Γευση

Σαν το Χαλκιδικιώτικο παγωτό δεν έχει

Το νέο προϊόν με υπογραφή Χαλκιδικής και γεύση... από ελληνικό καλοκαίρι βρίσκεται από σήμερα στα ψυγεία γνωστής εταιρείας παγωτού.

Parallaxi
σαν-το-χαλκιδικιώτικο-παγωτό-δεν-έχει-200335
Parallaxi

Έναν «νόστιμο» τρόπο βρήκε ο δήμος Κασσάνδρας για να λέει ο επισκέπτης φεύγοντας «σαν την Χαλκιδική δεν έχει»: το παγωτό Κασσάνδρα. Όπως ανέφερε μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM” η δημοτική σύμβουλος και πρόεδρος της επιτροπής Τουρισμού του δήμου Κασσάνδρας, ήταν μία σκέψη πάνω στην οποία εργάστηκαν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς τον τελευταίο χρόνο, με στόχο να δημιουργήσουν ένα τοπικό προϊόν που να χαρακτηρίζει την περιοχή και να συμβάλει στην τουριστική προβολή της.

«Έχουμε φυσικά το λάδι, την ελιά και το μέλι αλλά θέλαμε κάτι πιο ευρηματικό και σύγχρονο, το οποίο και πάλι βασίζεται σε τοπικό προϊόν», αναφέρει η κ.Παπαδημητρίου. «Δημιουργήσαμε λοιπόν το παγωτό Κασσάνδρα το οποίο περιέχει αγουρέλαιο Π.Ο.Π . Χαλκιδικής αντικαθιστώντας με αυτό την κρέμα γάλακτος», σημειώνει η κ.Παπαδημητρίου και εξηγεί ότι με αυτόν τον τρόπο το παγωτό είναι πιο ελαφρύ και με λιγότερες θερμίδες. «Συνεργαστήκαμε με μια πολύ γνωστή παγωτοβιομηχανία της χώρας και έγιναν αρκετές δοκιμές και πειραματισμοί μέχρι να καταλήξουμε. Βγαίνει σε δύο γεύσεις κρέμα και σοκολάτα ενώ στο τέλος σου αφήνει μια απαλή εσάνς λαδιού καθόλου όμως ενοχλητική ή λιπαρή», συμπληρώνει η κ.Παπαδημητρίου.

Το νέο προϊόν με υπογραφή Χαλκιδικής και γεύση… από ελληνικό καλοκαίρι βρίσκεται από σήμερα στα ψυγεία γνωστής εταιρείας παγωτού. Στη συσκευασία του παγωτού αναγράφεται το λογότυπο www.visitkassandra.gr το οποίο παραπέμπει στη σελίδα για την τουριστική προβολή του τόπου.

Κι ενώ δεν πρόλαβε καλά-καλά να βγει στα ψυγεία, το παγωτό Κασσάνδρα που αρχικά θα είναι διαθέσιμο μόνο στη Χαλκιδική, ετοιμάζεται για ταξίδι εκτός συνόρων. Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε η πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του Δήμου Κασσάνδρας και υπεύθυνη του πρότζεκτ, Μαρία Παπαδημητρίου, ήδη ρουμάνικη εταιρεία προχώρησε σε πρόταση συνεργασίας για την εξαγωγή του προϊόντος.

Το παγωτό παρουσιάστηκε το βράδυ της Δευτέρας σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε ο Οργανισμός Τουρισμού Χαλκιδικής, παρουσία εκπροσώπων τουριστικών φορέων και επαγγελματιών του κλάδου. Εκεί, ο δήμαρχος Κασσάνδρας Βασίλης Κυρίτσης εξέφρασε την ανάγκη να “εμπλουτιστεί το τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής” και να προχωρήσει ένα βήμα παραπάνω από το δίπτυχο “ήλιος-θάλασσα”.

“Η Χαλκιδική έχει τον Αριστοτέλη, το Άγιον Όρος και τη Θεσσαλονίκη. Μπορεί και πρέπει να κερδίσει περισσότερους τουρίστες”, σημείωσε.

Για την αξία της τοπικής κοινωνίας και τη σημασία που έχει η δραστηριοποίηση των τοπικών φορέων, συλλόγων και κατοίκων με κατεύθυνση την ανάδειξη των αυθεντικών χαρακτηριστικών της περιοχής, μίλησε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Κ.Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος. Όπως ανέφερε, η Περιφέρεια δέχτηκε το 2016 περισσότερους από 6,5 εκατ. τουρίστες ενώ τα έσοδα άγγιξαν το 1,7 δισ. ευρώ σύμφωνα με τα στοιχεία της τράπεζας της Ελλάδος, καθιστώντας την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας πρώτη σε επισκεψιμότητα. “Προμετωπίδα μας για την ανάπτυξη του τουρισμού είναι η Χαλκιδική” είπε ο αντιπεριφερειάρχης, προσθέτοντας ότι πλέον το τουριστικό προϊόν άλλαξε και είναι ταυτόσημο με τη “συνολική τουριστική εμπειρία”.

Στην εκδήλωση χαιρέτισαν επίσης, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Θεόδωρος Καράογλου, η προϊσταμένη της Π.Υ.Τ. Κεντρικής Μακεδονίας Περσεφόνη Τρίχα και Ο γγ Συνδέσμου Δήμων Ιαματικών Πηγών και μέλος της Επιτροπής Προστασίας Ιαματικών Φυσικών Πόρων του υπουργείου Τουρισμού, Μάρκος Δανάς.

Το παγωτό θα κυκλοφορήσει σύντομα σε χάρτινο κυπελάκι έξω από το οποίο θα αναγράφεται η ηλεκτρονική διεύθυνση www.visitkassandra.com. Η εταιρεία θα προμηθεύεται την πρώτη ύλη από τους παραγωγούς της περιοχής, σύμφωνα με την κ. Παπαδημητρίου, στο πλαίσιο τόνωσης της τοπικής οικονομίας.

Αρχικά το παγωτό Κασσάνδρα θα κυκλοφορεί μόνο στη Χαλκιδική αλλά είναι ευχής έργο για τους τοπικούς φορείς να αποκτήσει ευρεία απήχηση, ώστε να βρεθεί και σε άλλα μέρη της Ελλάδας διαφημίζοντας τον προορισμό.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Νικόλ Καζαντζίδου

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα