συνθήκες και με μοναδικό κίνητρο το κέρδος, αποφασίζει να βγει με τον υπηρέτη του μέσα στη νύχτα για να προλάβει να αγοράσει πρώτος ένα κτήμα σε τιμή ευκαιρίας. Στο δρόμο, εξαιτίας μιας δυνατής χιονοθύελλας, χάνονται στις παγωμένες εκτάσεις της ρωσικής επαρχίας. Οι δύο άντρες βρίσκονται τώρα ανυπεράσπιστοι μπροστά στους κινδύνους της μανιασμένης φύσης. Ο αφέντης θα προσπαθήσει να σώσει τον εαυτό του αφήνοντας τον δούλο μόνο και αβοήθητο. Πολύ σύντομα όμως θα βρεθεί στην ίδια θέση μ’ αυτόν και τότε θα ακούσει για πρώτη φορά την καρδιά του να χτυπά πραγματικά.

*9-18 Φεβρουαρίου 2018, Θέατρο Αθήναιον, Ώρες: Τετάρτη: 20:00, Πέμπτη-Παρασκευή: 21.15, Σάββατο-Κυριακή: 19:00 & 21.15, Τηλ. 2310 832060

«Σοφία» του Ιγνάθιο Γκαρθία Μάι στην Casa Bianca

Μετά την θερμή ανταπόκριση του κοινού, τις συνεχείς παρατάσεις και τις εξαιρετικές κριτικές που έλαβε η «Σοφία» του Ιγνάθιο Γκαρθία Μάι, αφήνει για λίγο την Αθήνα και ταξιδεύει στην Ελλάδα για να παρουσιαστεί σε ιδιαίτερους χώρους, που αποτελούν μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς. Πρώτη στάση η Θεσσαλονίκη και η Casa Bianca.

«Ο μύθος λέει πως η Δήμητρα κάθισε κι έκλαψε στην Αγέλαστο Πέτρα, στον Θρόνο των δακρύων, ενώ ο κόσμος γύρω της μεταμορφωνόταν σε έρημο. Ή μπορεί να ήταν από πριν έρημος και η Θεά να έκλαψε επειδή νόμιζε πως ήταν ένα λιβάδι σπαρμένο κρίνα»… Η βασίλισσα της Ισπανίας, Σοφία, μπροστά στο φέρετρο του νεκρού συζύγου της, βασιλιά Χουάν Κάρλος, κάποια στιγμή στο μέλλον. Μια φωνή της μιλάει. Μια φωνή μέσα στο μυαλό της. Το παρελθόν ξυπνά. Μνήμες θραύσματα την πλημμυρίζουν. Το Τατόι, ο Παύλος, η Φρειδερίκη, ο Χουανίτο, ο Φράνκο, ένα παιδί που πεθαίνει μπροστά στα μάτια της… Ποια είναι; Τι έζησε; Τι δεν έζησε;

Ο Φαίδων Καστρής, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Λεωνίδα Παπαδόπουλου, υποδύεται ένα αλλόκοτο πλάσμα που στοιχειώνει το μυαλό της Σοφίας και μεταμορφώνεται σε όλους όσους καθόρισαν τη ζωή της. Ποιος είναι; Κάποιος αόρατος φίλος της, η συνείδησή της ή μήπως μια φωνή από το παρελθόν; Ο Ιγνάθιο Γκαρθία Μάι σπάει τα όρια του ρεαλισμού και μας προσκαλεί σε μια διαδρομή στα όνειρα και τους εφιάλτες της βασίλισσας Σοφίας.

*3-4 Φεβρουαρίου 2018, Casa Bianca, Βασ. Όλγας 180 & Θεμ. Σοφούλη, Ώρες: Σάββατο 3/2 στις 21:00 & Κυριακή 4/2 στις 19:00, Πληροφορίες: 6934 965340

«Ήλιος με δόντια» στο Μπενσουσάν Χαν

Τι θα έλεγες αν μπορούσες να τα πεις όλα; Ένας σπαραχτικός μονόλογος, μία χειμαρρώδης συνειρμική αφήγηση ζωής, που ακροβατεί ανάμεσα στο λογικό και το παράλογο, στο τώρα και στο χθες, με πικρές αναφορές στα ”χρηστά ήθη” της ελληνικής επαρχίας, την υποκρισία, τον μιζερο καθωσπρεπισμο. Μια «χειροποίητη» παράσταση για τα όρια της ανθρώπινης ύπαρξης.

Ο Κωνσταντής. Θύμα κοινωνικού ρατσισμού στις αρχές του αιώνα στη Χώρα της Χίου. Ένας άνθρωπος, παράπλευρη απώλεια ενός ιστορικού πολεμικού δυστυχήματος, ο φάκελος του οποίου δεν άνοιξε ποτέ…

Ο Γιάννης Μακριδάκης, συγγραφέας μεγάλων επιτυχιών, ένας πνευματικός άνθρωπος, ερευνητής, μελετητής, που έχει ταράξει τα πολιτιστικά νερά του τόπου του και ο Βασίλης Βασιλάκης, συνεπής για άλλη μία φορά στη θεατρική γραμμή και πορεία που έχει χαράξει, προσκαλούν το κοινό σε ένα ταξίδι στη βαθειά αλήθεια του θεάτρου.

*12-17 Φεβρουαρίου 2018, Μπενσουσάν Χαν, Εδέσσης 6, Άνω Λαδάδικα, Ώρα: 21.00, Τηλεφωνο Επικοινωνιας/ Κρατησεων: 6976467816

#TAGS
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα