Ματιές στην πόλη

Μάντεψε πόσο κοστίζει ένα ταξίδι με το ΚΤΕΛ!

Κυριακή βράδυ, ώρα 21:30. Βγαίνεις από την πύλη των ΚΤΕΛ σε ένα αδειανό τοπίο. Εκεί που θα έπρεπε τα λεωφορεία της αστικής συγκοινωνίας να παραλαμβάνουν φοιτητές που επιστρέφουν από τις γενέτειρές τους, το απόλυτο κενό. Και καλά αν είσαι Θεσσαλονικιός είσαι υποψιασμένος γι΄αυτό που σε περιμένει. Οι υπόλοιποι όμως; Στρίβεις λοιπόν αριστερά για να πάρεις […]

Κύα Τζήμου
μάντεψε-πόσο-κοστίζει-ένα-ταξίδι-με-το-130425
Κύα Τζήμου

Κυριακή βράδυ, ώρα 21:30. Βγαίνεις από την πύλη των ΚΤΕΛ σε ένα αδειανό τοπίο. Εκεί που θα έπρεπε τα λεωφορεία της αστικής συγκοινωνίας να παραλαμβάνουν φοιτητές που επιστρέφουν από τις γενέτειρές τους, το απόλυτο κενό.

DSC02864

Και καλά αν είσαι Θεσσαλονικιός είσαι υποψιασμένος γι΄αυτό που σε περιμένει. Οι υπόλοιποι όμως; Στρίβεις λοιπόν αριστερά για να πάρεις ταξί φυσικά. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος εκεί που βρίσκεσαι να μεταβείς στο σπίτι σου πλέον. Και ακόμη κι εσύ ο Θεσσαλονικιός που το περιμένεις να βρεις μια ουρά, αυτό που αντικρύζεις στην στροφή δεν το περιμένεις. Περίπου 200 άτομα προηγούνται και η ουρά πίσω σου ανανεώνεται συνεχώς. Το μόνο που σε σώζει απ΄το να μην ουρλιάξεις είναι ότι βλέπεις να υπάρχει μια συνεχής ροή ταξί…

1,5 ώρα μετά φτάνεις στο σπίτι σου, όσο περίπου διαρκούσε και το ταξίδι σου με το ΚΤΕΛ. Μόνο που ΚΤΕΛ – σπίτι, σου κόστισε κάτι παραπάνω. Γιατί τα πόδια σου στην  περίπτωση δεν είναι επιλογή…

DSC02865

Την ίδια ώρα ο κ. Σταθάκης κάνει ανακοινώσεις για σταθεροποίηση και είσοδο σε ανοδική πορεία για τη χώρα, ενώ στις εσωτερικές ειδήσεις πρωταγωνιστεί το θέμα των θρησκευτικών. Για τον ΟΑΣΘ μούγκα. Δεν έχει η Θεσσαλονίκη δημόσια συγκοινωνία; Ποιος δίνει δεκάρα; Κανείς πάρτε το απόφαση, μόνοι μας είμαστε. 1.000.000 άνθρωποι στο έλεος μιας συντεχνίας, ενός ιδιωτικού Οργανισμού με θολό οικονομικό πλαίσιο και μιας Κυβέρνησης που δεν λέει να δώσει λύση. Πραγματικά δεν μας νοιάζει με ποιον τρόπο. Βάλτε κάτω τη ρημάδα τη σύμβαση με το δημόσιο και βγάλτε μια άκρη. Δεν υπάρχει άλλη υπομονή και κυρίοι δεν υπάρχει άλλο χρήμα να δώσει ο πολίτης αυτής της πόλης για την μετακίνησή του.

Γαι αν μη σας θυμίσω ότι για το μονοπώλιο του ΟΑΣΘ και το ξήλωμα του τραμ φταίει το δημόσιο που δεν θέλησε να βάλει το χέρι στην τσέπη να ανανεώσει τον στόλο του δημόσιου τραμ (βλέπετε η Αθήνα έχει πάντα προτεραιότητα) και έρριξε το μπαλάκι στους ιδιώτες λεωφορειάρχες εδώ και 60 χρόνια. Συν τοις άλλοις η διοίκηση του ΟΑΣΘ κάνει ανακοινώσεις ότι η τιμή της μηνιαίας κάρτας θα αυξηθεί στα 47-48 ευρώ με το νέο έτος (αύξηση 60% περίπου). Άρα καταλαβαίνετε πού καταλήγει το μπαλάκι τελικά σ΄αυτήν την πόλη. Στην τσέπη του Θεσσαλονικιού φυσικά.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα