Parallax View

28.785 πλανεμένοι απόφοιτοι του ΑΠΘ

Του Στέφανου Σκλαβενίτη Ο τίτλος δεν είναι για εντυπωσιοθηρία, είναι ένα πραγματικό νούμερο! Εξηγούμαι. 28.785 απόφοιτοι (και φοιτητές) έχουν δηλώσει στο LinkedIn ως το πανεπιστήμιό τους το Aristoteleion Panepistimion Thessalonikis. Μόνο που αυτή η σελίδα που όλοι εμείς οι απόφοιτοι και φοιτητές του θεωρούμε -λανθασμένα- πως αντιπροσωπεύει το πανεπιστήμιο μας, δεν είναι η επίσημη σελίδα […]

Στέφανος Σκλαβενίτης
28-785-πλανεμένοι-απόφοιτοι-του-απθ-39828
Στέφανος Σκλαβενίτης
apth.jpg

Του Στέφανου Σκλαβενίτη

Ο τίτλος δεν είναι για εντυπωσιοθηρία, είναι ένα πραγματικό νούμερο! Εξηγούμαι.

28.785 απόφοιτοι (και φοιτητές) έχουν δηλώσει στο LinkedIn ως το πανεπιστήμιό τους το Aristoteleion Panepistimion Thessalonikis. Μόνο που αυτή η σελίδα που όλοι εμείς οι απόφοιτοι και φοιτητές του θεωρούμε -λανθασμένα- πως αντιπροσωπεύει το πανεπιστήμιο μας, δεν είναι η επίσημη σελίδα του!

Τι είναι επομένως; Είναι μια σελίδα με τηλεφωνικό αριθμό ενός ξενοδοχείου (;) στην Αθήνα και διεύθυνση επίσης στην Αθήνα, που προφανώς κάποιος- καλοπροαίρετα ή όχι, δεν γνωρίζουμε- ξεκίνησε. Το σίγουρο είναι πως δεν ανήκει στο ΑΠΘ. Μικρό το κακό θα πείτε; Όχι ακριβώς…

Βλέπετε, το επόμενο μεγάλο στοίχημα στην μεγαλύτερη επαγγελματική πλατφόρμα δικτύωσης στον κόσμο που είναι το LinkedIn -με 347 εκατομμύρια παγκοσμίως και 1 εκατομμύριο μέλη στην Ελλάδα παρακαλώ- είναι η διασύνδεσή του με τα Πανεπιστήμια σε ακόμα πιο συστηματική βάση. Σε μικρό χρονικό διάστημα τα Πανεπιστήμια θα έχουν μια βαθμολογία στο LinkedIn την οποία θα αποκτούν όχι βάσει των αξιολογήσεων διάφορων ανεξάρτητων και αμερόληπτων φορέων (χμμμ…) αλλά με βάση τον πιο αδιάψευστο μάρτυρα της επιτυχίας τους, την επαγγελματική πορεία δηλαδή των αποφοίτων τους. Κι έτσι οι υποψήφιοι φοιτητές θα τα διαλέγουν (και) βάσει αυτού του δείκτη. Σε αυτή τη νέα ψηφιακή εποχή που έχει ανατείλει τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν ακόμα κομματικές νεολαίες, βανδαλισμούς, κουτσουρεμένα προγράμματα σπουδών, ελλιπείς υποδομές και χρηματοδότηση και μικρή επαφή του αντικειμένου σπουδών με την αγορά εργασίας. Το LinkedIn μας μάρανε θα πείτε κάποιοι…

Κι όμως, αυτό που είναι το πιο απλό και εύκολο να ασχοληθεί κάποιος μοιάζει να μην το έχει κάνει κανείς…Κρίμα, θα πω εγώ γιατί π.χ στο Τμήμα Δημοσιογραφίας του ΑΠΘ για πρώτη φορά θα ξεκινήσει σύντομα και Master of Arts in Digital Media, Communication and Journalism!

ΥΓ. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το LinkedIn και την χρήση του ως εργαλείο marketing, social networking ή απλά ανεύρεσης εργασίας, μπορείτε να μπείτε εδώ και να δηλώσετε συμμετοχή στο επόμενο LinkedIn seminar που γίνεται στην πόλη σας!

#TAGS
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα